Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
28/4 15:47
af Sukkeralf
Det får vi nok først et nys om efter dose expansion studier
28/4 15:37
af Bulder
Jo, men vi mangler at få at vide om det også er mere effektivt som celledrab.
28/4 15:26
af Darvin
Bulder - i artiklen får vi dog en rigtig fin udtalelse: “ Vi kan ikke udtale os om den kliniske effekt, men det er helt tydeligt, at der en mere effektiv komplement-aktivering, så det virker, som forventet og er mere effektivt komplementaktiverende end daratumumab” :-)
28/4 14:17
af ProInvestorNEWS
Kort video - Det vælter ind med regnskaber. Helge Larsen tager et kig på Alphabet, Microsoft, Netflix, Twitter, Tesla og Facebook. Mærsk, DSV, Carlsberg og de danske banker (link)
28/4 14:15
af E L
Seagen to Highlight Data from Expanding Oncology Portfolio at 2022 American Society of Clinical Oncology (ASCO) Annual Meeting - important data include interim results from the dose-expansion cohorts of the innovaTV 205 trial of TIVDAK® (tisotumab vedotin-tftv) in combination with other anticancer agents in patients with recurrent metastatic cervical cancer, which will also be featured in an oral presentation. (link)
28/4 12:59
af JKY_VH
USD kan ved recession stige og nå helt op på 8,75 kr., vurderer Jyske Bank. (link)
28/4 12:03
af Bulder
Nu mangler vi bare at få at vide om der også er (og hvor meget) en effektivitetsforbedring ved den forstærkede aktivering af komplement-systemet. Som jeg har forstået det har hex38 de samme virkningsmekanismer som dara plus forstærket komplement-aktivering.
28/4 09:06
af Solsen
Rigtigt GB. Det sværeste er overstået jf JW - bivirkninger.
28/4 08:09
af GeorgeBest
Bulder 06:52. Så har vi nok brug for HALO igen. Men inden HexaCD38 er kommet på markedet, er HALOs patenter udløbet. Så det burde ikke volde problemer!
28/4 07:47
af ProInvestorNEWS
Er der udsigt til bear-marked? Hvad har Elon Musk gang i? Og hvilken betydning har DSV's og Mærsks opjusteringer for dig som investor? Få hele ugen på en halv time med Hansen og Larsen, og hør, hvorfor Helge er begyndt at se polske krimiserier. (link)
28/4 07:08
af ProInvestorNEWS
Dagens finanskalender med mange Q1 rapporter, heriblandt Ørsted (link)
28/4 06:52
af Bulder
Vedr 22:42, måske kan man køre med split dosing. Vi må spørge Winkel ved q&a.
28/4 06:41
af Bulder
28/4 06:40
af ProInvestorNEWS
God morgen. :-)
28/4 06:39
af Bulder
Asco-titler blev offentligjort i går aftes, men jeg kunne ikke få søgefunktionen til at fungere. Måske andre har bedre held.
27/4 23:10
af peter12
Der begynder at dukke asco abstracts op fx fra Genmabs nabo i Utrecht (link)
27/4 22:53
af peter12
Det kunne være meget værre ;-)
27/4 22:50
af Bulder
Men beskedne og forbigående bivirkninger lyder lovende.
27/4 22:42
af Bulder
En pt på 80 kg vil med 24 mg/kg få 1920 mg. Sc dara gives i 1800 mg doser, så det er ikke ret meget den maximale dosis skal reduceres. Endelig rp2d kan godt blive mindre end 24mg.
27/4 22:29
af peter12
Tallet kan være forkert, det lyder højt
27/4 22:19
af Solsen
Men vigtigst lige nu en ok bivirkningsprofil.
27/4 22:19
af Solsen
Tak. Lyder spændende at de er så langt. 24 mg/kg er højt og næppe til ren sc version.
27/4 22:10
af peter12
Gode nyheder fra Vejle (link)
27/4 20:45
af Mcjean
Måske, men de kan bare lave JJ-finten, forlænge patentet uden royalties og få dem til at betale royalties til tredjepart.........sagt med andre ord tage røven på dem:-)
27/4 17:12
af Mcjean
Genmab køber nok firmaet, men dealen er da ret vild. Genmab må udnytte 3 indikationer og Bolt får kun adgang til royalties på en af dem. Håber de snubler over en ny Darzalex.:-D
27/4 17:08
af Mcjean
købte i 1.73
27/4 17:06
af Mcjean
Ja ser spændende ud, køber et kilo og så må vi huske og spørge hvor langt de er
27/4 16:21
af Solsen
En af Genmabs samarbejdspartnere Bolt handles til under deres cash beholdning. Var i $39 for godt et år siden og nu i $1,72. Måske noget med et frimærke ?
27/4 16:03
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Revanche efter nedtur - især for teknologi (link)
27/4 13:31
af Bulder
Ingen kender dagen før bjørnen er skudt - som man siger...
27/4 13:03
af Stroka
Godkendt kursudvikling i dag. Var ellers skeptisk i morges oven på NBI i går.
27/4 07:17
af ProInvestorNEWS
Finanskalenderen bla. med Q1 regnskab fra DSV (link)
27/4 07:05
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen.
26/4 18:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hej Bulder...Kilderne er desværre tørret ud.
26/4 17:31
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens aktier: Mærsk i top på opjustering - Novozymes fulgte trop (link)
26/4 16:12
af Bulder
Er det korrekt, at vi ikke har set SH-tal for hverken feb eller marts?
26/4 16:06
af ProInvestorNEWS
USA/åbning: Rød stemning tager fat - fokus på regnskaber (link)
26/4 12:46
af BioShare
Ja, det 0,8 er nok i overkanten...men jeg rundede også op - personligt forventer jeg de rammer over 0,75 (lidt fesent estimat de lagde ind for året). Noget af et drop aktien havde forleden desværre. Jeg er dog ukuelig optimist hvad HZNP angår. :-)
26/4 12:37
af Bulder
Tak, jeg kan se i mine notater, at de estimerer 35% vækst i 22, så 0,8 i Q1 ville være fornemt.
26/4 12:32
af BioShare
Niveauet $0,80 mia er vel et godt bud for Q1 2022 vil jeg tro.
26/4 12:28
af BioShare
Vi må vente lidt endnu...men 2021 (full-year) var net sales $1,66 mia. (103% vækst YoY) og Q4 var tallet $0,59 mia. :-)
26/4 12:19
af E L
Horizon /Tepezza earnings on May4
26/4 11:17
af Bulder
Er der nogen der har styr på hvordan det går med Tepezza?
26/4 10:45
af Helge Larsen/PI-redaktør
Q&A med Genmab bliver d. 23. maj kl 13 med Jan.
26/4 10:34
af Helge Larsen/PI-redaktør
Genmab/Sydbank: Kesimpta-salg fra Novartis lidt over det ventede (link)
26/4 10:15
af JKY_VH
han"
26/4 10:14
af JKY_VH
Løntoft "- Vi ser positivt på udviklingen for Kesimpta i første kvartal. Vi minder investorerne om, at Novartis i forbindelse med årsregnskabet tidligere i 2022 indikerede stort fokus på lanceringer af Kesimpta på nye markeder i 2022, ligesom selskabet indikerede stor tiltro til, at salget af Kesimpta ville fortsætte den positive udvikling og bidrage til væksten i 2022, skriver Søren Løntoft Hansen. - Udviklingen i første kvartal er efter vores vurdering et vidnesbyrd om netop dette, fortsætter
26/4 10:10
af StockBull
Kanon combi
26/4 08:58
af Solsen
Super Sukker !
26/4 08:44
af Bulder
Tak Sukker
Nyeste Først- Ældste Først   Side 673/4386