Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
28/4 15:47 af Sukkeralf |
Det får vi nok først et nys om efter dose expansion studier
|
|
28/4 15:37 af Bulder |
Jo, men vi mangler at få at vide om det også er mere
effektivt som celledrab.
|
|
28/4 15:26 af Darvin |
Bulder - i artiklen får vi dog en rigtig fin udtalelse: “ Vi kan ikke udtale os om den kliniske effekt, men det er helt tydeligt, at der en mere effektiv komplement-aktivering, så det virker, som forventet og er mere effektivt komplementaktiverende end daratumumab” :-)
|
|
|
28/4 14:17 af ProInvestorNEWS |
Kort video - Det vælter ind med regnskaber. Helge Larsen tager et kig på Alphabet, Microsoft, Netflix, Twitter, Tesla og Facebook. Mærsk, DSV, Carlsberg og de danske banker (link)
|
|
|
28/4 14:15 af E L |
Seagen to Highlight Data from Expanding Oncology Portfolio at 2022 American Society of Clinical Oncology (ASCO) Annual Meeting - important data include interim results from the dose-expansion cohorts of the innovaTV 205 trial of TIVDAK® (tisotumab vedotin-tftv) in combination with other anticancer agents in patients with recurrent metastatic cervical cancer, which will also be featured in an oral presentation. (link)
|
|
|
28/4 12:59 af JKY_VH |
USD kan ved recession stige og nå helt op på 8,75 kr., vurderer Jyske Bank. (link)
|
|
28/4 12:03 af Bulder |
Nu mangler vi bare at få at vide om der også er (og hvor meget) en effektivitetsforbedring ved den forstærkede aktivering af komplement-systemet. Som jeg har forstået det har hex38 de samme virkningsmekanismer som dara plus forstærket komplement-aktivering.
|
|
28/4 09:06 af Solsen |
Rigtigt GB. Det sværeste er overstået jf JW - bivirkninger.
|
|
|
28/4 08:09 af GeorgeBest |
Bulder 06:52. Så har vi nok brug for HALO igen. Men inden HexaCD38 er kommet på markedet, er HALOs patenter udløbet. Så det burde ikke volde problemer!
|
|
|
28/4 07:47 af ProInvestorNEWS |
Er der udsigt til bear-marked? Hvad har Elon Musk gang i? Og hvilken betydning har DSV's og Mærsks opjusteringer for dig som investor? Få hele ugen på en halv time med Hansen og Larsen, og hør, hvorfor Helge er begyndt at se polske krimiserier. (link)
|
|
|
28/4 07:08 af ProInvestorNEWS |
Dagens finanskalender med mange Q1 rapporter, heriblandt Ørsted (link)
|
|
28/4 06:52 af Bulder |
Vedr 22:42, måske kan man køre med split dosing. Vi må spørge Winkel ved q&a.
|
|
28/4 06:41 af Bulder |
|
|
|
28/4 06:40 af ProInvestorNEWS |
God morgen. :-)
|
|
28/4 06:39 af Bulder |
Asco-titler blev offentligjort i går aftes, men jeg kunne ikke få søgefunktionen til at fungere. Måske andre har bedre held.
|
|
|
27/4 23:10 af peter12 |
Der begynder at dukke asco abstracts op fx fra Genmabs nabo i Utrecht (link)
|
|
|
27/4 22:53 af peter12 |
Det kunne være meget værre ;-)
|
|
27/4 22:50 af Bulder |
Men beskedne og forbigående bivirkninger lyder lovende.
|
|
27/4 22:42 af Bulder |
En pt på 80 kg vil med 24 mg/kg få 1920 mg. Sc dara gives i 1800 mg doser, så det er ikke ret meget den maximale dosis skal reduceres. Endelig rp2d kan godt blive mindre end 24mg.
|
|
|
27/4 22:29 af peter12 |
Tallet kan være forkert, det lyder højt
|
|
27/4 22:19 af Solsen |
Men vigtigst lige nu en ok bivirkningsprofil.
|
|
27/4 22:19 af Solsen |
Tak. Lyder spændende at de er så langt. 24 mg/kg er højt og næppe til ren sc version.
|
|
|
27/4 22:10 af peter12 |
Gode nyheder fra Vejle (link)
|
|
|
27/4 20:45 af Mcjean |
Måske, men de kan bare lave JJ-finten, forlænge patentet uden royalties og få dem til at betale royalties til tredjepart.........sagt med andre ord tage røven på dem:-)
|
|
| ||
|
|
27/4 17:12 af Mcjean |
Genmab køber nok firmaet, men dealen er da ret vild. Genmab må udnytte 3 indikationer og Bolt får kun adgang til royalties på en af dem. Håber de snubler over en ny Darzalex.:-D
|
|
|
27/4 17:08 af Mcjean |
købte i 1.73
|
|
|
27/4 17:06 af Mcjean |
Ja ser spændende ud, køber et kilo og så må vi huske og spørge hvor langt de er
|
|
27/4 16:21 af Solsen |
En af Genmabs samarbejdspartnere Bolt handles til under deres cash beholdning. Var i $39 for godt et år siden og nu i $1,72. Måske noget med et frimærke ?
|
|
|
27/4 16:03 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Revanche efter nedtur - især for teknologi (link)
|
|
27/4 13:31 af Bulder |
Ingen kender dagen før bjørnen er skudt - som man siger...
|
|
|
27/4 13:03 af Stroka |
Godkendt kursudvikling i dag. Var ellers skeptisk i morges oven på NBI i går.
|
|
|
27/4 07:17 af ProInvestorNEWS |
Finanskalenderen bla. med Q1 regnskab fra DSV (link)
|
|
27/4 07:05 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen.
|
|
26/4 18:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hej Bulder...Kilderne er desværre tørret ud.
|
|
|
26/4 17:31 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aktier: Mærsk i top på opjustering - Novozymes fulgte trop (link)
|
|
26/4 16:12 af Bulder |
Er det korrekt, at vi ikke har set SH-tal for hverken feb eller marts?
|
|
|
26/4 16:06 af ProInvestorNEWS |
USA/åbning: Rød stemning tager fat - fokus på regnskaber (link)
|
|
|
26/4 12:46 af BioShare |
Ja, det 0,8 er nok i overkanten...men jeg rundede også op - personligt forventer jeg de rammer over 0,75 (lidt fesent estimat de lagde ind for året). Noget af et drop aktien havde forleden desværre. Jeg er dog ukuelig optimist hvad HZNP angår. :-)
|
|
26/4 12:37 af Bulder |
Tak, jeg kan se i mine notater, at de estimerer 35% vækst i 22, så 0,8 i Q1 ville være fornemt.
|
|
|
26/4 12:32 af BioShare |
Niveauet $0,80 mia er vel et godt bud for Q1 2022 vil jeg tro.
|
|
|
26/4 12:28 af BioShare |
Vi må vente lidt endnu...men 2021 (full-year) var net sales $1,66 mia. (103% vækst YoY) og Q4 var tallet $0,59 mia. :-)
|
|
|
26/4 12:19 af E L |
Horizon /Tepezza earnings on May4
|
|
26/4 11:17 af Bulder |
Er der nogen der har styr på hvordan det går med Tepezza?
|
|
26/4 10:45 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Q&A med Genmab bliver d. 23. maj kl 13 med Jan.
|
|
26/4 10:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab/Sydbank: Kesimpta-salg fra Novartis lidt over det ventede (link)
|
|
|
26/4 10:15 af JKY_VH |
han"
|
|
|
26/4 10:14 af JKY_VH |
Løntoft "- Vi ser positivt på udviklingen for Kesimpta i første kvartal. Vi minder investorerne om, at Novartis i forbindelse med årsregnskabet tidligere i 2022 indikerede stort fokus på lanceringer af Kesimpta på nye markeder i 2022, ligesom selskabet indikerede stor tiltro til, at salget af Kesimpta ville fortsætte den positive udvikling og bidrage til væksten i 2022, skriver Søren Løntoft Hansen.
- Udviklingen i første kvartal er efter vores vurdering et vidnesbyrd om netop dette, fortsætter
|
|
26/4 10:10 af StockBull |
Kanon combi
|
|
26/4 08:58 af Solsen |
Super Sukker !
|
|
26/4 08:44 af Bulder |
Tak Sukker
|
