Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
3/9 12:25
af investor1989
vil ind igen i 500-550 eller vente til approval
3/9 12:30
af Repsac
så håber jeg først, du kommer ind efter approval ;-)
3/9 12:32
af gentogen
Underligt at der overhovedet er sælgere...
3/9 12:34
af Solsen
Jo Gentogen, men vi ved jo at ikke alle er klar over hvilken guldkalv Genmab kan blive ;-)
3/9 12:35
af Solsen
Se blot inve89 tager profit på en aktie i udbrud og takeover kandidat. Han skriver selv at man ikke skal se på kursen, når blot man ved at det er et godt firma ;-)
3/9 12:38
af investor1989
Det er blot min lejeposition :-P
3/9 12:39
af investor1989
Den store post personligt sælger jeg sq ikke. Så hapser skattefar det hele. Hygger mig bare med at handle lidt CFD'er oveni hvis jeg keder mig :D
3/9 12:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Denne gang sælger jeg ikke mit fiskeri igen. :-)
3/9 15:45
af JKY_VH
Fra Nordea: "Genmab stiger igen i dag, efter den store stigning i går. Vi vurderer, at det fortsat er udsigten til, at de kan få hastegodkendt Daratumumab, der er med til at drive kursen. Præparatet er til behandling af knoglemarvskræft, og det vil være positivt både for patienter og for Genmab at få godkendelsen hurtigt igennem. Vi ser stadig et godt potentiale i aktien på kort og lang sigt.
3/9 15:53
af Bulder
Hvis det betyder, at alle de Nordea-kunder, der har solgt ud i dag, skal ind igen, så skal vi længere op i morgen. Fuld i går, fuld i dag, fuld igen i morgen :-)
3/9 15:54
af JKY_VH
glædesrus:-)
3/9 16:08
af investor1989
Siger Nordea mens de storsælger :D
3/9 16:46
af JKY_VH
Ja:-)
3/9 16:51
af Raun
Var det Nordea der i løbet af ca. 5 minutter solgte 50.000 stk?
3/9 16:56
af dingleberry
det er en brølstærk volumen, der er igen i dag. 500k handlet!
3/9 17:01
af Smadsen128
Hvad lukker vi i
3/9 17:04
af AH2005
628
3/9 17:07
af Bulder
2 dage mere af samme skuffe og vi er tilbage på toppen fra 20. juli
3/9 17:09
af Smadsen128
Tak....helt pænt med sådan et par dage....en flaske af de gode i aften...
3/9 17:24
af Solsen
Kunne være fidelity eller BC der presser kursen op før FDA kommer på banen. Superstærk dag for Genmab. Tak !
3/9 18:50
af Solsen
Ved ikke om det er oplyst tidligere, men Genmab indgik i Q2 en aftale med Pierre Fabre omkring udvikling af duobodies. Kender ikke omfanget.
3/9 19:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det har vi vist snakket om.
3/9 19:35
af Solsen
Ok :-)
3/9 20:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
Men der sker jo så mange ting i den aktie, så jeg vil ikke lægge hoved på blokken. :-)
3/9 22:11
af dingleberry
Den kan godt blive lidt tung i morgen med et US luk på over -2% her til aften
3/9 22:13
af royal
Mens vi venter på dag 60 (mandag), er der så en der kan forklare mig hvilken fordel der er ved at lave en "Rolling submission"?
3/9 22:14
af royal
Det her har jeg ikke set før: It’s important to note that FDA’s review classification decision is resource dependent, meaning that even if your drug or biologic qualifies, Priority Review may not be granted if your division at FDA lacks the resources to review your application within 6 months.
3/9 23:04
af Mcjean
De har været i dialog med FDA længe også inden filling, der er ingen tid at spilde folk dør mens dette står på, det ved Genmab, J&J, FDA og alle direktørerne på de berørte afdelinger, så det er med at arbejde hurtigt så folk kan hjælpes, derfor der er åbnet 55 steder i US allerede hvor medicinen udleveres selvom godkendelsen ikke er effektueret endnu.
3/9 23:46
af royal
Ja, de har været i tæt kontakt inden filing. Det undrer mig bare at der ikke er nogen tidsmæssig gevinst ved en Rolling submission, men sådan er der så meget. Hvis FDA svarer i morgen bliver det en festlig afslutning på Aarhus Festuge. ;-)
4/9 07:58
af Legolas23
Jeg har tænkt præcis det samme. Spændende om vi får kurssmæk i dag efter en lidt rød dag i Asien.
4/9 08:07
af Smadsen128
Ja...DAX futures er også lidt øv
4/9 08:08
af Smadsen128
Men tror på at Genmab holder
4/9 08:13
af dingleberry
US er lukket på mandag, så mon ikke der er stor chance for at høre fra fda i dag?
4/9 08:16
af JKY_VH
Under forudsætning af, at Nordea har ret i, at PR er en kurstrigger, så skal man, efter min mening, kun sælge, hvis man ikke tror på at PR tildeles.
4/9 08:16
af Repsac
Tror I det vil kunne ses på kursen i eftermiddag, hvis der ikke kommer noget fra FDA? Vil der så være nogen der vil ud inden weekenden.
4/9 08:31
af Sukkeralf
Har FDA lukket mandag - det er vel det der tæller
4/9 08:34
af dingleberry
Jeg er helt rolig omkring fda processen. De har vist stor vilje til at bringe effektfulde midler til markedet hurtigt, og det vil de nok fortsætte med. Min overbevisning er en godkendelse inden nytår
4/9 08:35
af dingleberry
Hvad undrer mig mere er manglen på ema ansøgning
4/9 08:37
af dingleberry
Der er labor day is US, så fda er nok lukket. De skal smide de hvide klæder og finde vinterpelsen
4/9 08:40
af Smadsen128
Nu taler vi så meget om godkendelse i USA ...hvad med godkendelse i Europa , hvor er den nuværende
4/9 08:51
af investor1989
Åbner nok 5% nede omkring 600
4/9 08:52
af Helge Larsen/PI-redaktør
Hvorfor gør den egenligt det?
4/9 08:52
af investor1989
US biotek fik tæsk i slutningen i går
4/9 08:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja. men alligevel?
4/9 08:54
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det giver dig så en ny "legemulighed". :-)
4/9 09:05
af investor1989
Anonyme køber
4/9 09:06
af Helge Larsen/PI-redaktør
Forsætter hvor de slap i går.:-)
4/9 09:07
af Mcjean
Hvis fidelity skal nå 50% inden godkendelse så har de også travlt;-)
4/9 09:10
af Bulder
Winkel sagde i børsen-interviewet forleden at ema-ansøgning er "next step"
4/9 09:10
af dingleberry
Så får vi nok en "buy squeeze" :-D
Nyeste Først - Ældste Først   Side 673/4386