Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
3/9 12:25 af investor1989 |
vil ind igen i 500-550 eller vente til approval
|
|
|
3/9 12:30 af Repsac |
så håber jeg først, du kommer ind efter approval ;-)
|
|
|
3/9 12:32 af gentogen |
Underligt at der overhovedet er sælgere...
|
|
3/9 12:34 af Solsen |
Jo Gentogen, men vi ved jo at ikke alle er klar over hvilken guldkalv Genmab kan blive ;-)
|
|
3/9 12:35 af Solsen |
Se blot inve89 tager profit på en aktie i udbrud og takeover kandidat. Han skriver selv at man ikke skal se på kursen, når blot man ved at det er et godt firma ;-)
|
|
3/9 12:38 af investor1989 |
Det er blot min lejeposition :-P
|
|
3/9 12:39 af investor1989 |
Den store post personligt sælger jeg sq ikke. Så hapser skattefar det hele. Hygger mig bare med at handle lidt CFD'er oveni hvis jeg keder mig :D
|
|
3/9 12:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Denne gang sælger jeg ikke mit fiskeri igen. :-)
|
|
|
3/9 15:45 af JKY_VH |
Fra Nordea: "Genmab stiger igen i dag, efter den store stigning i går. Vi vurderer, at det fortsat er
udsigten til, at de kan få hastegodkendt Daratumumab, der er med til at drive kursen.
Præparatet er til behandling af knoglemarvskræft, og det vil være positivt både
for patienter og for Genmab at få godkendelsen hurtigt igennem. Vi ser stadig et godt potentiale i aktien på kort og lang sigt.
|
|
3/9 15:53 af Bulder |
Hvis det betyder, at alle de Nordea-kunder, der har solgt ud i dag, skal ind igen, så skal vi længere op i morgen. Fuld i går, fuld i dag, fuld igen i morgen :-)
|
|
|
3/9 15:54 af JKY_VH |
glædesrus:-)
|
|
3/9 16:08 af investor1989 |
Siger Nordea mens de storsælger :D
|
|
|
3/9 16:46 af JKY_VH |
Ja:-)
|
|
|
3/9 16:51 af Raun |
Var det Nordea der i løbet af ca. 5 minutter solgte 50.000 stk?
|
|
3/9 16:56 af dingleberry |
det er en brølstærk volumen, der er igen i dag. 500k handlet!
|
|
3/9 17:01 af Smadsen128 |
Hvad lukker vi i
|
|
3/9 17:04 af AH2005 |
628
|
|
3/9 17:07 af Bulder |
2 dage mere af samme skuffe og vi er tilbage på toppen fra 20. juli
|
|
3/9 17:09 af Smadsen128 |
Tak....helt pænt med sådan et par dage....en flaske af de gode i aften...
|
|
3/9 17:24 af Solsen |
Kunne være fidelity eller BC der presser kursen op før FDA kommer på banen. Superstærk dag for Genmab. Tak !
|
|
3/9 18:50 af Solsen |
Ved ikke om det er oplyst tidligere, men Genmab indgik i Q2 en aftale med Pierre Fabre omkring udvikling af duobodies. Kender ikke omfanget.
|
|
3/9 19:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det har vi vist snakket om.
|
|
3/9 19:35 af Solsen |
Ok :-)
|
|
3/9 20:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Men der sker jo så mange ting i den aktie, så jeg vil ikke lægge hoved på blokken. :-)
|
|
| ||
|
3/9 22:11 af dingleberry |
Den kan godt blive lidt tung i morgen med et US luk på over -2% her til aften
|
|
3/9 22:13 af royal |
Mens vi venter på dag 60 (mandag), er der så en der kan forklare mig hvilken fordel der er ved at lave en "Rolling submission"?
|
|
3/9 22:14 af royal |
Det her har jeg ikke set før: It’s important to note
that FDA’s review classification decision is resource dependent, meaning that
even if your drug or biologic qualifies, Priority Review may not be granted if your
division at FDA lacks the resources to review your application within 6 months.
|
|
|
3/9 23:04 af Mcjean |
De har været i dialog med FDA længe også inden filling, der er ingen tid at spilde folk dør mens dette står på, det ved Genmab, J&J, FDA og alle direktørerne på de berørte afdelinger, så det er med at arbejde hurtigt så folk kan hjælpes, derfor der er åbnet 55 steder i US allerede hvor medicinen udleveres selvom godkendelsen ikke er effektueret endnu.
|
|
3/9 23:46 af royal |
Ja, de har været i tæt kontakt inden filing. Det undrer mig bare at der ikke er nogen tidsmæssig gevinst ved en Rolling submission, men sådan er der så meget. Hvis FDA svarer i morgen bliver det en festlig afslutning på Aarhus Festuge. ;-)
|
|
4/9 07:58 af Legolas23 |
Jeg har tænkt præcis det samme. Spændende om vi får kurssmæk i dag efter en lidt rød dag i Asien.
|
|
4/9 08:07 af Smadsen128 |
Ja...DAX futures er også lidt øv
|
|
4/9 08:08 af Smadsen128 |
Men tror på at Genmab holder
|
|
4/9 08:13 af dingleberry |
US er lukket på mandag, så mon ikke der er stor chance for at høre fra fda i dag?
|
|
|
4/9 08:16 af JKY_VH |
Under forudsætning af, at Nordea har ret i, at PR er en kurstrigger, så skal man, efter min mening, kun sælge, hvis man ikke tror på at PR tildeles.
|
|
|
4/9 08:16 af Repsac |
Tror I det vil kunne ses på kursen i eftermiddag, hvis der ikke kommer noget fra FDA? Vil der så være nogen der vil ud inden weekenden.
|
|
|
4/9 08:31 af Sukkeralf |
Har FDA lukket mandag - det er vel det der tæller
|
|
4/9 08:34 af dingleberry |
Jeg er helt rolig omkring fda processen. De har vist stor vilje til at bringe effektfulde midler til markedet hurtigt, og det vil de nok fortsætte med. Min overbevisning er en godkendelse inden nytår
|
|
4/9 08:35 af dingleberry |
Hvad undrer mig mere er manglen på ema ansøgning
|
|
4/9 08:37 af dingleberry |
Der er labor day is US, så fda er nok lukket. De skal smide de hvide klæder og finde vinterpelsen
|
|
4/9 08:40 af Smadsen128 |
Nu taler vi så meget om godkendelse i USA ...hvad med godkendelse i Europa , hvor er den nuværende
|
|
4/9 08:51 af investor1989 |
Åbner nok 5% nede omkring 600
|
|
4/9 08:52 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Hvorfor gør den egenligt det?
|
|
4/9 08:52 af investor1989 |
US biotek fik tæsk i slutningen i går
|
|
4/9 08:53 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ja. men alligevel?
|
|
4/9 08:54 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det giver dig så en ny "legemulighed". :-)
|
|
4/9 09:05 af investor1989 |
Anonyme køber
|
|
4/9 09:06 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Forsætter hvor de slap i går.:-)
|
|
|
4/9 09:07 af Mcjean |
Hvis fidelity skal nå 50% inden godkendelse så har de også travlt;-)
|
|
4/9 09:10 af Bulder |
Winkel sagde i børsen-interviewet forleden at ema-ansøgning er "next step"
|
|
4/9 09:10 af dingleberry |
Så får vi nok en "buy squeeze" :-D
|
