Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/9 09:16
af Sukkeralf
EMA er jo generelt ikke så glade for studier uden kontrolarm, så der skal nok lidt mere krydderi på ansøgningen
4/9 09:23
af dingleberry
Kontrolarmen er vel lidt, at ingen andre medikamenter har effekt i indikationen ;-)
4/9 09:24
af dingleberry
Det gik sgu hurtigt med at spise gårsdagens stigning :-(
4/9 09:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Her er lidt til humøret: (link)
4/9 09:31
af dingleberry
Ja, US aktier har generelt haft en vandret udvikling ytd indtil videre. Der kan sagtens være potentiale til stigninger
4/9 09:36
af Repsac
Ikke hænge med næbet dingle. Den skal nok rette sig i løbet af dagen.
4/9 09:37
af dingleberry
Tak for det. Hygger mig med den genvundne skat
4/9 09:59
af Repsac
jeg skulle have købt på min egen forventning.
4/9 10:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
Lidt mere til fredagshumøret: (link)
4/9 10:04
af Helge Larsen/PI-redaktør
To positive link er nok til at få kursen til at stige. :-)
4/9 10:04
af Repsac
:-)
4/9 10:37
af Smadsen128
Tak Helge
4/9 10:39
af Smadsen128
Et positivt link mer så er vi nok i grøn
4/9 11:06
af Mcjean
Nogen der har mailet til Rachel og spurgt om de forventer/håber på PR i dag og om det er sidste frist da der er lukket på mandag?
4/9 11:10
af investor1989
Det er vel ligeyldigt om det er i dag eller mandag :)
4/9 11:10
af investor1989
Eller tirsdag for den sags skyld. :)
4/9 11:12
af royal
De har vel lukket mandag. Labor day.
4/9 11:21
af royal
Det bliver sikkert i dag efter luk.
4/9 11:24
af Mcjean
Man får PR indenfor 60 dage ellers ikke og da det er en stor kurstrigger ifølge nogen kan det vel ikke være lige meget om dag 60 er i dag og tirsdag er for sent? Er træt af karton-vin og vil gerne daytrade mig til en flaske i stedet for:-)
4/9 11:27
af investor1989
Jeg tænker blot at de nok godt kan vente til tirsdag hvis de har lukket mandag.. Men det vigtige er jo om der kommer PR eller ej, ikke om det kommer i dag eller tirsdag :)
4/9 11:30
af Mcjean
Hvis tirsdag tæller som dag 61 så kommer den jo ikke på tirsdag, det var derfor jeg stillede spørgsmålet: Er det sidste frist i dag?
4/9 11:31
af investor1989
Jeg tænker at hvis mandag er dag 60 og mandag er lukket hos FDA kan det være de skubber den.
4/9 11:32
af investor1989
Mente vi havde samme snak dengang Arzerra skulle godkendes i first line hvor PFUDA datoen også var en helligdag. Der kom afgørelsen så vidt jeg husker også lidt før. Så tror også i dag efter luk er de sandsynlige
4/9 11:37
af Smadsen128
Har i noget bud på hvor meget PR vil rykke kursen
4/9 11:37
af Mcjean
Satser på før åben ellers står den på papvin:)
4/9 11:38
af investor1989
Den kommer 100% først efter luk i aften vil jeg gætte på
4/9 11:38
af investor1989
altså efter US luk 22.00 men bare et bud
4/9 11:39
af investor1989
Men håber da for dig du får rod til en god drue :)
4/9 11:41
af Mcjean
89 du kan ikke skrive 100% og så derefter skrive "gætter på", du er vel ikke politiker?:-) jeg gætter på kl.13.55
4/9 11:44
af investor1989
Så du loader op i gearing nu og sælger 16.59 hvis ikke du har hørt noget ? :D
4/9 12:07
af Mcjean
yep men ikke voldsomt
4/9 12:09
af investor1989
Er der vel ikke grund til medmindre du har planer om en dyr årgangsvin i aften :D
4/9 12:31
af bongobob
Er der nogen der kan forklare hvorfor Genmab deltager i GS symposium om en uge. Man får intet ud af det og GS er meget fjentlig overfor Genmab
4/9 12:32
af gentogen
FDA will inform the applicant in writing of a priority review designation by day 60 of the review. The division will inform the applicant in writing of a standard review designation by day 74 of the review.
4/9 12:37
af royal
Hmmm, Marshall Wace LLP 0,5 % short
4/9 12:39
af celsius
GS er ikke fjendtlige overfor Genmab.. de plejer bare Interesser for JJ ..
4/9 12:46
af HSK
6. februar lukkede de deres forrige short
4/9 12:47
af dohk
61 % af alle drug FDA-godkendelser i 2014 var med priority review...Jeg finder det helt utænkeligt at de ikke får priority review, og tror heller ikke på det store kurshop. Det er selvfølgelig relativt hvad man synes er stort, men lidt hop på stedet skal det nok blive til. Kan bare ikke se nogen grund til pludselig at købe genmab fordi de får priority review, vi snakker -+ 4 måneder i salg af dara som gerne skal sælge en masse de næste 10 år.
4/9 13:03
af Mcjean
Der foregår rigtig meget på symposiums, aftaler under bordet, udvekslinger af oplysninger, rygter etc., en masse sladder og røvslikkeri bare for at nævne lidt af den interaktion der foregår i dette forum hvor alle med bare en smule magt/penge er samlet for at finde egnede investeringer. Hvis du ikke møder frem til disse setup's så er du ikke CEO ret længe. Mange hader disse møder, men det er her kimen økonomisk bliver langt til fremtidige visioner.
4/9 13:04
af dingleberry
Fedt med yderligere shorts - de skal jo lukkes på et tidspunkt:-)
4/9 13:05
af dingleberry
Indtil videre er der intet, der tyder på, at shorterne besidder viden, som vi andre ikke har
4/9 13:07
af royal
BC ned på 0,57
4/9 13:12
af dingleberry
mon ikke også den højere shortinteresse i GEN kan have noget at gøre med den højere interesse for aktien i udlandet?
4/9 13:13
af dingleberry
Det er dog ikke min fornemmelse, at short niveauet i GEN er i nærheden af de shorts, der er placeret i US biotech aktierne
4/9 13:15
af Repsac
Jeg har ikke et klap forstand på det. Men kan man forstille sig at nogen bare generelt shorter 20 bio firmaer med produktier i fase III. Med den forventning at nogen af dem får afslag.
4/9 13:17
af JKY_VH
dingleberry, du kan godt gå ud fra, at BC og de andre shortere ikke ved mere end Novod og de andre healt-care eksperter. Snarere tværtimod vil jeg tro.
4/9 13:18
af dingleberry
det kunne sagtens være forklaringen. Det giver spredning i investeringen generelt og i GEN's specifikke tilfælde er voldsomt meget af værdien bundet på på det ene medikament
4/9 13:19
af bongobob
Det er nok rigtigt Mcjean. Jeg tror det bedste Gen kan gøre er at give den fuld gas på publicity. Flere aftaler på Duo/Hexa og mere åbenhed om guldkorn i pipen
4/9 13:19
af dingleberry
JKY - ja, det tyder gevaldigt på det. Begge to må ligge solidt i rødt på deres positioner
4/9 13:21
af dingleberry
vi skal såmænd have fyldt noget mere på klinikken. I grunden har GEN jo kun startet humax-tf-adc op i løbet af de sidste 7-8 års tid
Nyeste Først - Ældste Først   Side 674/4386