Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
4/9 13:25 af dingleberry |
Det er først når medikamenterne viser klinisk effekt, at værdien bliver seriøs. Se bare på dara!
|
|
4/9 13:32 af dingleberry |
Vi kan håbe på, at Jan & Co. har fundet nogle rigtig gode kandidater i mellemtiden. Det er ikke meget de har fortalt os om dem indtil videre
|
|
4/9 13:45 af bongobob |
Jeg håber meget at Jan laver en post ASH update som den i 2012. Det var stort dengang og i dag. Tjek lige side 50 her: (link)
|
|
4/9 13:47 af bongobob |
Han kan så som en konge stå og se ned på sit værk med mere end 20 IND kandidater i pipeline
|
|
|
4/9 13:48 af JKY_VH |
Ligner til forveksling Klampenborg Gallopbane set fra oven på en løbsdag.
|
|
4/9 13:52 af dingleberry |
og til forskel fra den gang, er der kolde kontanter i krigskassen til at sætte forsøgene igang. Mon ikke GEN efterhånden er klar til at køre forsøgene hele vejen gennem fase II på egen hånd?
|
|
4/9 13:58 af Smadsen128 |
Skal vi nu se grønne tal
|
|
4/9 13:59 af Bulder |
Hvis der kommer en tilstrækkeligt lunken jobrapport her om ½ time, så er det muligt
|
|
4/9 13:59 af bongobob |
Uhhh, side 73 er der Hexa targets og den eneste der manglede i samlingen var dengang CD19. I Juni fik Gen licens af BMS til netop CD19 og der er nu fuld hus på Hexa targets.
|
|
4/9 14:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg kommenterer på BørsenPlay omkring de ventede jobtal. (link)
|
|
|
4/9 14:10 af JKY_VH |
Det lød da meget fornuftigt Helge:-)
|
|
4/9 14:14 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ja..Hvad skal man sige?. Det kan gå op eller ned. Vi overlever det hele - især med Genmab i porteføljerne. :-)
|
|
|
4/9 14:16 af JKY_VH |
Fuldstændig enig
|
|
4/9 14:18 af Bulder |
Vi kan selvfølgelig få vådt hår, men drukner - det gør vi ikke
|
|
4/9 14:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Super formuleret Bulder. :-)
|
|
4/9 14:36 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Skuffende jobtal. Langt under koncensus,
|
|
4/9 14:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Arbejdsløsheden falder dog.
|
|
4/9 14:41 af Bulder |
Bemærk at juli-tallene blev kraftigt oprevideret. Sker det samme næste gang for august-tallene, er det ikke så slemt
|
|
4/9 14:44 af Smadsen128 |
Ledigheden er vel omkring de 5% nu, så helt galt er det da ikke...
|
|
4/9 14:46 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeps..
|
|
4/9 14:48 af dingleberry |
er der andre end mig, der er rundforvirrede omkring retningen efter tallene?
|
|
4/9 14:52 af Bulder |
Hele markedet er vist rundforvirret. Men det ser ud til negativ reaktion. Dax dropper
|
|
4/9 14:54 af dingleberry |
ja, de er vist ikke forvirrede længere!!!
|
|
4/9 14:54 af Bulder |
Ha Ha, markedet skulle bruge hele 15 minutters betænkningstid
|
|
| ||
|
4/9 14:57 af Bulder |
Det er fredag, lang week end i US, så næppe grønne tal i dag
|
|
4/9 15:15 af dingleberry |
googlefinance opgør volumen som gennemsnit af 30 dage (om det er handelsdage eller bruttodage, ved jeg ikke). Men iflg dem er den gns. handelsvolumen nu oppe på 348k = +dkk 200 mio
|
|
4/9 15:35 af bongobob |
Er dette ikke et nyt Data studie? Voldsomt stort first line med 1080 patienter. (link)
|
|
|
4/9 15:38 af Sukkeralf |
Nej det har været oplyst længe - fordelen her at behandlingen bliver billig, da Daratumumab er eneste lægemiddel der ikke er gået af patent til den tid.
|
|
|
4/9 15:50 af gentogen |
Det er da helt nyt på CT
|
|
|
4/9 15:50 af gentogen |
Sponsor:
Intergroupe Francophone du Myelome
Collaborators:
HOVON - Dutch Haemato-Oncology Association
|
|
|
4/9 15:51 af Jedi |
Carfilzomib-len-dex må være en konkurrent til dette første linje behandlings regimen - mon Jannsen overvejer at skifte til dette regimen (Carfilzomib-len-dex-Dara) i stedet for siden de har været så længe om at få VTD studiet i gang
|
|
|
4/9 15:52 af Jedi |
carfilzomib len dex dara skulle der stå. Det er selvfølgelig en noget dyrere variant
|
|
|
4/9 15:52 af Jedi |
og de vil nok gerne køre endnu en kombi med Velcade i stilling
|
|
|
4/9 15:52 af gentogen |
Det er rigtigt, at det ikke er helt nyt, men jeg kan ikke mindes at have set det på CT før?
|
|
|
4/9 15:53 af Jedi |
jeg har også kigget efter det på CT nogle gange, men heller ikke set det før
|
|
4/9 16:24 af dingleberry |
Sig mig, hænger vi ikke gevaldigt i bremsen? NBI er lige gået i plus og USD er solidt oppe (672), men vi hænger stadig i dyndet omkring 615
|
|
|
4/9 16:34 af Repsac |
Selv gilead er oppe. og den har jeg ellers ikke været for heldig med på det sidste.
|
|
4/9 16:38 af dingleberry |
mon ikke det kan være lidt nervøsitet op til lang US weekend kombineret med forventet svar fra FDA?
|
|
|
4/9 16:48 af Repsac |
Så kom da med det svar, så jeg kan få åbnet den flaske.
|
|
|
4/9 16:51 af Mcjean |
Det blev så ikke flaskevin eller papvin - stuntet gav en dåsecola
|
|
|
4/9 17:00 af JKY_VH |
612,50. Isvand er nu slet ikke så dårligt
|
|
4/9 17:01 af dingleberry |
vi lander på den gns volumen - og lidt højere end vi startede ugen. Ikke helt ringe i disse tider
|
|
|
4/9 17:01 af Repsac |
Vin på forskud smager nu også ganske godt. God weekend.
|
|
4/9 17:01 af dingleberry |
og lidt bedre end et spark i skridtet
|
|
4/9 17:01 af dingleberry |
næsten
|
|
4/9 17:05 af royal |
c20 -2. Så helt galt er det ikke og Netto har åbent til 24 hvis der skal hentes vin. :-)
|
|
4/9 17:09 af dingleberry |
vin i netto? er det ikke det samme som luksusferie i syrien?
|
|
4/9 17:14 af royal |
Måske, men hvis vi får svar i dag kan jeg godt nøjes. :-)
|
|
4/9 17:17 af Bulder |
Mon ikke markedet vurderede at jobrapporten trods alt var god nok til rentestigning allerede her i september. Den vil alligevel være minimal og er indregnet i den netop forgangne korrektion. Bedre med vished om en række små på hinanden følgende rentestigninger. Der vil gå en rum tid før investorer søger over i renter, væk fra aktier.
|
|
4/9 17:42 af dingleberry |
Vi ved vel ret beset ikke ret meget om det. Hvis der er store positioner, der er baseret på lavt forrentede lån, så kan en rentestigning komme til at betyde rigtig meget for likviditeten i markedet
|
