Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/9 13:25
af dingleberry
Det er først når medikamenterne viser klinisk effekt, at værdien bliver seriøs. Se bare på dara!
4/9 13:32
af dingleberry
Vi kan håbe på, at Jan & Co. har fundet nogle rigtig gode kandidater i mellemtiden. Det er ikke meget de har fortalt os om dem indtil videre
4/9 13:45
af bongobob
Jeg håber meget at Jan laver en post ASH update som den i 2012. Det var stort dengang og i dag. Tjek lige side 50 her: (link)
4/9 13:47
af bongobob
Han kan så som en konge stå og se ned på sit værk med mere end 20 IND kandidater i pipeline
4/9 13:48
af JKY_VH
Ligner til forveksling Klampenborg Gallopbane set fra oven på en løbsdag.
4/9 13:52
af dingleberry
og til forskel fra den gang, er der kolde kontanter i krigskassen til at sætte forsøgene igang. Mon ikke GEN efterhånden er klar til at køre forsøgene hele vejen gennem fase II på egen hånd?
4/9 13:58
af Smadsen128
Skal vi nu se grønne tal
4/9 13:59
af Bulder
Hvis der kommer en tilstrækkeligt lunken jobrapport her om ½ time, så er det muligt
4/9 13:59
af bongobob
Uhhh, side 73 er der Hexa targets og den eneste der manglede i samlingen var dengang CD19. I Juni fik Gen licens af BMS til netop CD19 og der er nu fuld hus på Hexa targets.
4/9 14:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg kommenterer på BørsenPlay omkring de ventede jobtal. (link)
4/9 14:10
af JKY_VH
Det lød da meget fornuftigt Helge:-)
4/9 14:14
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja..Hvad skal man sige?. Det kan gå op eller ned. Vi overlever det hele - især med Genmab i porteføljerne. :-)
4/9 14:16
af JKY_VH
Fuldstændig enig
4/9 14:18
af Bulder
Vi kan selvfølgelig få vådt hår, men drukner - det gør vi ikke
4/9 14:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
Super formuleret Bulder. :-)
4/9 14:36
af Helge Larsen/PI-redaktør
Skuffende jobtal. Langt under koncensus,
4/9 14:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
Arbejdsløsheden falder dog.
4/9 14:41
af Bulder
Bemærk at juli-tallene blev kraftigt oprevideret. Sker det samme næste gang for august-tallene, er det ikke så slemt
4/9 14:44
af Smadsen128
Ledigheden er vel omkring de 5% nu, så helt galt er det da ikke...
4/9 14:46
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeps..
4/9 14:48
af dingleberry
er der andre end mig, der er rundforvirrede omkring retningen efter tallene?
4/9 14:52
af Bulder
Hele markedet er vist rundforvirret. Men det ser ud til negativ reaktion. Dax dropper
4/9 14:54
af dingleberry
ja, de er vist ikke forvirrede længere!!!
4/9 14:54
af Bulder
Ha Ha, markedet skulle bruge hele 15 minutters betænkningstid
4/9 14:57
af Bulder
Det er fredag, lang week end i US, så næppe grønne tal i dag
4/9 15:15
af dingleberry
googlefinance opgør volumen som gennemsnit af 30 dage (om det er handelsdage eller bruttodage, ved jeg ikke). Men iflg dem er den gns. handelsvolumen nu oppe på 348k = +dkk 200 mio
4/9 15:35
af bongobob
Er dette ikke et nyt Data studie? Voldsomt stort first line med 1080 patienter. (link)
4/9 15:38
af Sukkeralf
Nej det har været oplyst længe - fordelen her at behandlingen bliver billig, da Daratumumab er eneste lægemiddel der ikke er gået af patent til den tid.
4/9 15:50
af gentogen
Det er da helt nyt på CT
4/9 15:50
af gentogen
Sponsor: Intergroupe Francophone du Myelome Collaborators: HOVON - Dutch Haemato-Oncology Association
4/9 15:51
af Jedi
Carfilzomib-len-dex må være en konkurrent til dette første linje behandlings regimen - mon Jannsen overvejer at skifte til dette regimen (Carfilzomib-len-dex-Dara) i stedet for siden de har været så længe om at få VTD studiet i gang
4/9 15:52
af Jedi
carfilzomib len dex dara skulle der stå. Det er selvfølgelig en noget dyrere variant
4/9 15:52
af Jedi
og de vil nok gerne køre endnu en kombi med Velcade i stilling
4/9 15:52
af gentogen
Det er rigtigt, at det ikke er helt nyt, men jeg kan ikke mindes at have set det på CT før?
4/9 15:53
af Jedi
jeg har også kigget efter det på CT nogle gange, men heller ikke set det før
4/9 16:24
af dingleberry
Sig mig, hænger vi ikke gevaldigt i bremsen? NBI er lige gået i plus og USD er solidt oppe (672), men vi hænger stadig i dyndet omkring 615
4/9 16:34
af Repsac
Selv gilead er oppe. og den har jeg ellers ikke været for heldig med på det sidste.
4/9 16:38
af dingleberry
mon ikke det kan være lidt nervøsitet op til lang US weekend kombineret med forventet svar fra FDA?
4/9 16:48
af Repsac
Så kom da med det svar, så jeg kan få åbnet den flaske.
4/9 16:51
af Mcjean
Det blev så ikke flaskevin eller papvin - stuntet gav en dåsecola
4/9 17:00
af JKY_VH
612,50. Isvand er nu slet ikke så dårligt
4/9 17:01
af dingleberry
vi lander på den gns volumen - og lidt højere end vi startede ugen. Ikke helt ringe i disse tider
4/9 17:01
af Repsac
Vin på forskud smager nu også ganske godt. God weekend.
4/9 17:01
af dingleberry
og lidt bedre end et spark i skridtet
4/9 17:01
af dingleberry
næsten
4/9 17:05
af royal
c20 -2. Så helt galt er det ikke og Netto har åbent til 24 hvis der skal hentes vin. :-)
4/9 17:09
af dingleberry
vin i netto? er det ikke det samme som luksusferie i syrien?
4/9 17:14
af royal
Måske, men hvis vi får svar i dag kan jeg godt nøjes. :-)
4/9 17:17
af Bulder
Mon ikke markedet vurderede at jobrapporten trods alt var god nok til rentestigning allerede her i september. Den vil alligevel være minimal og er indregnet i den netop forgangne korrektion. Bedre med vished om en række små på hinanden følgende rentestigninger. Der vil gå en rum tid før investorer søger over i renter, væk fra aktier.
4/9 17:42
af dingleberry
Vi ved vel ret beset ikke ret meget om det. Hvis der er store positioner, der er baseret på lavt forrentede lån, så kan en rentestigning komme til at betyde rigtig meget for likviditeten i markedet
Nyeste Først - Ældste Først   Side 675/4386