Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/9 20:14
af royal
Endelig. :-)
4/9 20:14
af investor1989
Så kom den :)
4/9 20:14
af investor1989
PFUDA dag 9/3 2016 .
4/9 20:14
af investor1989
Så det er den SENESTE dato for godkendelse, vi kan sagtens få den før også i 2015
4/9 20:15
af Bulder
Og før US luk
4/9 20:23
af dingleberry
perfekt - så er vi på skinner
4/9 20:23
af Sukkeralf
Jamen det går jo som det skal.
4/9 20:23
af investor1989
Jeps. godkendelse senest 9/3 16 kan jeg godt vente på
4/9 20:23
af investor1989
men vil da gerne overaskes positivt inden
4/9 20:25
af Mcjean
pis
4/9 20:25
af Mcjean
men ok colaen var ok:-)
4/9 20:26
af Sukkeralf
Mon ikke godkendelsen kommer før Elotuzumab - patienterne er mere trængende og ansøgningen mindre.
4/9 20:26
af investor1989
man kan håbe
4/9 20:26
af investor1989
ni s
4/9 20:26
af investor1989
nu skal EMA afsted
4/9 20:27
af dohk
Så får også navn på dara om lidt . elotuzumab blev til Empliciti....daratuzumab bliver til?
4/9 20:28
af Smadsen128
Skål...
4/9 20:28
af Bulder
Nyheden også ude på yahoo finance, men endnu ikke reaktion i gmxay-kursen
4/9 20:29
af dohk
Hvad ville ville en realistisk tidshorisont for EMA godkendelse være, 1 år fra nu eller er utopisk?
4/9 20:30
af investor1989
nej ca
4/9 20:30
af Bulder
Hvad med Ekspliciti?
4/9 20:33
af dohk
spørger mest pga af kendskab til patienter der venter på adgang til dara i tyskland hvor der pt er meget få studier i gang. MM patienter kender alt til dara og de venter bare på godkendelse.
4/9 20:37
af dohk
Skrev forresten til Torben plesner som personligt svarede i løbet af 10 min med samtlige personer han kendte i Tyskland som kunne hjælpe. Han nævnte desuden at der snart skulle komme et compassionate use program i Europa, hvilket tydeligt viser behovet for dara.
4/9 20:39
af dohk
@Sukkeralf. Elo blev heller ikke submitted som rolling bla, så dar a kan faktisk sagtens være foran.
4/9 20:39
af investor1989
Det er også de rygter der har floreret andre steder. Alle læger og alle patienter kender til Dara - De venter bare på at hoppe ombord
4/9 20:40
af investor1989
Men kan være der kommer nogle flere tyske sites med i de næste studier som er +1.000 patienter studier
4/9 20:50
af dohk
Problemet har været for få monostudier, idet der er mange der ikke kan klare kombinationer. RRMM patienter er jo folk oppe i alderen. Derfor kommer dara også til at spille en vigtig rolle i monobehandling.
4/9 20:50
af Viborg76
Mit sats med 500stk i luk betaler forhåbentlig vinen i næste uge nu :-)
4/9 20:51
af dohk
tror det var velcade som min bekendte ikke kunne tåle, og der er vist det eneste der pt kører med dara i Tyskland.
4/9 20:58
af investor1989
kan godt tænkes dohk da velcade er noget billigere end eksempelvis revlimid, pomalyst og kyprolis
4/9 20:58
af investor1989
thalidomid er så det billigste
4/9 20:58
af investor1989
Men især kyprolis (carfilzomib) har også mega agressive bivirkninger
4/9 21:15
af Helge Larsen/PI-redaktør
Børsmeddelelsen: (link)
4/9 21:15
af Helge Larsen/PI-redaktør
Champagne og fodbold. Så bliver det ikke bedre. :-)
4/9 21:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
112 glade investorer læser lige nu på børsmeddelelsen. :-)
4/9 21:19
af Helge Larsen/PI-redaktør
Og flere kommer til. :-)
4/9 21:21
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tillykke til alle Genmab-investorer. :-)
4/9 21:24
af Helge Larsen/PI-redaktør
Og en speciel tak til alle de kloge hoveder her i denne chat. :-)
4/9 21:27
af Solsen
Det bliver vildt de næste måneder. Godkendelse og sikkert mulighed for interim analysis og stop før tid. Synes vi slap billigt gennem dagens røde marked.
4/9 21:33
af Legolas23
Lige efter bogen - bum bum. Får et glas 23 års rom med konen :-)
4/9 21:41
af Mcjean
Det er spændende om PR udløser køb fra BC eller om de er p..... ligeglade.
4/9 21:41
af Helge Larsen/PI-redaktør
Her først champagne..og i respekt for en af de meget dygtige tidligere dedikerede Genmab-chatdeltager nu også zinfandel. :-)
4/9 21:42
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja Mcjean..De har været kolde ind til videre.
4/9 21:43
af Legolas23
Det må være et hint til IV89 :-) Savner nu JV også til en god anbefaling :-)7
4/9 21:43
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det kunne også være ham, men jeg tænkte nu mest på Akademikeren.
4/9 21:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
Har haft en stålfast tro på casen selv når det så allermest håbløst ud.
4/9 21:49
af Smadsen128
Surt man ikke fik suppleret lidt idag
4/9 21:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der er masser af tid til at komme ind.
4/9 21:59
af Solsen
TA ligner noget meget stærkt. Kunne markederne blot være os nådig - som de siger om søndagen ;-)
4/9 22:00
af Smadsen128
Glæder mig...føler aktien er ret sikker...har 40% i porteføljen er det for risikabelt
Nyeste Først - Ældste Først   Side 676/4386