Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
4/9 20:14 af royal |
Endelig. :-)
|
|
4/9 20:14 af investor1989 |
Så kom den :)
|
|
4/9 20:14 af investor1989 |
PFUDA dag 9/3 2016 .
|
|
4/9 20:14 af investor1989 |
Så det er den SENESTE dato for godkendelse, vi kan sagtens få den før også i 2015
|
|
4/9 20:15 af Bulder |
Og før US luk
|
|
4/9 20:23 af dingleberry |
perfekt - så er vi på skinner
|
|
|
4/9 20:23 af Sukkeralf |
Jamen det går jo som det skal.
|
|
4/9 20:23 af investor1989 |
Jeps. godkendelse senest 9/3 16 kan jeg godt vente på
|
|
4/9 20:23 af investor1989 |
men vil da gerne overaskes positivt inden
|
|
|
4/9 20:25 af Mcjean |
pis
|
|
|
4/9 20:25 af Mcjean |
men ok colaen var ok:-)
|
|
|
4/9 20:26 af Sukkeralf |
Mon ikke godkendelsen kommer før Elotuzumab - patienterne er mere trængende og ansøgningen mindre.
|
|
4/9 20:26 af investor1989 |
man kan håbe
|
|
4/9 20:26 af investor1989 |
ni s
|
|
4/9 20:26 af investor1989 |
nu skal EMA afsted
|
|
|
4/9 20:27 af dohk |
Så får også navn på dara om lidt . elotuzumab blev til Empliciti....daratuzumab bliver til?
|
|
4/9 20:28 af Smadsen128 |
Skål...
|
|
4/9 20:28 af Bulder |
Nyheden også ude på yahoo finance, men endnu ikke reaktion i gmxay-kursen
|
|
|
4/9 20:29 af dohk |
Hvad ville ville en realistisk tidshorisont for EMA godkendelse være, 1 år fra nu eller er utopisk?
|
|
4/9 20:30 af investor1989 |
nej ca
|
|
4/9 20:30 af Bulder |
Hvad med Ekspliciti?
|
|
|
4/9 20:33 af dohk |
spørger mest pga af kendskab til patienter der venter på adgang til dara i tyskland hvor der pt er meget få studier i gang. MM patienter kender alt til dara og de venter bare på godkendelse.
|
|
|
4/9 20:37 af dohk |
Skrev forresten til Torben plesner som personligt svarede i løbet af 10 min med samtlige personer han kendte i Tyskland som kunne hjælpe. Han nævnte desuden at der snart skulle komme et compassionate use program i Europa, hvilket tydeligt viser behovet for dara.
|
|
|
4/9 20:39 af dohk |
@Sukkeralf. Elo blev heller ikke submitted som rolling bla, så dar
a kan faktisk sagtens være foran.
|
|
| ||
|
4/9 20:39 af investor1989 |
Det er også de rygter der har floreret andre steder. Alle læger og alle patienter kender til Dara - De venter bare på at hoppe ombord
|
|
4/9 20:40 af investor1989 |
Men kan være der kommer nogle flere tyske sites med i de næste studier som er +1.000 patienter studier
|
|
|
4/9 20:50 af dohk |
Problemet har været for få monostudier, idet der er mange der ikke kan klare kombinationer. RRMM patienter er jo folk oppe i alderen. Derfor kommer dara også til at spille en vigtig rolle i monobehandling.
|
|
|
4/9 20:50 af Viborg76 |
Mit sats med 500stk i luk betaler forhåbentlig vinen i næste uge nu
:-)
|
|
|
4/9 20:51 af dohk |
tror det var velcade som min bekendte ikke kunne tåle, og der er vist det eneste der pt kører med dara i Tyskland.
|
|
4/9 20:58 af investor1989 |
kan godt tænkes dohk da velcade er noget billigere end eksempelvis revlimid, pomalyst og kyprolis
|
|
4/9 20:58 af investor1989 |
thalidomid er så det billigste
|
|
4/9 20:58 af investor1989 |
Men især kyprolis (carfilzomib) har også mega agressive bivirkninger
|
|
4/9 21:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Børsmeddelelsen: (link)
|
|
4/9 21:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Champagne og fodbold. Så bliver det ikke bedre. :-)
|
|
4/9 21:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
112 glade investorer læser lige nu på børsmeddelelsen. :-)
|
|
4/9 21:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Og flere kommer til. :-)
|
|
4/9 21:21 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tillykke til alle Genmab-investorer. :-)
|
|
4/9 21:24 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Og en speciel tak til alle de kloge hoveder her i denne chat. :-)
|
|
4/9 21:27 af Solsen |
Det bliver vildt de næste måneder. Godkendelse og sikkert mulighed for interim analysis og stop før tid. Synes vi slap billigt gennem dagens røde marked.
|
|
4/9 21:33 af Legolas23 |
Lige efter bogen - bum bum. Får et glas 23 års rom med konen :-)
|
|
|
4/9 21:41 af Mcjean |
Det er spændende om PR udløser køb fra BC eller om de er p..... ligeglade.
|
|
4/9 21:41 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Her først champagne..og i respekt for en af de meget dygtige tidligere dedikerede Genmab-chatdeltager nu også zinfandel. :-)
|
|
4/9 21:42 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Ja Mcjean..De har været kolde ind til videre.
|
|
4/9 21:43 af Legolas23 |
Det må være et hint til IV89 :-) Savner nu JV også til en god anbefaling :-)7
|
|
4/9 21:43 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det kunne også være ham, men jeg tænkte nu mest på Akademikeren.
|
|
4/9 21:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Har haft en stålfast tro på casen selv når det så allermest håbløst ud.
|
|
4/9 21:49 af Smadsen128 |
Surt man ikke fik suppleret lidt idag
|
|
4/9 21:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Der er masser af tid til at komme ind.
|
|
4/9 21:59 af Solsen |
TA ligner noget meget stærkt. Kunne markederne blot være os nådig - som de siger om søndagen ;-)
|
|
4/9 22:00 af Smadsen128 |
Glæder mig...føler aktien er ret sikker...har 40% i porteføljen er det for risikabelt
|
