Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
20/4 12:13 af Bulder |
Sad og tænkte det samme. Men vi mangler nok lige en nyhed. Kan du ikke finde på en, LLI?
|
|
|
20/4 10:40 af E L |
is that the highest analyst peak sales estimate out there at the moment?
|
|
|
20/4 08:55 af JKY_VH |
;-)
|
|
20/4 08:55 af Bulder |
Nå, det går nok. Med den fart der er på nu peaker vi allerede i 25/26.
|
|
20/4 08:49 af Bulder |
Novod hæver 2029/30 peaksale for dara til 15,5 mia $. Surt at royalty ophører lige når det går bedst.
|
|
20/4 08:21 af Bulder |
Og til sidst: ”Det er svært at sammenligne data med konkurrenternes, men umiddelbart, med det forbehold at vi kun har set toplinjedata endnu, ser det ud til at være til den bedre side,” siger Thomas Bowers.
|
|
20/4 08:20 af Bulder |
|
|
20/4 08:19 af Bulder |
Mere: ”Min vurderinger er, at Genmab og Abbvie har hentet ind lille smule ind på Roche, men de er stadigvæk i underkanten af et år bagefter,” siger Thomas Bowers.
|
|
20/4 08:19 af Bulder |
Mere: ”Det er en vigtig bekræftelse af de tidligere data, fordi der er tale om et større antal patienter, så det er klart positivt,” siger Thomas Bowers, analytiker i Danske Bank.
|
|
20/4 08:18 af Bulder |
Medwatch: Det danske biotekselskab har benyttet de stille påskedage til at fremlægge ganske positive data for lægemiddelhåbet epcoritamab. (Ganske!)
|
|
|
20/4 08:13 af GeorgeBest |
Novod highlighter også at epco data er competitive i forhold til Glofitamab
|
|
|
20/4 07:21 af JKY_VH |
dv
sl;-)
|
|
20/4 07:20 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Tak JKY :-)
|
|
|
20/4 07:19 af JKY_VH |
"We find the EPCORE NHL-1 headline data for
epcoritamab in LBCL to be encouraging and with a likely H2 2022 regulatory
filing, we estimate this drug to launch during 2023"
|
|
|
20/4 07:16 af JKY_VH |
Novod "We update our model to reflect the JnJ/Darzalex arbitration outcome, meaning
that we now model Genmab royalties on Darzalex/Faspro going to zero from
mid-2030. However, at the same time, we increase Darzalex/Faspro duration of
treatment from 18 to 24 months in the second line setting and from 36 to 48
months in first line setting, thereby hiking our 2029/30 sales estimate from USD
12.5bn to USD 15.5bn"
|
|
|
20/4 07:14 af JKY_VH |
God morgen;-)
|
|
20/4 07:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
|
20/4 07:10 af JKY_VH |
Nordea " Our DCF-derived target price is cut to DKK 2,945 (3,297) and we remain buyers of the stock"
|
|
|
20/4 06:51 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aviser med Genmab, Vestas og Mærsk (link)
|
|
19/4 22:12 af Bulder |
Nye tider? Sænkede prognoser og stigning på over 3%
|
|
19/4 21:26 af Solsen |
JNJs earnings call transcript (link)
|
|
19/4 20:31 af Bulder |
Salgstal og voldgiftslettelse - trods nederlag?
|
|
19/4 19:27 af nohope |
Genmab skufffede til den gode side i dag.
|
|
|
19/4 17:11 af gdn55 |
Købte 5 stk i kurs 2488
|
|
| ||
|
19/4 17:02 af Solsen |
Lukker i dagens højeste 2630 kr og vel over MA200. Tegner godt for i morgen.
|
|
|
19/4 16:11 af bikube |
Nu er kursen lige så høj, som højest i "tossetimen".
|
|
|
19/4 15:38 af peter12 |
Men hvis du tænker på hvor meget amerikansk biotekselskab er faldet det seneste år, er det ikke meget premium...
|
|
19/4 15:12 af Solsen |
REGN køber CMPI med et premium på 335% (link) Det er sjældent der gives mere end +100% :-)
|
|
19/4 15:02 af Solsen |
Ved en anke er der kun en dommer har vi hørt. Hvem mon det er ?
|
|
|
19/4 14:50 af martinicph |
Ved en voldgift i DK udpeger hver part en ”dommer” og der udpeges en tredje uvildig. Hvis det samme gælder i US, så er det næppe den store overraskelse at afgørelsen bliver 2-1. Personligt tillægger jeg det ikke den store betydning at dommerne er uenige.
|
|
|
19/4 14:47 af gdn55 |
Ja,
hvorfor mon?
|
|
19/4 14:43 af Solsen |
I denne skrivelse anføres,
at dissens er sjældne (danske voldgifter) Mon ikke man nærstuderer dommen og hvorfor den ene dommer havde et andet standpunt end de øvrige to (link)
|
|
19/4 14:30 af Solsen |
Men jo rent gætværk.
|
|
19/4 14:29 af Solsen |
Jo men det gør man jo også selv om man evt prøver et forhandlimgsresultat.
|
|
19/4 14:27 af Bulder |
Nej, så sent som i dag meddeler genmab at de overvejer.
|
|
|
19/4 14:26 af w |
overvejer at anke
|
|
|
19/4 14:26 af w |
Er det jj der oplyser at gen vil anke?
|
|
19/4 14:25 af Solsen |
Kunne det være i det lys, at JW taler om at respektere sine partnere.
|
|
19/4 14:24 af Solsen |
De må jo også føle at en 2-1 afgørelse ikke er 100% sikker.
|
|
19/4 14:23 af Solsen |
Mon de forhandler med JNJ om at lande en aftale imod ikke at anke ?
|
|
19/4 14:21 af Solsen |
Det var jo også en 2-1 afgørelse. Var den 3-0 ville jeg give dig ret :-)
|
|
19/4 14:19 af Bulder |
Det kunne godt tale for at forsøge en anke, i hvert fald på halo-delen, hvor det kan være svært at forstå, at genmab skal bidrage med royalty på et udlicencieret stof.
|
|
19/4 14:18 af Solsen |
Voldgiftsafgørelsen var 2 imod 1. Så i min optik er en anke oplagt.
|
|
19/4 14:09 af Bulder |
Var citi ellers ikke oppe i 6800 blue sky?
|
|
|
19/4 14:05 af ProInvestorNEWS |
Genmab/analytikere: Darzalex-salg kan ramme i toppen af prognosen (link)
|
|
|
19/4 13:58 af JKY_VH |
“Vores mest optimistiske værdiansættelse er fortsat omkring 5000 kr. pr. aktie, selv efter at have indregnet de implicitte 450 kr. pr. aktie, som det koster, hvis royalty-indtægterne fra Darzalex ophører i 2030 mod de nuværende forventninger om 2035,” skriver Peter Verdult, medicinalanalytiker i storbanken Citi" Kilde: Børsen
|
|
19/4 13:55 af Bulder |
Men rart at vide, at det ikke kan blive værre, selvom de ikke vinder en evt. anke.
|
|
19/4 13:47 af Darvin |
Sidst vi regnede på det kom vi til 2 - godt 2% - måske op til Max 2,25 - men svært m.h.t. $ kurs o.s.v. Nu må viso ikke tale voldgift ;-) men ikke usandsynligt med anke. Den var virkelig meget meget
tvivlsom, og kunne sagtens have vendt 180 grader.
|
|
19/4 13:41 af Solsen |
Tror vi snart skal slås med MA200 i godt 2600 kr. Epco filing kunne evt. godt give gensyn med +3000.
|
|
|
19/4 13:38 af Doublo |
:-D
|
