Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
20/4 12:13
af Bulder
Sad og tænkte det samme. Men vi mangler nok lige en nyhed. Kan du ikke finde på en, LLI?
20/4 10:40
af E L
is that the highest analyst peak sales estimate out there at the moment?
20/4 08:55
af JKY_VH
;-)
20/4 08:55
af Bulder
Nå, det går nok. Med den fart der er på nu peaker vi allerede i 25/26.
20/4 08:49
af Bulder
Novod hæver 2029/30 peaksale for dara til 15,5 mia $. Surt at royalty ophører lige når det går bedst.
20/4 08:21
af Bulder
Og til sidst: ”Det er svært at sammenligne data med konkurrenternes, men umiddelbart, med det forbehold at vi kun har set toplinjedata endnu, ser det ud til at være til den bedre side,” siger Thomas Bowers.
20/4 08:20
af Bulder
20/4 08:19
af Bulder
Mere: ”Min vurderinger er, at Genmab og Abbvie har hentet ind lille smule ind på Roche, men de er stadigvæk i underkanten af et år bagefter,” siger Thomas Bowers.
20/4 08:19
af Bulder
Mere: ”Det er en vigtig bekræftelse af de tidligere data, fordi der er tale om et større antal patienter, så det er klart positivt,” siger Thomas Bowers, analytiker i Danske Bank.
20/4 08:18
af Bulder
Medwatch: Det danske biotekselskab har benyttet de stille påskedage til at fremlægge ganske positive data for lægemiddelhåbet epcoritamab. (Ganske!)
20/4 08:13
af GeorgeBest
Novod highlighter også at epco data er competitive i forhold til Glofitamab
20/4 07:21
af JKY_VH
dv sl;-)
20/4 07:20
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tak JKY :-)
20/4 07:19
af JKY_VH
"We find the EPCORE NHL-1 headline data for epcoritamab in LBCL to be encouraging and with a likely H2 2022 regulatory filing, we estimate this drug to launch during 2023"
20/4 07:16
af JKY_VH
Novod "We update our model to reflect the JnJ/Darzalex arbitration outcome, meaning that we now model Genmab royalties on Darzalex/Faspro going to zero from mid-2030. However, at the same time, we increase Darzalex/Faspro duration of treatment from 18 to 24 months in the second line setting and from 36 to 48 months in first line setting, thereby hiking our 2029/30 sales estimate from USD 12.5bn to USD 15.5bn"
20/4 07:14
af JKY_VH
God morgen;-)
20/4 07:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
20/4 07:10
af JKY_VH
Nordea " Our DCF-derived target price is cut to DKK 2,945 (3,297) and we remain buyers of the stock"
20/4 06:51
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aviser med Genmab, Vestas og Mærsk (link)
19/4 22:12
af Bulder
Nye tider? Sænkede prognoser og stigning på over 3%
19/4 21:26
af Solsen
JNJs earnings call transcript (link)
19/4 20:31
af Bulder
Salgstal og voldgiftslettelse - trods nederlag?
19/4 19:27
af nohope
Genmab skufffede til den gode side i dag.
19/4 17:11
af gdn55
Købte 5 stk i kurs 2488
19/4 17:02
af Solsen
Lukker i dagens højeste 2630 kr og vel over MA200. Tegner godt for i morgen.
19/4 16:11
af bikube
Nu er kursen lige så høj, som højest i "tossetimen".
19/4 15:38
af peter12
Men hvis du tænker på hvor meget amerikansk biotekselskab er faldet det seneste år, er det ikke meget premium...
19/4 15:12
af Solsen
REGN køber CMPI med et premium på 335% (link) Det er sjældent der gives mere end +100% :-)
19/4 15:02
af Solsen
Ved en anke er der kun en dommer har vi hørt. Hvem mon det er ?
19/4 14:50
af martinicph
Ved en voldgift i DK udpeger hver part en ”dommer” og der udpeges en tredje uvildig. Hvis det samme gælder i US, så er det næppe den store overraskelse at afgørelsen bliver 2-1. Personligt tillægger jeg det ikke den store betydning at dommerne er uenige.
19/4 14:47
af gdn55
Ja, hvorfor mon?
19/4 14:43
af Solsen
I denne skrivelse anføres, at dissens er sjældne (danske voldgifter) Mon ikke man nærstuderer dommen og hvorfor den ene dommer havde et andet standpunt end de øvrige to (link)
19/4 14:30
af Solsen
Men jo rent gætværk.
19/4 14:29
af Solsen
Jo men det gør man jo også selv om man evt prøver et forhandlimgsresultat.
19/4 14:27
af Bulder
Nej, så sent som i dag meddeler genmab at de overvejer.
19/4 14:26
af w
overvejer at anke
19/4 14:26
af w
Er det jj der oplyser at gen vil anke?
19/4 14:25
af Solsen
Kunne det være i det lys, at JW taler om at respektere sine partnere.
19/4 14:24
af Solsen
De må jo også føle at en 2-1 afgørelse ikke er 100% sikker.
19/4 14:23
af Solsen
Mon de forhandler med JNJ om at lande en aftale imod ikke at anke ?
19/4 14:21
af Solsen
Det var jo også en 2-1 afgørelse. Var den 3-0 ville jeg give dig ret :-)
19/4 14:19
af Bulder
Det kunne godt tale for at forsøge en anke, i hvert fald på halo-delen, hvor det kan være svært at forstå, at genmab skal bidrage med royalty på et udlicencieret stof.
19/4 14:18
af Solsen
Voldgiftsafgørelsen var 2 imod 1. Så i min optik er en anke oplagt.
19/4 14:09
af Bulder
Var citi ellers ikke oppe i 6800 blue sky?
19/4 14:05
af ProInvestorNEWS
Genmab/analytikere: Darzalex-salg kan ramme i toppen af prognosen (link)
19/4 13:58
af JKY_VH
“Vores mest optimistiske værdiansættelse er fortsat omkring 5000 kr. pr. aktie, selv efter at have indregnet de implicitte 450 kr. pr. aktie, som det koster, hvis royalty-indtægterne fra Darzalex ophører i 2030 mod de nuværende forventninger om 2035,” skriver Peter Verdult, medicinalanalytiker i storbanken Citi" Kilde: Børsen
19/4 13:55
af Bulder
Men rart at vide, at det ikke kan blive værre, selvom de ikke vinder en evt. anke.
19/4 13:47
af Darvin
Sidst vi regnede på det kom vi til 2 - godt 2% - måske op til Max 2,25 - men svært m.h.t. $ kurs o.s.v. Nu må viso ikke tale voldgift ;-) men ikke usandsynligt med anke. Den var virkelig meget meget tvivlsom, og kunne sagtens have vendt 180 grader.
19/4 13:41
af Solsen
Tror vi snart skal slås med MA200 i godt 2600 kr. Epco filing kunne evt. godt give gensyn med +3000.
19/4 13:38
af Doublo
:-D
Nyeste Først- Ældste Først   Side 676/4386