Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
4/9 22:01
af Solsen
(link) Vinge i MACD
4/9 22:01
af Solsen
Jeg har 100%
4/9 22:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Genmabs skygge i USA har vist ikke megen bevågenhed :(link)
4/9 22:04
af Smadsen128
Du er en rigtig mand solsen.....jeg er ret ny i det her...har på fornemmelsen at mine 620 er småting i forhold til jer
4/9 22:07
af Solsen
GMXAY - tvivler Deutche har noget i markedet. Så det er private der styrer.
4/9 22:08
af Bulder
Den lå i -1,9% da nyheden kom ud
4/9 22:11
af Legolas23
Jeg er 78% i Genmab, men jeg er også kylling.
4/9 22:15
af Smadsen128
Så napper jeg sgu et par hundrede mere i næste uge hvis kursen er der
4/9 22:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg ligger også lidt voldsomt til. Solgte biometri. Købte flere Genmab oven på alt mit fiskeri. Syntes at den lå lige højrebenet. Det blev så heldigvis bekræftet i aften.
4/9 22:22
af Helge Larsen/PI-redaktør
til
4/9 22:55
af gentogen
Den ligger stadig til højrebenet-
4/9 23:02
af Legolas23
Jeg kan ikke vurdere, om finanshusene vil opjustere deres kursmål,fordi Dara nu kommer tidligere på markedet, men mon ikke en opjustering ligger i kortene. BC bør dække deres shorts ind mandag og alt under 3 procent er skuffende i min bog !
4/9 23:08
af nohope
3 % ! Altså hvis vi skal i kurs 2000 så batter 3 % jo ingenting - lad os da håbe på noget mere.
4/9 23:09
af dingleberry
PR er normalt en integreret del af btd programmet. Jeg kan næsten ikke forestille mig at marginalt professionelle investorer bliver overraskede over dette. Men det giver jo lidt sikkerhed og en fast bagkant på afgørelsen
4/9 23:10
af nohope
30 % ville være passende :-D
4/9 23:12
af dingleberry
Jeg forstår stadig ikke, hvorfor godkendelsen ikke allerede er på plads.
4/9 23:12
af dingleberry
30% dage har vi generelt for få af
4/9 23:16
af Mcjean
ja + altså
4/9 23:17
af dingleberry
Man skal passe på, hvad man ønsker sig;-)
4/9 23:19
af Mcjean
Vi kan måske forvente nogle finanshuse og foreninger nu har Genmab på sigtekornet efter PR, da de måske ifølge retningslinjer ikke må begynde strategiske køb før PR forstået som at de så småt starter småkøb frem mod "go", men det er ren spekulation herfra
4/9 23:23
af dingleberry
Det er godkendelsen, der er det store dyr i åbenbaringen. PR betyder ikke noget praktisk, da mange allerede regner dara med fra 2015 eller tidligt 2016. My 2 cents
4/9 23:34
af stckchild
Jamen prøv lige at se engang, er dette ikke = approval, vi kommer da ikke tættere på, mere eller mindre alle misforståelser/påpasseligheder/forsigtighed og almen fornuft hos forsigtige investiringshuse/potentielle købere mm. vi kommer da ikke nærmere nirvana end dette. Man bør da mene at alt under 700 inden næste fredag er utopi, den har trods alt uden denne længeventede nyhed været i 690, så det burde da være 7-800 på meget kort tid. Forestil Jer denne nyhed var kommet i 690...
4/9 23:35
af stckchild
Eller er det bare mig som overvurderer i min lille fredagsrødvinståge - kærlighed til Genmab gør måske blind :o)
4/9 23:35
af JKY_VH
God aften og tillykke. Jeg mener også at 700 bliver den næste hurdle vi skal i gang med at nedbryde.
4/9 23:36
af JKY_VH
Genmab overstråler klart Bendner & Co denne aften.
4/9 23:37
af stckchild
BlueCrest bør da alt andet lige lukke deres short øjeblikkeligt bla ved at købe alt idag ved de forsk. aftenhandler såfremt disse ikke allerede er lukkede....
4/9 23:39
af stckchild
Det er da direkte overspekulation eller dårlig købmandsskab hvis ikke de får meget travlt senest mandag - vi bør før kl. 10.00 få annonceret at deres beholdning nu er under 0,5% og så må de jo selv om resten...
4/9 23:41
af stckchild
TILLYKKE TIL ALLE GEN´s må være passende at sige iaften, hvornår ellers, det har da ALDRIG set mere positiv ud EVER.... Come on nu er det da tid til folk for alvor får ja hatten på, og køber max ind. Next stop +1.200
4/9 23:45
af stckchild
Vi bør vel også se kursmål ændre sig en mas. Og ja det var så de sidste positive ord om Gen fra mig iaften, håber det blot skyldes folks ydmyghed de ikke går amok med skriverier og positive forudsigelser... Eller også er det bare rødvinen som taler sit tydelige forførende sprog..... JUHUUUUUUUUUUUU vi er så tæt på safe at vi kan smage det, and we like the taste :o) Godaften/nat til alle.. May the ultimate GENie in the bottle opfylde vores 3 ønsker...
4/9 23:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
4/9 23:58
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg er enig med Dinglebær. Professionelle investorer bør have indkalkuleret PR.
5/9 00:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Dermed ikke sagt, at der ikke er masser af nye investorer som nu får ny eller øget appetit på casen.
5/9 00:03
af JKY_VH
Nordea omtalte PR som en "betydelig kurstrigger" for et par dage siden, så lad os nu se, hvad næste uge bringer.
5/9 00:15
af Helge Larsen/PI-redaktør
Nordeas kunder har været flittige sælgere de seneste dage. De må sgu opdrage deres kunder lidt bedre. :-)
5/9 00:15
af JKY_VH
Nordea sælger typisk på positive dag og køber på de negative (største nettokøber i dag). Når det er sagt, er det altid sundt med en ydmyg tilgang til aktiemarkedet:-)
5/9 00:30
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mos på bagsmækken giver en hvis ydmyghed med årene. :-)
5/9 00:46
af stckchild
Rolig nu - har jo selv indrømmet at det var brunelloen som tog over :o) Tror nu alligevel at vi henter 6-8% bare mandag/tirsdag.
5/9 00:58
af stckchild
Godnat herfra - Iøvrigt for dårligt jeg ikke har tænkt på at forny mit abonnement før nu. Sådan det er gået for Gen, burde det være en pligt at have et abonnement for i det mindste alle Genfølgere :o) Har mine de sidste 5-6 indlæg måske ikke været det hele værd ;o)........
5/9 01:25
af Helge Larsen/PI-redaktør
På alle måder. Tak for dem. :-)
5/9 01:51
af dohk
Det var ikke Novod som kaldte PR en "betydelig kurstrigger", men en anden Nordea medarbejder som sikkert bare ævler løs for at få noget medietid. Novod var nok på ferie.
5/9 01:53
af dohk
Hvordan er det under BTD, skal vi ikke stadig igennem et høring med "Oncologic Drugs Advisory Committee" som skal give deres indstilling til FDA? Det er jo her alle de kritiske spørgsmål dukker op!
5/9 08:47
af Bulder
dohk skrev i går at 61% af alle drug-ansøgninger fik PR i 2014. Er der en kilde til det tal? Ved man om nogen af disse 61% ikke blev godkendt?
5/9 08:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
5/9 09:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Genmab i Børsen: (link)
5/9 09:01
af Helge Larsen/PI-redaktør
I Medwatch: (link)
5/9 09:02
af Helge Larsen/PI-redaktør
I Finans.dk: (link)
5/9 09:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig dohk.
5/9 09:13
af Helge Larsen/PI-redaktør
Altså det med at det vist ikke var Novod.
5/9 09:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
På Børsen Play TV mandag formiddag bliver der så vidt jeg ved på nuværende tidspunkt knald på Genmabdækningen. Jeg prøver lige at finde tidspunketerne fo for Jan, Novod m.fl. Jeg er på fra privatinvestorsiden kl. 9,45.
5/9 09:16
af Helge Larsen/PI-redaktør
for
Nyeste Først - Ældste Først   Side 677/4386