Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
4/9 22:01 af Solsen |
(link) Vinge i MACD
|
|
4/9 22:01 af Solsen |
Jeg har 100%
|
|
4/9 22:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmabs skygge i USA har vist ikke megen bevågenhed :(link)
|
|
4/9 22:04 af Smadsen128 |
Du er en rigtig mand solsen.....jeg er ret ny i det her...har på fornemmelsen at mine 620 er småting i forhold til jer
|
|
4/9 22:07 af Solsen |
GMXAY - tvivler Deutche har noget i markedet. Så det er private der styrer.
|
|
4/9 22:08 af Bulder |
Den lå i -1,9% da nyheden kom ud
|
|
4/9 22:11 af Legolas23 |
Jeg er 78% i Genmab, men jeg er også kylling.
|
|
4/9 22:15 af Smadsen128 |
Så napper jeg sgu et par hundrede mere i næste uge hvis kursen er der
|
|
4/9 22:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg ligger også lidt voldsomt til. Solgte biometri. Købte flere Genmab oven på alt mit fiskeri. Syntes at den lå lige højrebenet. Det blev så heldigvis bekræftet i aften.
|
|
4/9 22:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
til
|
|
|
4/9 22:55 af gentogen |
Den ligger stadig til højrebenet-
|
|
4/9 23:02 af Legolas23 |
Jeg kan ikke vurdere, om finanshusene vil opjustere deres kursmål,fordi Dara nu kommer tidligere på markedet, men mon ikke en opjustering ligger i kortene. BC bør dække deres shorts ind mandag og alt under 3 procent er skuffende i min bog !
|
|
4/9 23:08 af nohope |
3 % ! Altså hvis vi skal i kurs 2000 så batter 3 % jo ingenting - lad os da håbe på noget mere.
|
|
4/9 23:09 af dingleberry |
PR er normalt en integreret del af btd programmet. Jeg kan næsten ikke forestille mig at marginalt professionelle investorer bliver overraskede over dette. Men det giver jo lidt sikkerhed og en fast bagkant på afgørelsen
|
|
4/9 23:10 af nohope |
30 % ville være passende :-D
|
|
4/9 23:12 af dingleberry |
Jeg forstår stadig ikke, hvorfor godkendelsen ikke allerede er på plads.
|
|
4/9 23:12 af dingleberry |
30% dage har vi generelt for få af
|
|
|
4/9 23:16 af Mcjean |
ja + altså
|
|
4/9 23:17 af dingleberry |
Man skal passe på, hvad man ønsker sig;-)
|
|
|
4/9 23:19 af Mcjean |
Vi kan måske forvente nogle finanshuse og foreninger nu har Genmab på sigtekornet efter PR, da de måske ifølge retningslinjer ikke må begynde strategiske køb før PR forstået som at de så småt starter småkøb frem mod "go", men det er ren spekulation herfra
|
|
4/9 23:23 af dingleberry |
Det er godkendelsen, der er det store dyr i åbenbaringen. PR betyder ikke noget praktisk, da mange allerede regner dara med fra 2015 eller tidligt 2016. My 2 cents
|
|
|
4/9 23:34 af stckchild |
Jamen prøv lige at se engang, er dette ikke = approval, vi kommer da ikke tættere på, mere eller mindre alle misforståelser/påpasseligheder/forsigtighed og almen fornuft hos forsigtige investiringshuse/potentielle købere mm. vi kommer da ikke nærmere nirvana end dette. Man bør da mene at alt under 700 inden næste fredag er utopi, den har trods alt uden denne længeventede nyhed været i 690, så det burde da være 7-800 på meget kort tid. Forestil Jer denne nyhed var kommet i 690...
|
|
|
4/9 23:35 af stckchild |
Eller er det bare mig som overvurderer i min lille fredagsrødvinståge - kærlighed til Genmab gør måske blind :o)
|
|
|
4/9 23:35 af JKY_VH |
God aften og tillykke. Jeg mener også at 700 bliver den næste hurdle vi skal i gang med at nedbryde.
|
|
| ||
|
|
4/9 23:36 af JKY_VH |
Genmab overstråler klart Bendner & Co denne aften.
|
|
|
4/9 23:37 af stckchild |
BlueCrest bør da alt andet lige lukke deres short øjeblikkeligt bla ved at købe alt idag ved de forsk. aftenhandler såfremt disse ikke allerede er lukkede....
|
|
|
4/9 23:39 af stckchild |
Det er da direkte overspekulation eller dårlig købmandsskab hvis ikke de får meget travlt senest mandag - vi bør før kl. 10.00 få annonceret at deres beholdning nu er under 0,5% og så må de jo selv om resten...
|
|
|
4/9 23:41 af stckchild |
TILLYKKE TIL ALLE GEN´s må være passende at sige iaften, hvornår ellers, det har da ALDRIG set mere positiv ud EVER.... Come on nu er det da tid til folk for alvor får ja hatten på, og køber max ind. Next stop +1.200
|
|
|
4/9 23:45 af stckchild |
Vi bør vel også se kursmål ændre sig en mas. Og ja det var så de sidste positive ord om Gen fra mig iaften, håber det blot skyldes folks ydmyghed de ikke går amok med skriverier og positive forudsigelser... Eller også er det bare rødvinen som taler sit tydelige forførende sprog..... JUHUUUUUUUUUUUU vi er så tæt på safe at vi kan smage det, and we like the taste :o) Godaften/nat til alle.. May the ultimate GENie in the bottle opfylde vores 3 ønsker...
|
|
4/9 23:50 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
4/9 23:58 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg er enig med Dinglebær. Professionelle investorer bør have indkalkuleret PR.
|
|
5/9 00:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Dermed ikke sagt, at der ikke er masser af nye investorer som nu får ny eller øget appetit på casen.
|
|
|
5/9 00:03 af JKY_VH |
Nordea omtalte PR som en "betydelig kurstrigger" for et par dage siden, så lad os nu se, hvad næste uge bringer.
|
|
5/9 00:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Nordeas kunder har været flittige sælgere de seneste dage. De må sgu opdrage deres kunder lidt bedre. :-)
|
|
|
5/9 00:15 af JKY_VH |
Nordea sælger typisk på positive dag og køber på de negative (største nettokøber i dag). Når det er sagt, er det altid sundt med en ydmyg tilgang til aktiemarkedet:-)
|
|
5/9 00:30 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Mos på bagsmækken giver en hvis ydmyghed med årene. :-)
|
|
|
5/9 00:46 af stckchild |
Rolig nu - har jo selv indrømmet at det var brunelloen som tog over :o) Tror nu alligevel at vi henter 6-8% bare mandag/tirsdag.
|
|
|
5/9 00:58 af stckchild |
Godnat herfra - Iøvrigt for dårligt jeg ikke har tænkt på at forny mit abonnement før nu. Sådan det er gået for Gen, burde det være en pligt at have et abonnement for i det mindste alle Genfølgere :o) Har mine de sidste 5-6 indlæg måske ikke været det hele værd ;o)........
|
|
5/9 01:25 af Helge Larsen/PI-redaktør |
På alle måder. Tak for dem. :-)
|
|
|
5/9 01:51 af dohk |
Det var ikke Novod som kaldte PR en "betydelig kurstrigger", men en anden Nordea medarbejder som sikkert bare ævler løs for at få noget medietid.
Novod var nok på ferie.
|
|
|
5/9 01:53 af dohk |
Hvordan er det under BTD, skal vi ikke stadig igennem et høring med "Oncologic Drugs Advisory Committee" som skal give deres indstilling til FDA? Det er jo her alle de kritiske spørgsmål dukker op!
|
|
5/9 08:47 af Bulder |
dohk skrev i går at 61% af alle drug-ansøgninger fik PR i 2014. Er der en kilde til det tal? Ved man om nogen af disse 61% ikke blev godkendt?
|
|
5/9 08:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
5/9 09:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Genmab i Børsen: (link)
|
|
5/9 09:01 af Helge Larsen/PI-redaktør |
I Medwatch: (link)
|
|
5/9 09:02 af Helge Larsen/PI-redaktør |
I Finans.dk: (link)
|
|
5/9 09:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig dohk.
|
|
5/9 09:13 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Altså det med at det vist ikke var Novod.
|
|
5/9 09:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
På Børsen Play TV mandag formiddag bliver der så vidt jeg ved på nuværende tidspunkt knald på Genmabdækningen. Jeg prøver lige at finde tidspunketerne fo for Jan, Novod m.fl. Jeg er på fra privatinvestorsiden kl. 9,45.
|
|
5/9 09:16 af Helge Larsen/PI-redaktør |
for
|
