Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
9/9 14:35
af dingleberry
På DR i går var der et program, hvor der blev fremført, at lungekræft er den sygdom, der koster flest leveår.
9/9 14:36
af dingleberry
Nu er "lungekræft" en bred indikation, men er det ikke en af de indikationer humax-tf-adc bliver testet i?
9/9 14:37
af Mcjean
Helge kan du så få denne nyhed i overskrifterne på børsen i 32 punkts format lige nu du!:-)
9/9 14:38
af dingleberry
FDA siger flg. om lungekræft: "About 85% to 90% of lung cancers diagnosis are non-small cell lung cancer (NSCLC)"
9/9 14:39
af celsius
hvor lang tid har EMA så til at behandle denne markedsføringsansøgning.. de har vel mere end 4 måneder ?
9/9 14:39
af dingleberry
puha, hvis humax-tf-adc viser sig effektfuld i nsclc
9/9 14:41
af celsius
Ja hvis Genmab knækker lung cancers koden så ka´vi vist alle trække os tilbage fra arbejdsmarkedet -:)
9/9 14:41
af dingleberry
så køber vi Novo og bruger det som hundehus
9/9 14:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mcjean..Har du lidt mere info?
9/9 15:27
af Mcjean
Om J&J(Genmabs) ansøgning i EMA? Spændende artikel for øvrigt med Armstrong
9/9 15:39
af Helge Larsen/PI-redaktør
Nå den. Jeg sender dem lige et hint.
9/9 15:43
af dingleberry
ema godkendelse kan først forventes medio 2016, hvis ema tildeler dara expedited review. Alternativt kigger vi nok på 12 måneders proces - siger novod
9/9 15:50
af Sukkeralf
Vitae 60% oppe på deres fase I data :-)
9/9 15:56
af JKY_VH
Nordea siger at processen reduceres med 2 måneder ved PR hos EMA
9/9 16:03
af Mcjean
Hvad er det hurtigste gennem expedited review, det lyder som alt for lang tid i forhold til behandlingsmuligheder eller vil der her ligesom i USA være mulighed for behandling i mellemtiden?
9/9 16:16
af dingleberry
Det virker noget underligt, at der ikke er mere power i GEN, end hvad vi har set i går og i dag. Godt nok er US biotech lyserød lige nu, men alligevel!
9/9 16:18
af dingleberry
vi må håbe at Jan's song & dance hos Goldman og Morgan Stanley kan overbevise amerikanerne
9/9 16:46
af Legolas23
Måske der bliver sat flere shorts efter flere dage med stigninger. Det virker underligt, at Gen ikke preformer bedre..
9/9 16:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Der er i hvertfald meldt en ny ud i dag. Se historikken.
9/9 16:54
af dingleberry
Og så risikerer vi oven i købet at ende i rødt
9/9 16:58
af Legolas23
Ja, - de anonyme skiftede side ifm US åbnede. De kan ses på kursen om end, det er få point i forhold til den stigning, der har været siden mandag.
9/9 17:00
af Legolas23
644 - det holdt hårdt...
9/9 17:01
af dingleberry
Det var ikke lige det, jeg så i krystalkuglen i morges
9/9 17:02
af stckchild
Ja morfar er ikke sur, bare skide skuffet - få den nu i 700 FH
9/9 17:12
af Bulder
Alle index dropper stejlt lidt over kl. 15. Gen fulgte med. Nogen der hørt om noget? Helge?
9/9 17:20
af celsius
Iflg. Novod plejer "EMA at kræve, at der er foretaget et blindt studie med to kontrolgrupper uden åbne labels.. Er der nogen af vores experter der har en forklaring på hvorfor EMA ikke finder det nødvendigt denne gang med DARA ?
9/9 19:09
af Legolas23
Er der en webcast i.f.m. præsentationen kl. 19 og plejer der at blive lagt slides op inden ? Anyone ?
9/9 19:15
af Repsac
Apple?
9/9 19:16
af Repsac
9/9 19:40
af Legolas23
Jeg troede præsentationen ved Morgan Stanley var i dag, men det er først d. 16/9 (link)
10/9 07:44
af dingleberry
Der er vist ikke webcast fra GS i morgen, men Mon ikke Rachel lægger præsentationen ud, som hun er flink til?
10/9 07:47
af dingleberry
@celsius. Vi kan jo kun gætte, da vi ikke har detaljerne fra ema. Jeg vil skyde på, at patienterne slet ikke responderer på anden behandling i indikationen. De har jo allerede fået 3 eller flere behandlinger. Enhver form for respons er derfor markant - og ema waver derfor kontrolarmen
10/9 07:48
af dingleberry
Safety tyder på at være vigtigere for myndighederne. Ema får også data fra 4 yderligere studier
10/9 07:49
af celsius
Tak..
10/9 07:55
af celsius
Har du nogen ide om hvorfor EMA skal bruge nærmest 2/3 mere tid end FDA til køre godkendelsen igennem.. Betyder det ikke noget at vi her har at gøre med middel som ikke findes på markedet i forevejen samt at FDA har BTD på midlet.. Det er lidt synd for patienterne her i Europa.. tilgengæld kunne jeg godt forestille mig at Australien Japan og Rusland kommer til at gå betydelig hurtigere
10/9 07:58
af dingleberry
Det er europæisk bureaukrati, vi har med at gøre. Det er et under, at det kun tager 12 måneder ;-)
10/9 08:19
af dingleberry
Check i øvrigt kursen på Clovis i går . GS udnævnte dem til top candidate for M&A
10/9 08:21
af HSK
Dingle: :-)
10/9 08:21
af HSK
Du har helt ret
10/9 08:27
af celsius
både nutid og et historisk perspektiv har menneskeliv jo heller aldrig rigtig betydet noget for Europa.. -:)
10/9 08:28
af celsius
Dingleberry gi mig lige en update M&A ?
10/9 08:28
af Repsac
overtagelse
10/9 08:28
af dingleberry
Jep
10/9 09:04
af hda
Takedas ixazomib. Er det noget vi skal bekymre os om? En konkurrent som også har fået PR hos FDA
10/9 09:07
af Sukkeralf
Det er nok mest JNJ der skal bekymrer sig om det og Amgen, for det kan gå hen og blive en stor konkurrent til Velcade og Kyprolis.
10/9 09:07
af Sukkeralf
Og så skal vi jo også håbe på at Janssen med tiden eller Takeda laver kombinationsstudier med Daratumumab
10/9 09:13
af Sukkeralf
Elllers må man jo bare konstatere at der også sker meget indenfor behandlingen af MM, hvilket selvfølgelig gør det sværere at gennemskue. Ixazomibs helt store fordel er jo at det er oral dosering.
10/9 09:19
af Sukkeralf
10/9 09:32
af hda
Tak Sukkeralf
10/9 09:33
af Helge Larsen/PI-redaktør
Dejligt at se Anonyme på den rigtige side af stregen her til morgen. :-)
Nyeste Først - Ældste Først   Side 687/4386