Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
10/9 09:33
af hda
Alt er rødt i C20 - på nær Genmab
10/9 09:34
af Repsac
På en rød dag tør de Anonyme købe, uden at aktien går helt i himmelen.
10/9 09:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Skal vi ikke bare sige, at "nogen" af de Anonyme tør købe? Andre af dem i den gruppe shortseller desværre.
10/9 09:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det må de snart gerne stoppe med. :-)
10/9 10:12
af celsius
Det japanske medicinalselskab Takeda kan se frem til en hurtigere behandlingstid af sin registreringsansøgning for lægemiddelkandidaten Ixazomib hos de amerikanske lægemiddelmyndigheder, FDA.
10/9 10:12
af celsius
FDA har således givet midlet "Priority Review"-status, hvilket sikrer en hurtigere vej gennem godkendelsesprocessen. Dermed har Ixazomib fået samme særstatus som Genmabs Daratumumab, der tidligere i denne uge fik "priority review".
10/9 10:12
af celsius
Begge lægemidler retter sig mod behandling af patienter med knoglemarvskræft, myelomatose, men bygger på forskellige virkningsmekanismer.
10/9 10:13
af celsius
Genmabs Daratumumab er et antistof rettet mod CD38-molekylet, som er overudtrykt på overfladen af myelomatoseceller. Ud over Genmab har franske Sanofi og tyske Morphosys hver deres CD38-antistof under klinisk udvikling
10/9 10:13
af celsius
Takedas Ixazomib er den første orale udgave af proteasom-hæmmere, som er kommet i fase 3. Genmab og partneren Johnson & Johnson har foreløbigt søgt om godkendelse af Daratumuab til knoglemarvspatienter, der allerede har gennemgået mindst tre behandlinger, herunder med proteasomhæmmere, eller som ikke længere har gavn af to af de mest benyttede behandlinger, herunder en proteasom-hæmmer.
10/9 11:41
af dingleberry
øøeh, er der nogen, der har et håndtag på GEN? Kan ikke følge med markedet, når det stiger og stiger på røde dage. Jeg er helt rundtosset
10/9 11:50
af Helge Larsen/PI-redaktør
Du dingler rundt. :-D
10/9 11:50
af JKY_VH
648,50 og bomstærk på en halvsur dag
10/9 11:53
af dingleberry
Nordea sælger i panik, shorterne køber, markedet går den anden vej. Der er ikke meget, der peger i en logisk retning
10/9 11:55
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er ikke sikkert at det er shortere som køber. Det kan også være longs.
10/9 11:58
af JKY_VH
ja netop, shorterne er vist uden for pædagogisk rækkevidde.
10/9 11:59
af Helge Larsen/PI-redaktør
Tror bare deres analytikere kigger på graferne. :-)
10/9 12:28
af bongobob
Nå, vi skal vel til at varme op til GS i morgen. Jeg tror Jan har et møde med den ”hemmelige partner” nu han er i løvens hule. Betingelserne for en helt eller delvis overtagelse af Genmab er på bordet. Hvad siger i? true or false med %. For mig er det 30/70
10/9 12:32
af dingleberry
Stripbar 80/20
10/9 12:44
af celsius
DROP NU ALT DET DER OVERTAGELSES SNAK HER PÅ CHATTEN .. OG LAD OS VÆRE SERIØSE SOM VI PLEJER !!!!
10/9 12:47
af bongobob
Det er skam dybt seriøst. Det er altså 0/100 for dit vedkommende
10/9 12:52
af dingleberry
nu skal man aldrig sige aldrig, så hvis vi ikke bruger decimaler vil jeg sige 1/99 for overtagelse. Helt eller delvist
10/9 12:53
af Sukkeralf
Tvivler på Jan møder op frivilligt
10/9 12:58
af dingleberry
Hvis han sigter på at blive den næste regn eller alxn, så er det jo aaaaalt for tidligt at slippe tøjlerne. Og han har jo ikke brug for pengene. Han har allerede rigeligt til at lægge bladguld på garagen, huset, nabolaget, børnenes skole og det lokale stadion. Flere gange.
10/9 13:00
af bongobob
Problemet er at det ikke er ham der bestemmer. På et tidspunkt er han forpligtet til at informere aktionærerne hvis han modtager et fast tilbud
10/9 13:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
Ja..Det skal man jo altid.
10/9 13:06
af bongobob
Så i mener det godt kan betale sig at spekulere lidt i en exit strategi der inkluderer fuld Dara udrulning. Måske skulle man bare lukke øjne og ører de næste tre år. Det er også en strategi
10/9 13:07
af dingleberry
Klart, men en væsentlig del af at købe GEN er at få Jan og hans team med i dealen. Det er en væsentlig del af værdien i selskabet, og i øvrigt også grunden til det enorme warrantprogram
10/9 13:08
af bongobob
Det var lidt det jeg tænkte med delvis overtagelse. Hvis fisken spræller må man nøjes med halvdelen
10/9 13:11
af dingleberry
Hvis nu, der ikke kommer noget m&a aktivitet, så vil det være skønt at få nogle nye programmer i klinikken. Det tager jo sin tid at illustrere værdien af nye medikamenter, som vi kan se med humax-tf-adc
10/9 13:23
af dohk
Lidt banalt spørgsmål for nogen: Men hvem bestemmer egentlig i genmab? Altså i sidste ende selvfølge dem ser sidder med aktier. Dog før at vi aktionære hører noget som helst er bestyrelse vel og har sagt ja eller nej til en friendly overtagelse. Hvem sidder i bestyrelsen...en fra TDC og en fra GSK, kende ikke noget til disse personer men begge to fra uduelige selskaber;-) Dog sidder manden bag SOBI også i bestyrelsen så det trækker op:-)
10/9 13:26
af dohk
Husk at præge debatten i den retning man finder seriøs og lad være med caps lock og og udråbstegn, det er der aldrig kommet en god debatkultur ud af. Ps i bund og grund er der ligegyldigt om genmab bliver købt, hvad der betyder noget er hvor godt et lægemiddel dara er/bliver...det vil gøre jer rige og forlænge patienters liv.
10/9 13:34
af dingleberry
Det er faktisk ikke noget tosset spørgsmål, dohk. Den største aktionær er Fidelity med 10%, men aktionærkredsen er spredt både geografisk og andelsmæssigt. Mit bud er at Jan er stort set eneherskende. Han er stor aktionær, essentiel for forskningen og strategien, stærk i sin position som CEO - og aktionærerne vil følge hans anbefalinger
10/9 13:35
af dingleberry
Men kommer der et bud med en premium på 100%, så bliver det nok svært at holde styr på aktionærerne!
10/9 13:45
af JKY_VH
100% med udgangspunkt i den nuværende kurs er alt for billigt.
10/9 14:15
af gentogen
Genmab er mere end Dara, så det kan da betyde meget (også for patienters liv), om det bevares eller ikke
10/9 14:22
af bongobob
gentogen. Det gælder begge veje. En ny ejer kan måske bedre få råd til at udfolde potentialet
10/9 14:31
af dingleberry
Det er en stille dag på kontoret i dag. Vandret handel og begrænset volumen. Meget usædvanligt
10/9 17:03
af gentogen
Ja, hvis medarbejderne er interesserede i at arbejde for den nye ejer
10/9 17:19
af Mcjean
Den skulle du tænke længe over:-)
10/9 17:20
af JKY_VH
ja hold da op, den var svær:-)
10/9 18:13
af dohk
Om Genmab er mere end dara, det ved vi vel ikke rigtig endnu. Azerra har vist sig ikke at være et specielt vigtig drug hverken for patienter eller for aktionærer. Teknologierne duo og hexa har vi meget svært ved at værdisætte endnu, vi skal se noget klinisk data først. TF-ADC ser lovende ud, og de er nok i fuld gang med med at finde en indikation der kan give dem BTD så vejen til godkendelse bliver kort. Personligt glæder jeg mig mest til at høre mere om TF-ADC, især i solid tumors
10/9 20:17
af JKY_VH
NBI +1,86%
10/9 20:42
af dingleberry
På et tidspunkt må det føde igennem til genmab!
10/9 20:43
af JKY_VH
ja, nu 2,35%
11/9 07:23
af Repsac
God morgen fredag (link)
11/9 07:34
af Sukkeralf
11/9 07:34
af Sukkeralf
God morgen
11/9 07:53
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen og tak for to links som får smilet frem. :-)
11/9 08:07
af JKY_VH
Tak Sukkeralf. Ja analytikerne undervurderer potentialet i Dara, eller også er de bevidst forsigtige med deres modeller.
11/9 08:13
af Sukkeralf
Arrhhh måske skal vi stadig lige tage den med ro - det er min holdning. Lad os i første omgang se en BB eller en double BB og så tage den derfra. Vi mangler bunker af kliniske data for at underbygge et salg på 4-5 milliarder dollar
Nyeste Først - Ældste Først   Side 688/4386