Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
8/4 16:20 af Solsen |
Ja det er noget af en skævert. Men mon ikke også noget shortlukning spiller ind.
|
|
8/4 16:16 af Bulder |
Fra en mail, jeg fik i dag: I Artha Kapitalforvaltning vurderede aktiechef Lars Hytting, at de tabte sager kan betyde, at Genmab-aktien kan falde helt op mod 20 pct. i løbet af fredagen.
|
|
8/4 16:06 af Bulder |
Ja, jeg var glad da det i formiddags lignede en 5-6% nedgang. Det her er peanuts. Nu må vi se, når vi på mandag står op til en stribe justerede kursmål, som måske kan presse lidt.
|
|
8/4 16:06 af StockBull |
Målt på nøgletal er 2550 sådanset ikke dyrt og det kan markedet godt regne ud med Epco og meget andet godt guf rundt hjørnet
|
|
8/4 16:04 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg har været i møde stort set hele dagen fra tidlig morgen. Kan se på kursen, at der åbenbart ikke sket noget særligt i dag udover en et mindre fald i kursen. ;-)
|
|
|
8/4 15:46 af Mickey Mouse |
Såfremt vi lukker på nuværende niveau er det da utrolig billigt sluppet - slutkurs onsdag var 2553 så det er reelt kun gårsdagens stigning der er væk - dvs. næsten al downside har været indarbejdet :-)
|
|
|
8/4 15:46 af bikube |
Det var dejligt, at få det sidste med om HALO´s patenter, så kan kursen jo roligt stige igen.
|
|
|
8/4 15:44 af GeorgeBest |
vel ikke fradrag
|
|
|
8/4 15:43 af GeorgeBest |
HALOs patent udløber i 2024 for Europa og i 2027 i USA. Efter disse datoer får Genmab vil ikke fradrag fra JNJ?
|
|
|
8/4 15:38 af GeorgeBest |
Genmab får ingenting fra JNJ efter patentudløb, og skal så heller ikke være med til at betale HALO
|
|
|
8/4 15:29 af bikube |
Jeg sidder og kommer i tvivl - hvad får Gen.efter patentudløb ~2030 fra JnJ. Og skal Gen så betale Horizon fra -30til -35, hvor JnJ´s patent udløber.
|
|
8/4 14:53 af StockBull |
Bare de stiger så går det nok med et strømsvigt i ny og næ
|
|
|
8/4 14:51 af Fandel |
LOL...
|
|
|
8/4 14:49 af Mcjean |
Bitcoin er det dem der ikke virker når strømmen går?:-)
|
|
8/4 14:49 af Solsen |
Helt rigtigt. Jeg har også kun dårlige erfaringer med at sælge, når jeg er mest bange !
|
|
8/4 14:43 af StockBull |
igår da jeg manglede penge til flere Bitcoins :-)
|
|
8/4 14:43 af StockBull |
Kan sige anncba at jeg kar kun dårlig erfaring med at sælge hvis man er skræmt af markedet. Faktisk er der meget frygt in markedet og penge på sidelinien. Det er jo sådanset et bullish tegn. Det vi ved er at NBI har haft en lang nedtur og nu vendt som tidligere informeret her på PI. Dog er April og Maj normalt gode måneder og med nylig korrektion i Nasdaq ned til 13000 går der normalt lang tid inden en ny +10% korrektion. Så jeg har valgt at holde mine Genmab til + 3000. Men solgte faktisk lidt
|
|
|
8/4 14:15 af E L |
( or is it too early to post anything about JNJ products.... ;-) )
|
|
|
8/4 14:14 af E L |
B06: SUBCUTANEOUS TALQUETAMAB IN COMBINATION WITH DARATUMUMAB IN PATIENTS WITH RELAPSED/REFRACTORY MULTIPLE MYELOMA (RRMM): PHASE 1B RESULTS (link)
|
|
|
8/4 14:13 af E L |
COMBINATION OF SUBCUTANEOUS TECLISTAMAB WITH DARATUMUMAB IN PATIENTS WITH RELAPSED/REFRACTORY MULTIPLE MYELOMA (RRMM): RESULTS FROM A PHASE 1B MULTICOHORT STUDY (link)
|
|
|
8/4 14:11 af SwingSun |
mem ok måske skubber nogen til ructhebanen som vanligt....den virker dog stærk lige p.t
|
|
|
8/4 14:10 af SwingSun |
jeg kan ikke bare gå ud og ind igen....skattefar du ved.
|
|
|
8/4 14:03 af anncba |
Jeg har valgt at sælge alle mine lige da den var i kurs 2560. Tænker den godt kan falde 150-200 point når US åbner og igen i næste uge. - så jeg har tænkt mig at udnytte fald og skulle den modsat forventet, så må jeg jo bare ind i den igen. Lige nu tør jeg næsten ikke have den. Vil lige se, hvordan kursmål bliver justeret. Er blevet skræmt af markedet det sidste stykke tid, så går med livrem og seler.
|
|
|
8/4 13:56 af SwingSun |
så har et mega skatte issue
|
|
| ||
|
|
8/4 13:55 af SwingSun |
er lang fra under 100 :-)
|
|
|
8/4 13:55 af SwingSun |
hvor skal vui hen nu når US åbner tror i? skal man træde ud af genmab og genkøbe senere?
|
|
8/4 13:43 af Bulder |
Om appel: within a limited period of time. Such review should conclude with the issuance of a final award prior to the end of 2022.
|
|
8/4 13:37 af Solsen |
Det ville nok have lukket sagen. De må til forhandlingsbordet inden en appel og så må JNJ vise respekt ;-)
|
|
|
8/4 13:36 af gentogen |
Netop. Så selv om det er ekstra ærgerligt, så er det jo samtidig ekstra godt, at det ikke var 3-0....
|
|
8/4 13:32 af Solsen |
Det er rimeligt mange penge så det må de appelere.
|
|
8/4 13:32 af Solsen |
Det hedder vel også ærgerligt :-)
|
|
8/4 13:29 af Bulder |
Kunne være genmab så en chance ved en appel
|
|
8/4 13:29 af Bulder |
Arh så hedder det vist enstemmighed
|
|
8/4 13:28 af Solsen |
Men så er de jo ekstra ærgeligt.
|
|
8/4 13:28 af Solsen |
3-0 er vel også en form for flertal :-)
|
|
8/4 13:27 af Solsen |
Ja læser det er begge afgørelser der nævner majority.
|
|
8/4 13:27 af Bulder |
Og med 3 dommere kan det jo kun være 2-1
|
|
8/4 13:27 af Bulder |
netop
|
|
|
8/4 13:27 af gentogen |
Ja, og det er anført specifikt for hver sag
|
|
8/4 13:27 af Solsen |
Så må Genmab anke.
|
|
8/4 13:26 af Solsen |
Det kan måske læses ud af kendelsen.
|
|
8/4 13:26 af Bulder |
Det står i medd: the tribunal determined by majority opinion
|
|
8/4 13:24 af Solsen |
En nævnte tidligere at dommen var afgivet med dissens. Er der andre der har set det ?
|
|
|
8/4 13:23 af JKY_VH |
Det er godt købt Bulder 13:11
|
|
|
8/4 13:14 af Mcjean |
og klokken er 13.13
|
|
|
8/4 13:13 af Mcjean |
og det er fredag
|
|
8/4 13:13 af Bulder |
Og novo er i plus igen. Jamen for fanden da...
|
|
|
8/4 13:12 af E L |
@Legolas offcourse
|
|
8/4 13:12 af Solsen |
Jeg fik kun lidt i 2460. Fatter ikke vi er pænt over 2500 nu..
|
|
|
8/4 13:11 af E L |
if you go a bit further to the left it can even be an inverse SHS, as @bikube mentioned the other day. Today's low would be good enough for a right shoulder as far as i am concerned?
|
