Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
8/4 13:11 af E L |
if you go a bit further to the left it can even be an inverse SHS, as @bikube mentioned the other day. Today's low would be good enough for a right shoulder as far as i am concerned?
|
|
8/4 13:11 af Solsen |
Igen en understregning af at usikkerhed staffes.
|
|
8/4 13:11 af Bulder |
Var så heldig at få en flok tyre til spotpris lidt over ni. Lige i dette øjeblik er der faktisk balance på tyre-kontoen for i dag.
|
|
8/4 13:10 af Solsen |
Jeg må igen sige, at jeg er meget overrasket :-)
|
|
|
8/4 13:09 af JKY_VH |
det vil være en vild udvikling:-D
|
|
8/4 13:06 af Bulder |
Hvis det fortsætter på denne måde, ender vi i grønt.
|
|
|
8/4 13:04 af JKY_VH |
2546;-)
|
|
|
8/4 12:57 af JKY_VH |
frem til 2035." Kilde MarketWire
|
|
|
8/4 12:56 af JKY_VH |
"Berenberg påpeger, at det er svært at gennemskue, hvor meget marked allerede har indregnet for voldgifterne. Men Berenberg estimerer en forskel i værdien på 500 kr. per aktie mellem worst case-scenariet, som er at selskabet taber begge voldgifter, og best case-scenariet, som er, at Genmab vinder begge voldgifter.
Berenbergs NVP af Darzalex er vurderet dels ud fra worst case-scenariet, en reduceret royalty der udløber i 2029, og 50 pct., ud fra best case-scenariet, hvor Genmab får fuld royalty
|
|
8/4 12:35 af Legolas23 |
Hey @EL whatch the CWH under formation ;-) Hope it wont breake this time :-)
|
|
|
8/4 12:33 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: C25 i minus anført af Genmab efter tabt voldgiftssag (link)
|
|
8/4 12:18 af StockBull |
Ja det er vel rimlig klart nu at markedet har forventet JNJs vandt sagen og derfor kun et fald på 140kr. Havde Genmab mod forventning vundet begge sager havde kursen sikkert steget 350kr eller mere
|
|
|
8/4 12:08 af kkjoel |
;-)
|
|
|
8/4 12:07 af kkjoel |
Hvem er så i øvrigt "KWC folk".. er det "tilløbere", "tilhængere", "disciple" - what?
|
|
|
8/4 12:06 af kkjoel |
Kryostasis Webb Cold?
|
|
|
8/4 12:05 af KWC |
Jeg chatter ikke :-)
|
|
8/4 11:58 af Bulder |
Der er en chatter, der hedder KWC
|
|
|
8/4 11:57 af kkjoel |
@Duoblo: KWC folk??
|
|
8/4 11:55 af Bulder |
Der, hvor der måske kunne være en chance, er på Halo-delen. Patent-delen er tabt.
|
|
8/4 11:50 af Bulder |
Vedr 11:24. Det indebærer vel at vi ikke helt kan udelukke en appel.
|
|
|
8/4 11:43 af Doublo |
KWC folk køber op, jeg har selv slagtet sparegrisen:-)
|
|
8/4 11:25 af Bulder |
Vi ved ikke om de er nået frem til, at JnJ må tilbageholde lige præcis det beløb, de hidtil har gjort, eller om det er mere eller mindre.
|
|
8/4 11:24 af Bulder |
Der sad 3 dommere i tribunalet. Begge sager var flertalsafgørelser. Så den må have stået 2-1.
|
|
|
8/4 10:41 af GeorgeBest |
Hvis JNJ ikke udnytter optionen på Hexa-cd38 vil Genmab straks gå igang med at udvikle det mod CLL, DLBCL og evt. solide tumorer. Genmab vil i så tilfælde eje 100%. Det kan vise sig at blive meget større for Genmab på langt sigt!
|
|
| ||
|
|
8/4 10:38 af Sukkeralf |
I would have liked the uncertainty to be gone with Genmab winning one or two of the cases :-)
|
|
8/4 10:31 af Darvin |
Agree again E L. Although I clearly believe the decision is wrong regarding the continuation of patent. Looks like there was dissent, but JNJ had a bigger arm. Now we are looking ahead, and putting this behind us. For the time being, it is great that we are in the 2460 area, and believe that this price is a good buying price in the slightly longer term. The uncertainty is gone - and that is very important
|
|
|
8/4 10:30 af Mcjean |
Hvad hvis Genmab udskyder HEX- CD38 til efter patentudløb?
|
|
8/4 10:17 af Bulder |
Nu skriver børsen, at to amr storbanker ser det her som en købsmulighed. Måske bliver det ikke så slemt når us åbner.
|
|
|
8/4 10:15 af E L |
Right now, strangely, I feel more relieved that it is over than disappointed about the loss... Many investors have stayed on the sidelines over the last months, waiting for this decision, worried about the risk of a big fall. That uncertainty is gone now, and may get some of them back into the stock in the weeks and months to come. The case hasn't changed, 'only' (...) the royalty has.
|
|
|
8/4 10:15 af E L |
My perspective: I never thought Genmab would fully win the arbitrage; when these contracts were written, the size of JNJ's legal department was probably larger then the whole of Genmab. But offcourse, like most, I also hoped for a solution somewhere in the middle. Allas, it is not to be.
|
|
|
8/4 10:14 af E L |
;-)
|
|
8/4 10:14 af nohope |
Det kan godt være GEN er mere innovativ end JnJ når det kommer til produkter, men JnJ har fuldstændig overhånden når det kommer til det juridiske/kommercielle
|
|
8/4 10:13 af Solsen |
Tror JW ville vise sin bare r.. til dem, hvis det blev udfaldet.
|
|
8/4 10:13 af nohope |
Well - altså -vi har lige klokkeklart tab begge retssager til JnJ.
|
|
8/4 10:12 af Solsen |
Nej det er langt ud Nohope ! Du gør virkelig noget for at leve op til dit “nickname” :-)
|
|
8/4 10:11 af Bulder |
So far no safety signals - sagde Winkel for nylig.
|
|
|
8/4 10:11 af KWC |
Ingen ved jo helst hvordan forholdet mellem J&J og Genmab er pt.. Måske lidt rustent..
|
|
8/4 10:11 af Bulder |
Ja, 10 gange mere potent. Det rækker. Det helt afgørende spm bliver om pt kan tåle det.
|
|
8/4 10:10 af nohope |
Det er ikke nok at det er bedre - det skal være meget bedre- ellers kommer det ikke.
|
|
8/4 10:07 af Bulder |
JnJ's ry er lidt medtaget pga asbestsagen. De vil ikke kunne tåle, at udelukke superdara fra MM, hvis det er bedre end dara.
|
|
8/4 10:07 af nohope |
Det er jo bare en telefonopringning, vi kan ikke kommercialisere produktet til 20 % -vi har besluttet at tilbyde jer 1 %
|
|
8/4 10:04 af Solsen |
…voldgiften…
|
|
8/4 10:04 af Solsen |
Den aftale indikerer det udfald vi har set i vildgiften i dag.
|
|
8/4 10:04 af Darvin |
Undskyld havde ikke set Bulders kommentar
|
|
8/4 10:03 af Darvin |
Royalty niveau mv er afhandlet
|
|
8/4 10:03 af Solsen |
Aftalen om flat 20% royalty indtil Genmabs patenter udløber og herefter ned i den oprindelige daraaftales trappeformet royalty.
|
|
8/4 10:02 af Solsen |
Men noget andet er, at den aftale kan have løftet beviset for JNJ, desværre.
|
|
8/4 10:01 af Bulder |
Mere fordelagtig end dara-aftalen - for genmab
|
|
8/4 10:01 af Bulder |
Jamen det er jo fastlagt allerede i aftalen.
|
|
8/4 10:01 af Solsen |
Det er jo aftalt i optionsaftalen.
|
