Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
8/4 13:11
af E L
if you go a bit further to the left it can even be an inverse SHS, as @bikube mentioned the other day. Today's low would be good enough for a right shoulder as far as i am concerned?
8/4 13:11
af Solsen
Igen en understregning af at usikkerhed staffes.
8/4 13:11
af Bulder
Var så heldig at få en flok tyre til spotpris lidt over ni. Lige i dette øjeblik er der faktisk balance på tyre-kontoen for i dag.
8/4 13:10
af Solsen
Jeg må igen sige, at jeg er meget overrasket :-)
8/4 13:09
af JKY_VH
det vil være en vild udvikling:-D
8/4 13:06
af Bulder
Hvis det fortsætter på denne måde, ender vi i grønt.
8/4 13:04
af JKY_VH
2546;-)
8/4 12:57
af JKY_VH
frem til 2035." Kilde MarketWire
8/4 12:56
af JKY_VH
"Berenberg påpeger, at det er svært at gennemskue, hvor meget marked allerede har indregnet for voldgifterne. Men Berenberg estimerer en forskel i værdien på 500 kr. per aktie mellem worst case-scenariet, som er at selskabet taber begge voldgifter, og best case-scenariet, som er, at Genmab vinder begge voldgifter. Berenbergs NVP af Darzalex er vurderet dels ud fra worst case-scenariet, en reduceret royalty der udløber i 2029, og 50 pct., ud fra best case-scenariet, hvor Genmab får fuld royalty
8/4 12:35
af Legolas23
Hey @EL whatch the CWH under formation ;-) Hope it wont breake this time :-)
8/4 12:33
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: C25 i minus anført af Genmab efter tabt voldgiftssag (link)
8/4 12:18
af StockBull
Ja det er vel rimlig klart nu at markedet har forventet JNJs vandt sagen og derfor kun et fald på 140kr. Havde Genmab mod forventning vundet begge sager havde kursen sikkert steget 350kr eller mere
8/4 12:08
af kkjoel
;-)
8/4 12:07
af kkjoel
Hvem er så i øvrigt "KWC folk".. er det "tilløbere", "tilhængere", "disciple" - what?
8/4 12:06
af kkjoel
Kryostasis Webb Cold?
8/4 12:05
af KWC
Jeg chatter ikke :-)
8/4 11:58
af Bulder
Der er en chatter, der hedder KWC
8/4 11:57
af kkjoel
@Duoblo: KWC folk??
8/4 11:55
af Bulder
Der, hvor der måske kunne være en chance, er på Halo-delen. Patent-delen er tabt.
8/4 11:50
af Bulder
Vedr 11:24. Det indebærer vel at vi ikke helt kan udelukke en appel.
8/4 11:43
af Doublo
KWC folk køber op, jeg har selv slagtet sparegrisen:-)
8/4 11:25
af Bulder
Vi ved ikke om de er nået frem til, at JnJ må tilbageholde lige præcis det beløb, de hidtil har gjort, eller om det er mere eller mindre.
8/4 11:24
af Bulder
Der sad 3 dommere i tribunalet. Begge sager var flertalsafgørelser. Så den må have stået 2-1.
8/4 10:41
af GeorgeBest
Hvis JNJ ikke udnytter optionen på Hexa-cd38 vil Genmab straks gå igang med at udvikle det mod CLL, DLBCL og evt. solide tumorer. Genmab vil i så tilfælde eje 100%. Det kan vise sig at blive meget større for Genmab på langt sigt!
8/4 10:38
af Sukkeralf
I would have liked the uncertainty to be gone with Genmab winning one or two of the cases :-)
8/4 10:31
af Darvin
Agree again E L. Although I clearly believe the decision is wrong regarding the continuation of patent. Looks like there was dissent, but JNJ had a bigger arm. Now we are looking ahead, and putting this behind us. For the time being, it is great that we are in the 2460 area, and believe that this price is a good buying price in the slightly longer term. The uncertainty is gone - and that is very important
8/4 10:30
af Mcjean
Hvad hvis Genmab udskyder HEX- CD38 til efter patentudløb?
8/4 10:17
af Bulder
Nu skriver børsen, at to amr storbanker ser det her som en købsmulighed. Måske bliver det ikke så slemt når us åbner.
8/4 10:15
af E L
Right now, strangely, I feel more relieved that it is over than disappointed about the loss... Many investors have stayed on the sidelines over the last months, waiting for this decision, worried about the risk of a big fall. That uncertainty is gone now, and may get some of them back into the stock in the weeks and months to come. The case hasn't changed, 'only' (...) the royalty has.
8/4 10:15
af E L
My perspective: I never thought Genmab would fully win the arbitrage; when these contracts were written, the size of JNJ's legal department was probably larger then the whole of Genmab. But offcourse, like most, I also hoped for a solution somewhere in the middle. Allas, it is not to be.
8/4 10:14
af E L
;-)
8/4 10:14
af nohope
Det kan godt være GEN er mere innovativ end JnJ når det kommer til produkter, men JnJ har fuldstændig overhånden når det kommer til det juridiske/kommercielle
8/4 10:13
af Solsen
Tror JW ville vise sin bare r.. til dem, hvis det blev udfaldet.
8/4 10:13
af nohope
Well - altså -vi har lige klokkeklart tab begge retssager til JnJ.
8/4 10:12
af Solsen
Nej det er langt ud Nohope ! Du gør virkelig noget for at leve op til dit “nickname” :-)
8/4 10:11
af Bulder
So far no safety signals - sagde Winkel for nylig.
8/4 10:11
af KWC
Ingen ved jo helst hvordan forholdet mellem J&J og Genmab er pt.. Måske lidt rustent..
8/4 10:11
af Bulder
Ja, 10 gange mere potent. Det rækker. Det helt afgørende spm bliver om pt kan tåle det.
8/4 10:10
af nohope
Det er ikke nok at det er bedre - det skal være meget bedre- ellers kommer det ikke.
8/4 10:07
af Bulder
JnJ's ry er lidt medtaget pga asbestsagen. De vil ikke kunne tåle, at udelukke superdara fra MM, hvis det er bedre end dara.
8/4 10:07
af nohope
Det er jo bare en telefonopringning, vi kan ikke kommercialisere produktet til 20 % -vi har besluttet at tilbyde jer 1 %
8/4 10:04
af Solsen
…voldgiften…
8/4 10:04
af Solsen
Den aftale indikerer det udfald vi har set i vildgiften i dag.
8/4 10:04
af Darvin
Undskyld havde ikke set Bulders kommentar
8/4 10:03
af Darvin
Royalty niveau mv er afhandlet
8/4 10:03
af Solsen
Aftalen om flat 20% royalty indtil Genmabs patenter udløber og herefter ned i den oprindelige daraaftales trappeformet royalty.
8/4 10:02
af Solsen
Men noget andet er, at den aftale kan have løftet beviset for JNJ, desværre.
8/4 10:01
af Bulder
Mere fordelagtig end dara-aftalen - for genmab
8/4 10:01
af Bulder
Jamen det er jo fastlagt allerede i aftalen.
8/4 10:01
af Solsen
Det er jo aftalt i optionsaftalen.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 689/4386