Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
9/9 12:47 af dingleberry |
og med den situation, så vil det være umuligt at undgå de voldsomme crash i markedet
|
|
9/9 12:49 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det sker en dag i oktober. ;-) (link)
|
|
9/9 12:54 af dingleberry |
fin portvinsnæse, han sporter der!
|
|
9/9 12:56 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
9/9 12:57 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg har en læst en artikel om hans modeller. Det er sgu tung læsning: (link)
|
|
|
9/9 12:58 af Mcjean |
Hans blog(link)
|
|
9/9 13:00 af dingleberry |
Den slags analytikere er lidt som et gammelt ur, der ikke går. De har ret en gang imellem - vi aner bare ikke hvornår
|
|
9/9 13:01 af dingleberry |
en af mine favoritter er Tom Gillesberg, der formåede at koble sin forudsigelse af finanskrisen med et magnettog mellem københavn og århus.
|
|
9/9 13:07 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Enig dingle.
|
|
9/9 13:07 af dingleberry |
den er jo episk her i København - (link)
|
|
9/9 13:10 af Helge Larsen/PI-redaktør |
:-D
|
|
9/9 13:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Mens vi smalltalker har Anonyme nærmet sig købssiden.
|
|
|
9/9 13:12 af gentogen |
Marshall Wace LLP holds a short position at 0.60 % in shares issued by Genmab
|
|
|
9/9 13:13 af gentogen |
Fra i dag
|
|
9/9 13:15 af dingleberry |
det kunne forklare hvorfor GEN har hængt i bremsen de sidste 48 timer
|
|
9/9 13:17 af dingleberry |
alt andet lige er det vel et nettosalg på ca 50k aktier over kort tid
|
|
9/9 13:28 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Apropos det som jeg skrev lidt tidligere i tråden.
|
|
9/9 13:29 af Helge Larsen/PI-redaktør |
De har lige sneget sig over 0,5%.
|
|
9/9 13:29 af royal |
Så er ansøgning sendt til EMA også :-)
|
|
|
9/9 13:29 af HSK |
Genmab Announces European Regulatory Submission for Daratumumab in Double Refractory Multiple Myeloma
|
|
|
9/9 13:30 af HSK |
Janssen har indsendt markedsføringsansøgning til EMA for daratumumab til behandling af myelomatose
• Ansøgningen er primært baseret på data fra fase II studiet (Sirius MMY2002)
|
|
9/9 13:30 af dingleberry |
Good News!!!
|
|
9/9 13:30 af dingleberry |
og milestones
|
|
|
9/9 13:31 af HSK |
Remind me - denne havde vi da
ikke ventet allerede, vel ?
|
|
| ||
|
|
9/9 13:31 af Sukkeralf |
Den var bare lovet i år, så kom i god tid :-)
|
|
|
9/9 13:31 af HSK |
Ja netop
|
|
9/9 13:32 af Helge Larsen/PI-redaktør |
|
|
9/9 13:32 af dingleberry |
der blev også guidet for milestone ifm forventningerne for 2015
|
|
9/9 13:39 af dingleberry |
GEN bliver holdt i et jerngreb pt. Sådan en nyhed burde kunne få aktien til at flyve på en positiv dag
|
|
|
9/9 13:40 af Sukkeralf |
I princippet er det jo ventet - mere ventet end at vi fik PR, så tænker ikke den skal flyve. Nogle få procent er vel hvad vi kan forlange
|
|
9/9 13:42 af dingleberry |
det er helt rigtigt Sukkeralf, men vi får jo heller ikke et par procent. Den bevæger sig jo ikke
|
|
|
9/9 13:50 af Sukkeralf |
Indsendelse til FDA gav 15 millioner dollars og godkendelse her giver 45 millioner dollars. EMA indsendelse gav 10 millioner dollar - mon man kan regne med 30 millioner dollar for godkendelse eller er det for meget......
|
|
|
9/9 13:52 af stckchild |
Come on en dag som idag skulle +5% da være klart at forvente, med den ene nyhed oveni den anden - helt små nyheder er det vel heller ikke....eller er det bare mig som tænker den stod i 690 uden - nu står den i knap 650 med ?? Den skylder os min 10% :o)
|
|
|
9/9 13:53 af Sukkeralf |
Det duer altså ikke at sammenligne med ATH
|
|
9/9 13:53 af investor1989 |
ja 25-30 er nok et godt bud sukker. Men den kommer jo helt sikkert først i 2016
|
|
|
9/9 13:56 af stckchild |
Ved godt det er unfair at sammenligne med ATH, men er bare skuffet over at vi en dag med så gode nyheder ikke engang kan hidse os op og i det mindste være med
på c20 stigningen
|
|
9/9 13:58 af dingleberry |
GEN fik vistnok usd 16m, da ofa blev godkendt af fda i 3. linie
|
|
|
9/9 14:02 af Sukkeralf |
..it is reasonable to expect there may be a milestone linked to first commercial sale in Europe, and reasonable to expect that both those may be lower than the milestones in the US.
|
|
|
9/9 14:02 af Sukkeralf |
Det var hvad Jan skrev på troldens spørgsmål angående dette
|
|
9/9 14:03 af dingleberry |
ved du om GEN har meldt noget ud om størrelsen på milestone ved US rrmm godkendelse?
|
|
9/9 14:24 af dingleberry |
er de usd45m, du taler om længere nede i teksten officielle tal fra GEN?
|
|
|
9/9 14:24 af Sukkeralf |
yes
|
|
9/9 14:26 af dingleberry |
tak. Det er da et beløb, der er til at føle på!
|
|
|
9/9 14:27 af Sukkeralf |
og hvis vi antager EMA er de 30 millioner, så er det samlet en lille halv milliard - det kan der godt sendes et par stoffer i klinikken for, så se nu at få IND´erne afsted
|
|
|
9/9 14:28 af Sukkeralf |
|
|
|
9/9 14:28 af Sukkeralf |
Nogen der følger denne?
|
|
|
9/9 14:29 af Sukkeralf |
Kunne godt gå hen og bliver interessant, hvis de kan følge op med gode fase II data. Har været lidt hårdt ramt grundet kollaps af deres to førende programmer med BI.
|
|
|
9/9 14:31 af Sukkeralf |
De anonyme er lige så stillet kommet over på købersiden, men relativ tynd omsætning.
|
|
9/9 14:32 af dingleberry |
Ja, det er på høje tid, at Jan viser at hans pipeline faktisk er så god, som han praler af
|
|
|
9/9 14:32 af Sukkeralf |
Der skal i hvert fald ske lidt i år og en del næste år !!
|
