Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
9/9 12:47
af dingleberry
og med den situation, så vil det være umuligt at undgå de voldsomme crash i markedet
9/9 12:49
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det sker en dag i oktober. ;-) (link)
9/9 12:54
af dingleberry
fin portvinsnæse, han sporter der!
9/9 12:56
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
9/9 12:57
af Helge Larsen/PI-redaktør
Jeg har en læst en artikel om hans modeller. Det er sgu tung læsning: (link)
9/9 12:58
af Mcjean
Hans blog(link)
9/9 13:00
af dingleberry
Den slags analytikere er lidt som et gammelt ur, der ikke går. De har ret en gang imellem - vi aner bare ikke hvornår
9/9 13:01
af dingleberry
en af mine favoritter er Tom Gillesberg, der formåede at koble sin forudsigelse af finanskrisen med et magnettog mellem københavn og århus.
9/9 13:07
af Helge Larsen/PI-redaktør
Enig dingle.
9/9 13:07
af dingleberry
den er jo episk her i København - (link)
9/9 13:10
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
9/9 13:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Mens vi smalltalker har Anonyme nærmet sig købssiden.
9/9 13:12
af gentogen
Marshall Wace LLP holds a short position at 0.60 % in shares issued by Genmab
9/9 13:13
af gentogen
Fra i dag
9/9 13:15
af dingleberry
det kunne forklare hvorfor GEN har hængt i bremsen de sidste 48 timer
9/9 13:17
af dingleberry
alt andet lige er det vel et nettosalg på ca 50k aktier over kort tid
9/9 13:28
af Helge Larsen/PI-redaktør
Apropos det som jeg skrev lidt tidligere i tråden.
9/9 13:29
af Helge Larsen/PI-redaktør
De har lige sneget sig over 0,5%.
9/9 13:29
af royal
Så er ansøgning sendt til EMA også :-)
9/9 13:29
af HSK
Genmab Announces European Regulatory Submission for Daratumumab in Double Refractory Multiple Myeloma‏
9/9 13:30
af HSK
Janssen har indsendt markedsføringsansøgning til EMA for daratumumab til behandling af myelomatose • Ansøgningen er primært baseret på data fra fase II studiet (Sirius MMY2002)
9/9 13:30
af dingleberry
Good News!!!
9/9 13:30
af dingleberry
og milestones
9/9 13:31
af HSK
Remind me - denne havde vi da ikke ventet allerede, vel ?
9/9 13:31
af Sukkeralf
Den var bare lovet i år, så kom i god tid :-)
9/9 13:31
af HSK
Ja netop
9/9 13:32
af Helge Larsen/PI-redaktør
9/9 13:32
af dingleberry
der blev også guidet for milestone ifm forventningerne for 2015
9/9 13:39
af dingleberry
GEN bliver holdt i et jerngreb pt. Sådan en nyhed burde kunne få aktien til at flyve på en positiv dag
9/9 13:40
af Sukkeralf
I princippet er det jo ventet - mere ventet end at vi fik PR, så tænker ikke den skal flyve. Nogle få procent er vel hvad vi kan forlange
9/9 13:42
af dingleberry
det er helt rigtigt Sukkeralf, men vi får jo heller ikke et par procent. Den bevæger sig jo ikke
9/9 13:50
af Sukkeralf
Indsendelse til FDA gav 15 millioner dollars og godkendelse her giver 45 millioner dollars. EMA indsendelse gav 10 millioner dollar - mon man kan regne med 30 millioner dollar for godkendelse eller er det for meget......
9/9 13:52
af stckchild
Come on en dag som idag skulle +5% da være klart at forvente, med den ene nyhed oveni den anden - helt små nyheder er det vel heller ikke....eller er det bare mig som tænker den stod i 690 uden - nu står den i knap 650 med ?? Den skylder os min 10% :o)
9/9 13:53
af Sukkeralf
Det duer altså ikke at sammenligne med ATH
9/9 13:53
af investor1989
ja 25-30 er nok et godt bud sukker. Men den kommer jo helt sikkert først i 2016
9/9 13:56
af stckchild
Ved godt det er unfair at sammenligne med ATH, men er bare skuffet over at vi en dag med så gode nyheder ikke engang kan hidse os op og i det mindste være med på c20 stigningen
9/9 13:58
af dingleberry
GEN fik vistnok usd 16m, da ofa blev godkendt af fda i 3. linie
9/9 14:02
af Sukkeralf
..it is reasonable to expect there may be a milestone linked to first commercial sale in Europe, and reasonable to expect that both those may be lower than the milestones in the US.
9/9 14:02
af Sukkeralf
Det var hvad Jan skrev på troldens spørgsmål angående dette
9/9 14:03
af dingleberry
ved du om GEN har meldt noget ud om størrelsen på milestone ved US rrmm godkendelse?
9/9 14:24
af dingleberry
er de usd45m, du taler om længere nede i teksten officielle tal fra GEN?
9/9 14:24
af Sukkeralf
yes
9/9 14:26
af dingleberry
tak. Det er da et beløb, der er til at føle på!
9/9 14:27
af Sukkeralf
og hvis vi antager EMA er de 30 millioner, så er det samlet en lille halv milliard - det kan der godt sendes et par stoffer i klinikken for, så se nu at få IND´erne afsted
9/9 14:28
af Sukkeralf
9/9 14:28
af Sukkeralf
Nogen der følger denne?
9/9 14:29
af Sukkeralf
Kunne godt gå hen og bliver interessant, hvis de kan følge op med gode fase II data. Har været lidt hårdt ramt grundet kollaps af deres to førende programmer med BI.
9/9 14:31
af Sukkeralf
De anonyme er lige så stillet kommet over på købersiden, men relativ tynd omsætning.
9/9 14:32
af dingleberry
Ja, det er på høje tid, at Jan viser at hans pipeline faktisk er så god, som han praler af
9/9 14:32
af Sukkeralf
Der skal i hvert fald ske lidt i år og en del næste år !!
Nyeste Først - Ældste Først   Side 686/4386