Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
8/4 09:18
af lahn1
case presedens til hver af deres argumentation.
8/4 09:17
af lahn1
Kunne godt tænke mig at høre hvilke sager JnJ og Genmabhar brugt som st
8/4 09:17
af lahn1
Selvfølgelig gør de det. Ingen går ikke hele linien ud når der er så store penge på spil.
8/4 09:15
af JKY_VH
Det tror jeg også Mcj, der mangler respekt for nu at bruge JW´s ord
8/4 09:15
af Stroka
Det ligner lettelse over, at sagen endelig har fået en afgørelse. Uagtet at den umiddelbart er negativ for Genmab.
8/4 09:13
af lahn1
500,- ned iht gns target på c. 2949,- er vel i overkanten, måske vi skal lidt højere op de næste børs dage
8/4 09:13
af Stroka
Køberne strømmer til.
8/4 09:12
af Solsen
Foreløbigt billigt sluppet.
8/4 09:11
af Mcjean
De anker ingen tvivl! Det er en absurd dom.
8/4 09:11
af JKY_VH
Enig nohope, det bør være et punkt på dagsordenen til næste bestyrelsesmøde
8/4 09:10
af gdn55
Dejligt at hører fra dig Trold, men nu går det jo også nedad
8/4 09:08
af troldmanden
Vil faktisk mene dette burde være standard nedskrævet i deres kontrakter....
8/4 09:07
af troldmanden
Enig nohope
8/4 09:07
af troldmanden
den skal nok komme længer ned
8/4 09:06
af JKY_VH
jep MCJ:-)
8/4 09:05
af nohope
Jeg er noget overrasket over GEN ikke har mere styr på deres aftaler. Hvordan mon resten af deres kontrakter ser ud ?
8/4 09:05
af Solsen
Mon mange har gået og ventet på denne afgørelse
8/4 09:05
af w
billigt sluppet so far
8/4 09:05
af Solsen
Vildt med snart +100 point fra åbn8ng
8/4 09:05
af Mcjean
Jeg er klar til et kup på generalfrosamlingen JKY_VH:-)
8/4 09:05
af StockBull
Ikke så slemt
8/4 09:05
af ProInvestorNEWS
Genmab/Sydbank: Ser aktien falde efter tabte voldgiftsssager - NY2 (link)
8/4 09:04
af StockBull
2425
8/4 09:03
af JKY_VH
Håber dette er dødstødet for den rundhåndede uddeling af aktionærernes midler til bestyrelsen:-(
8/4 09:03
af Solsen
Nu 2385
8/4 09:03
af Parasitism
Så er den åben
8/4 09:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
Det er standardprocedure ved større fald.
8/4 09:02
af Solsen
Ja den er ikke frigivet
8/4 09:02
af JKY_VH
børsstop
8/4 09:02
af w
den er da død
8/4 09:01
af troldmanden
Avavav ligefrem at tabe begge er der ikke mange der havde troet muligt. Det bliver dyrt. også fordi superdara nu VIRKLIG skal vise gode data for JnJ hopper med. Så de kommer ikke til at tage stilling før der er de fulde datasæt
8/4 09:00
af Stroka
Næsen i sporet. Mindre indtægter engang i fremtiden på Darzalex, men heldigvis er pipeline og data outstanding.
8/4 08:59
af Riis7
ja ledelse har skuffet må man sige, men nu må vi se fremad
8/4 08:58
af Solsen
Ligner 2350 i åbning
8/4 08:57
af Rondo
Skuffet over Gemabs egen vurderings af deres chancen for at vinde voldgiftssag , havde sat min lid til deres vurdering.
8/4 08:56
af Parasitism
På med de lange briller :-)
8/4 08:56
af Parasitism
Puha - det bliver nok en lidt lang dag. trøster mig med at jeg forberedte Beef Wellington i aftes, og så må vi se hvor mange flasker Barolo, som skal bruges til at efterskylle, når denne dag er omme.
8/4 08:55
af Rondo
Jeg kan se på nordnet de regner med at starte i 2350 ...så skal jeg godt nok ikke have solgt noget .....
8/4 08:51
af ProInvestorNEWS
Aktier/tendens: Generel positiv stemning - Genmab står til øretæver (link)
8/4 08:48
af Solsen
Vi får mange data på pipelinen i år så mon ikke vi med fordel kan købe på panikken.
8/4 08:48
af Darvin
Alle og enhver har jo ventet på dette, så der er afgjort også en lettelse indbygget. Vi kan komme videre, uden spøgelset. Forholde os til det vi ved og det vi forventer fremad. Den del skal ikke undervurderes, på lidt længere sigt.
8/4 08:48
af Svingtraderen
Genmab/Jefferies: Ser tabte voldgiftssager koste 350 kr. på aktiekurs (opdateres) Det amerikanske børshus Jefferies kalder Genmabs tabte voldgiftssager mod Janssen for "det værst mulige" resultat. Det skriver analytiker Peter Welford i en kommentar til, at voldgiftssagerne om royalties og patentudløb for kræftmidlet Darzalex ikke faldt ud til Genmabs fordel. - Det reducerer vores NPV (Net Present Value) med op til 350 kr., skriver Peter Woldford i sin konsekvensberegning af den tabte sag.
8/4 08:47
af w
vækker dårlige minder fra lørdag d. 26/5 2018
8/4 08:45
af Darvin
Solsen - jeg deler afgjort mine bud op i portioner, og bestemmer mig i løbet af den første time. Så kan ikke sige det præcist endnu. Spændende bliver det også hvad der sker når US åbner. Men hvis kursen dykker til 2.300 så er jeg allerede igang tror jeg. Men lad os se.
8/4 08:38
af Darvin
Valueringen skal heller ikke tilrettes med 500, nok snarere 400, altså på kursmål . Procenter på Halozyme har alle kalkuleret med.
8/4 08:36
af Solsen
Nå så er det med at få købt bedst i dag eller i morgen. Hvor lægger vi buddet. Mon det er gap luk vi skal satse på.
8/4 08:29
af Darvin
Reaktionen vil formentlig give et fald på dagen(ene), som betyder købsmulighed. Om det er 150 eller 250 point eller bliver spændende. På blot lidt længere sigt er det en anden sag. Hvis valueringen skal rykke i omegnen af 500, er gårsdagens kurs ikke langt fra den rette. Valuering og Kursmål bliver tilrettet, men kan ikke se dem under 2.500 i snit og ser dem afgjort højere end det.
8/4 08:29
af Plimsoller
Plasteret er revet af. Nu må vi videre.
8/4 08:29
af StockBull
kom vidre med den næste vinder
8/4 08:28
af Riis7
hehe mette ;-) lev med det
Nyeste Først- Ældste Først   Side 691/4386