Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
8/4 09:18 af lahn1 |
case presedens til hver af deres argumentation.
|
|
|
8/4 09:17 af lahn1 |
Kunne godt tænke mig at høre hvilke sager JnJ og Genmabhar brugt som st
|
|
|
8/4 09:17 af lahn1 |
Selvfølgelig gør de det. Ingen går ikke hele linien ud når der er så store penge på spil.
|
|
|
8/4 09:15 af JKY_VH |
Det tror jeg også Mcj, der mangler respekt for nu at bruge JW´s ord
|
|
|
8/4 09:15 af Stroka |
Det ligner lettelse over, at sagen endelig har fået en afgørelse. Uagtet at den umiddelbart er negativ for Genmab.
|
|
|
8/4 09:13 af lahn1 |
500,- ned iht gns target på c. 2949,- er vel i overkanten, måske vi skal lidt højere op de næste børs dage
|
|
|
8/4 09:13 af Stroka |
Køberne strømmer til.
|
|
8/4 09:12 af Solsen |
Foreløbigt billigt sluppet.
|
|
|
8/4 09:11 af Mcjean |
De anker ingen tvivl! Det er en absurd dom.
|
|
|
8/4 09:11 af JKY_VH |
Enig nohope, det bør være et punkt på dagsordenen til næste bestyrelsesmøde
|
|
|
8/4 09:10 af gdn55 |
Dejligt at hører fra dig Trold, men nu går det jo også nedad
|
|
8/4 09:08 af troldmanden |
Vil faktisk mene dette burde være standard nedskrævet i deres kontrakter....
|
|
8/4 09:07 af troldmanden |
Enig nohope
|
|
8/4 09:07 af troldmanden |
den skal nok komme længer ned
|
|
|
8/4 09:06 af JKY_VH |
jep MCJ:-)
|
|
8/4 09:05 af nohope |
Jeg er noget overrasket over GEN ikke har mere styr på deres aftaler. Hvordan mon resten af deres kontrakter ser ud ?
|
|
8/4 09:05 af Solsen |
Mon mange har gået og ventet på denne afgørelse
|
|
|
8/4 09:05 af w |
billigt sluppet so far
|
|
8/4 09:05 af Solsen |
Vildt med snart +100 point fra åbn8ng
|
|
|
8/4 09:05 af Mcjean |
Jeg er klar til et kup på generalfrosamlingen JKY_VH:-)
|
|
8/4 09:05 af StockBull |
Ikke så slemt
|
|
|
8/4 09:05 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Sydbank: Ser aktien falde efter tabte voldgiftsssager - NY2 (link)
|
|
8/4 09:04 af StockBull |
2425
|
|
|
8/4 09:03 af JKY_VH |
Håber dette er dødstødet for den rundhåndede uddeling af aktionærernes midler til bestyrelsen:-(
|
|
| ||
|
8/4 09:03 af Solsen |
Nu 2385
|
|
|
8/4 09:03 af Parasitism |
Så er den åben
|
|
8/4 09:03 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Det er standardprocedure ved større fald.
|
|
8/4 09:02 af Solsen |
Ja den er ikke frigivet
|
|
|
8/4 09:02 af JKY_VH |
børsstop
|
|
|
8/4 09:02 af w |
den er da død
|
|
8/4 09:01 af troldmanden |
Avavav ligefrem at tabe begge er der ikke mange der havde troet muligt. Det bliver dyrt. også fordi superdara nu VIRKLIG skal vise gode data for JnJ hopper med. Så de kommer ikke til at tage stilling før der er de fulde datasæt
|
|
|
8/4 09:00 af Stroka |
Næsen i sporet. Mindre indtægter engang i fremtiden på Darzalex, men heldigvis er pipeline og data outstanding.
|
|
|
8/4 08:59 af Riis7 |
ja ledelse har skuffet må man sige, men nu må vi se fremad
|
|
8/4 08:58 af Solsen |
Ligner 2350 i åbning
|
|
|
8/4 08:57 af Rondo |
Skuffet over Gemabs egen vurderings af deres chancen for at vinde voldgiftssag , havde sat min lid til deres vurdering.
|
|
|
8/4 08:56 af Parasitism |
På med de lange briller :-)
|
|
|
8/4 08:56 af Parasitism |
Puha - det bliver nok en lidt lang dag. trøster mig med at jeg forberedte Beef Wellington i aftes, og så må vi se hvor mange flasker Barolo, som skal bruges til at efterskylle, når denne dag er omme.
|
|
|
8/4 08:55 af Rondo |
Jeg kan se på nordnet de regner med at starte i 2350 ...så skal jeg godt nok ikke have solgt noget .....
|
|
|
8/4 08:51 af ProInvestorNEWS |
Aktier/tendens: Generel positiv stemning - Genmab står til øretæver (link)
|
|
8/4 08:48 af Solsen |
Vi får mange data på pipelinen i år så mon ikke vi med fordel kan købe på panikken.
|
|
8/4 08:48 af Darvin |
Alle og enhver har jo ventet på dette, så der er afgjort også en lettelse indbygget. Vi kan komme videre, uden spøgelset. Forholde os til det vi ved og det vi forventer fremad. Den del skal ikke undervurderes, på lidt længere sigt.
|
|
8/4 08:48 af Svingtraderen |
Genmab/Jefferies: Ser tabte voldgiftssager koste 350 kr. på aktiekurs
(opdateres)
Det amerikanske børshus Jefferies kalder Genmabs tabte voldgiftssager mod Janssen for "det værst mulige" resultat.
Det skriver analytiker Peter Welford i en kommentar til, at voldgiftssagerne om royalties og patentudløb for kræftmidlet Darzalex ikke faldt ud til Genmabs fordel.
- Det reducerer vores NPV (Net Present Value) med op til 350 kr., skriver Peter Woldford i sin konsekvensberegning af den tabte sag.
|
|
|
8/4 08:47 af w |
vækker dårlige
minder fra lørdag d. 26/5 2018
|
|
8/4 08:45 af Darvin |
Solsen - jeg deler afgjort mine bud op i portioner, og bestemmer mig i løbet af den første time. Så kan ikke sige det præcist endnu. Spændende bliver det også hvad der sker når US åbner. Men hvis kursen dykker til 2.300 så er jeg allerede igang tror jeg. Men lad os se.
|
|
8/4 08:38 af Darvin |
Valueringen skal heller ikke tilrettes med 500, nok snarere 400, altså på kursmål
. Procenter på Halozyme har alle kalkuleret med.
|
|
8/4 08:36 af Solsen |
Nå så er det med at få købt bedst i dag eller i morgen. Hvor lægger vi buddet. Mon det er gap luk vi skal satse på.
|
|
8/4 08:29 af Darvin |
Reaktionen vil formentlig give et fald på dagen(ene), som betyder købsmulighed. Om det er 150 eller 250 point eller bliver spændende. På blot lidt længere sigt er det en anden sag. Hvis valueringen skal rykke i omegnen af 500, er gårsdagens kurs ikke langt fra den rette. Valuering og Kursmål bliver tilrettet, men kan ikke se dem under 2.500 i snit og ser dem afgjort højere end det.
|
|
|
8/4 08:29 af Plimsoller |
Plasteret er revet af. Nu må vi videre.
|
|
8/4 08:29 af StockBull |
kom vidre med den næste vinder
|
|
|
8/4 08:28 af Riis7 |
hehe mette ;-) lev med det
|
