Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
8/4 08:29 af StockBull |
kom vidre med den næste vinder
|
|
|
8/4 08:28 af Riis7 |
hehe mette ;-) lev med det
|
|
8/4 08:28 af StockBull |
tror bare man skal lære at leve med det
|
|
|
8/4 08:26 af Riis7 |
hvorfor har man ikke haft mere styr på det hos Genmab, man er oppe mod en af verdens største pharma selskaber, næsten 2 år brugt med usikkerhed og man taber begge, der må en ny advokat til:-)
|
|
8/4 08:26 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Solsen 8,23. Jeg er enig.
|
|
8/4 08:23 af Solsen |
Jeg har også penge til opkøb fra morgenstunden.
|
|
8/4 08:23 af Solsen |
Der er heldigvis mange år til, at pengestrømmen løber ud fra dara. Der kan ske meget inden da med nye midler både fra Genmab og andre. Lad os tro på, at de kan udvikle flere spændende stoffer. Og ja det gap lukkes nok - så skal vi ikke tænke på det mere :-)
|
|
8/4 08:22 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Jeg selv har hele tiden under sagens forløb indkalkuleret en risiko på tab af 300
kurspoint. Nu må vi se hvad det ender med.
|
|
|
8/4 08:22 af gdn55 |
Mange sælger sikkert i panik.Nok en af de sidste gange, det bliver muligt at få nogle billige Genmabber. Jeg køber gerne når der er udsalg.
|
|
8/4 08:19 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Investorerne og analytikerne har vel haft muligheden for en tabt voldgiftssag i baghovedet. Dermed ikke sagt, at vi undgår en overreaktion i dag.
|
|
8/4 08:18 af StockBull |
der er nok ikke de store chancer for at ende i grøn idag
|
|
|
8/4 08:17 af Riis7 |
enig pensionisten:-) det bliver grimt i dag
|
|
8/4 08:17 af StockBull |
Børsen skal nok gøre deres til at skabe kraftig panik
|
|
8/4 08:07 af Solsen |
Øv det var noget skidt !
|
|
|
8/4 07:56 af Fandel |
Børsen -
Genmab taber voldgiftssager – analytiker spår kraftigt aktiedyk
|
|
|
8/4 07:33 af ProInvestorNEWS |
Genmab taber voldgiftssager mod Janssen om royalties - NY (link)
|
|
8/4 07:27 af StockBull |
Altid noget det er 300kr ned fra 2620 og ikke 2220 :-)
|
|
8/4 07:19 af StockBull |
Så hvis man tror på Epco filing i Q3 er 2200 nok ikke en dårlig entry
|
|
8/4 07:16 af StockBull |
Ja i tossetimen kan man sikkert godt fiske til 2200 idag
|
|
|
8/4 07:08 af Riis7 |
lads os håbe den kun falder 250 kr, tror ikke det er nok desværre
|
|
|
8/4 07:07 af GeorgeBest |
Nordea forventer reduktion af deres målkurs med ca. DKK 500. De forventer en nedgang på ca. DKK 250 i dag da meget negativt allerede er indregnet.
|
|
|
8/4 06:56 af ProInvestorNEWS |
Genmab Announces the Initial Resolution of its Arbitration with Janssen Relating to their Daratumumab License Agreement (link)
|
|
8/4 06:47 af StockBull |
Jeg ligger meget på linie med Jefferies og deres forventninger så spændende hvad de kommer med af nyt target
|
|
|
8/4 06:42 af Riis7 |
|
|
| ||
|
|
8/4 06:41 af Sukkeralf |
Stockbull så må du jo have alskens høje forventninger tilret mange andre ting, hvis du kan få kurs 5000 i 2028
|
|
8/4 06:40 af StockBull |
Patenter har det med at udløbe så det er business as usual i big pharma
|
|
8/4 06:36 af StockBull |
Hvis jeg tager Dara 100% ud af mit regneark i 2028 så falder kurs target fra 7500 til 5000kr så ja det er noget der koster
|
|
|
8/4 06:35 af Sukkeralf |
Hvis man har fuldt Jan i alle disse herlige år, så ved man også hvordan hans retorik er - han er en klog mand
|
|
|
8/4 06:33 af Sukkeralf |
Fra vidundermidlet dara. Og blot igen så jeg det er rent gætværk herfra
|
|
|
8/4 06:33 af Sukkeralf |
Der hvor man undervurderer sagerne er jo netop at det ikke kun handler om tabt fortjeneste, men at der i løbet af få år bliver mere og mere fokus på erstattelsecaf tabt royalty. Måske visse analytikere igen vender ryggen til Genmab. Tepezza kan en op i samme problematik. Epcoritamab er værdisat ret højt hos flere analytikere, så her skal der leveres. Dagens udmelding gør at der kommer så meget mere fokus på fejlslagne ting da vi ikke længere kan læne os tilbage og nyde den uendelige indtægt
|
|
|
8/4 06:29 af Sukkeralf |
Jan har jo eksempelvis selv sagt, at daratumumab er et once in a lifetime drug.
|
|
8/4 06:28 af StockBull |
Kommer jo an på hvad markedet har indregnet i deres analyser. Men det finder vi så ud af idag
|
|
|
8/4 06:27 af Sukkeralf |
Det gør du også - vi kan da ikke andet. Ingen kender sandheden
|
|
8/4 06:25 af StockBull |
Ja jeg tror jeg justere mit 3300kr target ned til 3000kr i første omgang
|
|
|
8/4 06:24 af Sukkeralf |
Incitamentet for Janssen angående option af Hexa er jo faldet gevaldigt med dagens dom. Det er svært nok i sig selv at slå daratumumab af pinden.
|
|
|
8/4 06:17 af Sukkeralf |
Nu må man virkelig håbe at Janssen får ret med potentialet i tal+tec, så vi får dækket lidt ind der.
|
|
|
8/4 06:14 af Sukkeralf |
Det får i mine øjne gigantiske konsekvenser for Genmab - jeg tror mange underspiller dette scenarie desværre
|
|
8/4 06:12 af StockBull |
Vil tro Novod barbere 3-400kr af de 3300 til 2900kr, men så igen hvis HexaBody-CD38 bliver et hit betyder deb tabte voldgift vel mindre
|
|
8/4 05:18 af StockBull |
Mon ikke Nordea barbere lidt af deres 3301kr kursmål. Ved vi om de 3301 reflektere at Genmab taber / vinder sagen ?
|
|
|
8/4 04:17 af Riis7 |
det jo det og hvad er indregner osv, den faldt jo tilbage i 2020 da voldgiftsag kom frem med de 265 kr :-) men det kommer til og koste en del unden tvivl:-)
|
|
|
8/4 03:57 af Riis7 |
|
|
|
8/4 03:52 af Riis7 |
slet ikke :-) men ja, spændene hvad der bliver meldt ud den næste tid:-) lidt en mavepuster
|
|
|
8/4 03:50 af Riis7 |
nok ikke indregnet et nederlag i begge, så tænker vi skal under de 2300 kr desværre
|
|
|
8/4 03:38 af Riis7 |
den gode stemning i kursen forsvinder nok, mon ikke den skal 10 % ned eller mere....
|
|
|
8/4 02:33 af Riis7 |
av
|
|
|
8/4 02:33 af Riis7 |
|
|
7/4 21:31 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Markedet søger mod sikre havne.
|
|
7/4 18:56 af Solsen |
Aktierne falder, men JNJ, Regeneron, Bristol-Myers og vel andre store pharma sætter ATH.
|
|
7/4 18:34 af Helge Larsen/PI-redaktør |
USA/middag: Aktier sætter sig igen - finans og teknologi under pres (link)
|
|
|
7/4 17:36 af peter12 |
Rejsegilde i Valby (link)
|
