Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
7/4 17:26
af ProInvestorNEWS
Torsdagens aktier: Novo og defensive aktier bag solid aktiefest (link)
7/4 16:32
af bikube
I hope you are right E L, I don´t like Solsens gap.
7/4 16:16
af ProInvestorNEWS
Kort video - Vi ser lige nu det, der ligner den perfekte storm på aktiemarkederne, og det lugter af recession. Helge Larsen gennemgår sine sikre havne, og hvordan det er gået dem de seneste tre måneder. Herunder Novo Nordisk, Genmab, Equinor og laksesektoren. (link)
7/4 15:57
af Solsen
Vi har et gap ned i 2267 fra 15. marts ;-)
7/4 15:52
af E L
for your inverse SHS to finish i would need to see the 2338area again. i prefer it to go straight up to be honest :-D we'll see.
7/4 15:50
af E L
we just finished a smaller inverse SHS here at 2647. so a pause would not be illogical. also around 2650 is still an area of resistance ( 9/12 11:31 af E L we had previous support in the 2650 area (2648/2652) so that should be initial resistance ) . 61.8% retrace is near at 2674.
7/4 15:16
af Legolas23
Jeg er heller ikke TA-nørd, men jeg kan konstatere to "golden Cross" inden for kort tid, så får vi lige lidt gevinsthjemtagning, tænker jeg ikke du rammer helt ved siden af. Godt set - jeg tror på den.
7/4 14:47
af bikube
Jeg er ikke TA nørd, men hvis vi pauser stigningen nu, bare et stykke tid eller to, så ser jeg da en mulig SHS, der peger på 3300. Jeg klager selvfølgelig ikke, hvis den bare fortsætter op.
7/4 14:10
af ProInvestorNEWS
Genmab A/S has published its Articles of Association (link)
7/4 13:07
af Bulder
Tal-dara also remarkable.
7/4 12:59
af Bulder
And steroid free!
7/4 12:58
af Bulder
Very very nice E L. Almost car-t like numbers in tec-dara. 70-100% ORR.
7/4 12:43
af E L
Talc-Dara (link) (link)
7/4 12:41
af E L
Tec-Dara (link)
7/4 12:02
af Darvin
Og dertil målet 3304, som i februarstormen dykkede til 3201 og nu op igen til 3297 :-)
7/4 12:01
af Darvin
Novod har ganske rigtigt ikke denne gang noget om arbitration, men tidligere har han udtalt sig. Bl.a i januar hvor kursen var 2368 og målet 3304 - der havde han holdningen: "at the current share price we see good risk-reward for the JnJ arbitration"
7/4 11:47
af ProInvestorNEWS
Video - TA på Novo, Genmab, Chemometec og Ambu (link)
7/4 11:39
af Sukkeralf
Hvad er Novod syn på voldgiften ? Og hvordan indregnes den i target?
7/4 11:39
af Raun
Tidligere brugte Novod fair value af aktien, når han lavede analyser på Genmab.... - Bliver lidt usikker på om det stadig er sådan, da der står kursmål?
7/4 11:19
af Bulder
Gad vist om det er Novods opjustering, der giver medvind i dag.
7/4 08:45
af JKY_VH
jep og ganske kort"We see potential upside to 2022 numbers given the strong performance for Darzalex/Faspro and Tepezza. Also we see several share price catalysts in the next 12 months: Epcoritamab pivotal data in NHL, Hexabody CD38 data and JnJ DuoBody data (teclistamab, talquetamab). We also do not yet include sales for GEN1046 or GEN1042 in our model, which could offer additional valuation upside." God morgen;-)
7/4 07:27
af Solsen
Rigtigt SB det er en god opskrift på dels at tabe sig dels at få kroppen til at arbejde optimalt (link)
7/4 06:58
af ProInvestorNEWS
Torsdagens aviser med Spar Nord, Vestas og Chr. Hansen (link)
7/4 06:56
af ProInvestorNEWS
Asien: Aggressive amerikanske stramningsplaner rammer aktierne (link)
7/4 06:12
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
7/4 05:16
af StockBull
16 timers faste per dag, altså kun spise i 8 timers vindue er faktisk en meget sund livsstil og hvis man undgår at spise sukker tror jeg faktisk man kan undgå mange sygdomme. Tvivler dog på ungdommen i EU vil undvære deres fastfood m.m så nok ikke en reel trussel for Genmab
6/4 20:11
af Helge Larsen/PI-redaktør
Gentogen. :-)
6/4 20:08
af bibob
6/4 20:08
af Solsen
Enig gentogen !
6/4 19:59
af gentogen
Debat og debat. Hvis man seriøst mener, at faste helbreder kræft, så er Genmab ganske rigtigt monster dyr.
6/4 19:44
af Helge Larsen/PI-redaktør
Debat om prissætningen af aktien. (link)
6/4 17:38
af svak
Godt gået til pensionisten - det kan ikke være mange genmabber og dsv i porteføljen med kun 0,65% - jeg tabte knap 3% på den samlede portefølje ..... AV, AV, Av ....
6/4 17:25
af ProInvestorNEWS
Onsdagens aktier: Chr. Hansen og defensive aktier i grønt på rød dag (link)
6/4 15:47
af gentogen
Har været brugt i mange studier i mange år
6/4 15:46
af gentogen
fra CT; In subjects with previously untreated DLBCL who are ineligible to receive full-dose anthracycline
6/4 15:37
af E L
i think for frail or older patients that may not be able to handle R-CHOP full
6/4 15:04
af Sukkeralf
Is that mini R-CHOP dosed somethings thats normally used?
6/4 14:53
af E L
Epcoritamab NHL trial adding another arm -epco + a smaller dose of R-CHOP- and increasing enrollment from 270 to 396 (link)
6/4 07:00
af Helge Larsen/PI-redaktør
God morgen. :-)
6/4 04:19
af StockBull
Det der nu er til forskel er at Epco nu er tættere på at komme i mål end nogensinde så det bør vel kun generere mere brændstof til raketten
6/4 04:16
af StockBull
Voldgiften var for øvrigt også kendt i 2020, 2021 så voldgiften bør ikke være showstopper for en lignende trend bliver gentaget i 2022 igen.
6/4 03:21
af StockBull
Ugekort viser klart, at Genmab er i fin stigende trend som faktisk ligner trends fra Marts-August 2020 og 2021. RSI tager til i styrke og nu over 50. Vil ikke blive forbavset hvis trenden fortsætter frem til August med med de normale mini retracements undervejs som man også kan se på de førnævnte 2 tidligere trends som begge faldt ca. 200 point i Juni. (link)
5/4 20:30
af royal
JNJ holder kursen i skak. De har erkendt at de taber voldgiften og forbereder nu et bud på butikken. :-)
5/4 17:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
Den slags befordrer ikke ligefrem lysten til debat.
5/4 17:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
Desuden sidder der nok en frygt i mange for udfaldet af voldgiftssagen. Det uanset hvor flot aktien rebounder oven på det dybe fald.
5/4 17:39
af Helge Larsen/PI-redaktør
gdn55...Jeg tror nu mest på, at chokket over faldet fra 3.000 ned til 2.000 ikke er nemt at ryste af sig for mange af de trofaste investorer i aktien.
5/4 17:23
af ProInvestorNEWS
Tirsdagens aktier: C25 lukker i grønt - Vestas var dagens trækhest (link)
5/4 16:07
af gdn55
Der kommer sjældent så mange kommentarer, når det går godt med kursen.
5/4 13:49
af Sukkeralf
5/4 12:51
af bikube
Er der slet ikke nogen kommentarer til den canadiske godkendelse af RYBREVANT, som E L lagde link til i går kl. 14,02. Det er da nok også en medvirkende årsag til kursstigningen.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 693/4386