Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
7/4 17:26 af ProInvestorNEWS |
Torsdagens aktier: Novo og defensive aktier bag solid aktiefest (link)
|
|
|
7/4 16:32 af bikube |
I hope
you are right E L, I don´t like Solsens gap.
|
|
|
7/4 16:16 af ProInvestorNEWS |
Kort video - Vi ser lige nu det, der ligner den perfekte storm på aktiemarkederne, og det lugter af recession. Helge Larsen gennemgår sine sikre havne, og hvordan det er gået dem de seneste tre måneder. Herunder Novo Nordisk, Genmab, Equinor og laksesektoren. (link)
|
|
7/4 15:57 af Solsen |
Vi har et gap ned i 2267 fra 15. marts ;-)
|
|
|
7/4 15:52 af E L |
for your inverse SHS to finish i would need to see the 2338area again. i prefer it to go straight up to be honest :-D we'll see.
|
|
|
7/4 15:50 af E L |
we just finished a smaller inverse SHS here at 2647. so a pause would not be illogical. also around 2650 is still an area of resistance ( 9/12 11:31
af E L
we had previous support in the 2650 area (2648/2652) so that should be initial resistance ) . 61.8% retrace is near at 2674.
|
|
7/4 15:16 af Legolas23 |
Jeg er heller ikke TA-nørd, men jeg kan konstatere to "golden Cross" inden for kort tid, så får vi lige lidt gevinsthjemtagning, tænker jeg ikke du rammer helt ved siden af. Godt set - jeg tror på den.
|
|
|
7/4 14:47 af bikube |
Jeg er ikke TA nørd, men hvis
vi pauser stigningen nu, bare et stykke tid eller to, så ser jeg da en mulig SHS, der peger på 3300. Jeg klager selvfølgelig ikke, hvis den bare fortsætter op.
|
|
|
7/4 14:10 af ProInvestorNEWS |
Genmab A/S has published its Articles of Association (link)
|
|
7/4 13:07 af Bulder |
Tal-dara also remarkable.
|
|
7/4 12:59 af Bulder |
And steroid free!
|
|
7/4 12:58 af Bulder |
Very very nice E L. Almost car-t like numbers in tec-dara. 70-100% ORR.
|
|
|
7/4 12:43 af E L |
|
|
|
7/4 12:41 af E L |
Tec-Dara (link)
|
|
7/4 12:02 af Darvin |
Og dertil målet 3304, som i februarstormen dykkede til 3201 og nu op igen til 3297 :-)
|
|
7/4 12:01 af Darvin |
Novod har ganske rigtigt ikke denne gang noget om arbitration, men tidligere har han udtalt sig. Bl.a i januar hvor kursen var 2368 og målet 3304 - der havde han holdningen: "at the current share price we see good risk-reward for the JnJ arbitration"
|
|
|
7/4 11:47 af ProInvestorNEWS |
Video - TA på Novo, Genmab, Chemometec og Ambu (link)
|
|
|
7/4 11:39 af Sukkeralf |
Hvad er Novod syn på voldgiften ? Og hvordan indregnes den i target?
|
|
|
7/4 11:39 af Raun |
Tidligere brugte Novod fair value af aktien, når han lavede analyser på Genmab.... - Bliver lidt usikker på om det stadig er sådan, da der står kursmål?
|
|
7/4 11:19 af Bulder |
Gad vist om det er Novods opjustering, der giver medvind i dag.
|
|
|
7/4 08:45 af JKY_VH |
jep og ganske kort"We see potential upside to 2022 numbers given the strong performance for
Darzalex/Faspro and Tepezza. Also we see several share price catalysts in the
next 12 months: Epcoritamab pivotal data
in NHL, Hexabody CD38 data and JnJ
DuoBody data (teclistamab, talquetamab). We also do not yet include sales for
GEN1046 or GEN1042 in our model, which could offer additional valuation
upside." God morgen;-)
|
|
7/4 07:27 af Solsen |
Rigtigt SB det er en god opskrift på dels at tabe sig dels at få kroppen til at arbejde optimalt (link)
|
|
|
7/4 06:58 af ProInvestorNEWS |
Torsdagens aviser med Spar Nord, Vestas og Chr. Hansen (link)
|
|
|
7/4 06:56 af ProInvestorNEWS |
Asien: Aggressive amerikanske stramningsplaner rammer aktierne (link)
|
|
| ||
|
7/4 06:12 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
7/4 05:16 af StockBull |
16 timers faste per dag, altså kun spise i 8 timers vindue er faktisk en meget sund livsstil og hvis man undgår at spise sukker tror jeg faktisk man kan undgå mange sygdomme. Tvivler dog på ungdommen i EU vil undvære deres fastfood m.m så nok ikke en reel trussel for Genmab
|
|
6/4 20:11 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Gentogen. :-)
|
|
|
6/4 20:08 af bibob |
|
|
6/4 20:08 af Solsen |
Enig gentogen !
|
|
|
6/4 19:59 af gentogen |
Debat og debat. Hvis man seriøst mener, at faste helbreder kræft, så er Genmab ganske rigtigt monster dyr.
|
|
6/4 19:44 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Debat om prissætningen af aktien. (link)
|
|
|
6/4 17:38 af svak |
Godt gået til pensionisten - det kan ikke være mange genmabber og dsv i porteføljen med kun 0,65% - jeg tabte knap 3% på den samlede portefølje ..... AV, AV, Av ....
|
|
|
6/4 17:25 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens aktier: Chr. Hansen og defensive aktier i grønt på rød dag (link)
|
|
|
6/4 15:47 af gentogen |
Har været brugt i mange studier i mange år
|
|
|
6/4 15:46 af gentogen |
fra CT; In subjects with previously untreated DLBCL who are ineligible to receive full-dose anthracycline
|
|
|
6/4 15:37 af E L |
i think for frail or older patients that may not be able to handle R-CHOP full
|
|
|
6/4 15:04 af Sukkeralf |
Is that mini R-CHOP dosed somethings thats normally used?
|
|
|
6/4 14:53 af E L |
Epcoritamab NHL trial adding another arm -epco + a smaller dose of R-CHOP- and increasing enrollment from 270 to 396 (link)
|
|
6/4 07:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
God morgen. :-)
|
|
6/4 04:19 af StockBull |
Det der nu er til forskel er at Epco nu er tættere på at komme i mål end nogensinde så det bør vel kun generere mere brændstof til raketten
|
|
6/4 04:16 af StockBull |
Voldgiften var for øvrigt også kendt i 2020, 2021 så voldgiften bør ikke være showstopper for en lignende trend bliver gentaget i 2022 igen.
|
|
6/4 03:21 af StockBull |
Ugekort viser klart, at Genmab er i fin stigende trend som faktisk ligner trends fra Marts-August 2020 og 2021. RSI tager til i styrke og nu over 50. Vil ikke blive forbavset hvis trenden fortsætter frem til August med med de normale mini retracements undervejs som man også kan se på de førnævnte 2 tidligere trends som begge faldt ca. 200 point i Juni. (link)
|
|
5/4 20:30 af royal |
JNJ holder kursen i skak. De har erkendt at de taber voldgiften og forbereder nu et bud på butikken. :-)
|
|
5/4 17:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Den slags befordrer ikke ligefrem lysten til debat.
|
|
5/4 17:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Desuden sidder der nok en frygt i mange for udfaldet af voldgiftssagen. Det uanset hvor flot aktien rebounder oven på det dybe fald.
|
|
5/4 17:39 af Helge Larsen/PI-redaktør |
gdn55...Jeg tror nu mest på, at chokket over faldet fra 3.000 ned til 2.000 ikke er nemt at ryste af sig for mange af de trofaste investorer i aktien.
|
|
|
5/4 17:23 af ProInvestorNEWS |
Tirsdagens aktier: C25 lukker i grønt - Vestas var dagens trækhest (link)
|
|
|
5/4 16:07 af gdn55 |
Der kommer sjældent så mange kommentarer, når det går godt med kursen.
|
|
|
5/4 13:49 af Sukkeralf |
|
|
|
5/4 12:51 af bikube |
Er der slet ikke nogen kommentarer til den canadiske godkendelse af RYBREVANT, som E L lagde link til i går kl. 14,02. Det er da nok også en medvirkende årsag til kursstigningen.
|
