Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
16/9 19:17 af investor1989 |
han taler om det dara essay som skal øge antal CR voldsomt ved at fjerne det m-komponent som kommer direkte fra Dara
|
|
16/9 19:18 af investor1989 |
Han siger det vil bringe Daratumumab+Revlimid CR til "North of 40%" !!!!!!!!!!! insane !!!
|
|
16/9 19:20 af investor1989 |
han snakker om at de kan bruge de 100 pomalyst patienter stuide og få det i guideline i USA og reimbursement uden at ansøge om label !!! de mener at får de rex-dex label vil de kunne nok anvende pom-dex på baggrund af det nuværende 100 patienter studie
|
|
16/9 19:22 af investor1989 |
HOLD KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL ASH !!!
|
|
|
16/9 19:24 af Sukkeralf |
Det lyder squ da meget godt
|
|
16/9 19:25 af investor1989 |
nye TF-ADC studier på CT snart siger han. Hvor de tester hurtigere dosering mener jeg sagde
|
|
16/9 19:25 af investor1989 |
de kører 80 patienter med 10 hver i 8 forskellige tumorer med 2,0 mg. i phase II delen og så kører de oveni et nyt studie hvor de prøver at teste lavere dosis med hurtigere frekvens hvis jeg forstod ham rigtigt, men det gik lidt stærkt som altid med Jan
|
|
16/9 19:26 af investor1989 |
Han snakker om at de med Humax-ADC kan "strike a much better than the Dara deal" med big Pharma fordi de tager produktet langt længere før de laver aftalen
|
|
16/9 19:27 af investor1989 |
det kan så både være en god ting og en dårlig ting eller hvad ?
|
|
16/9 19:29 af investor1989 |
der er stadig patienter fra det helt første Dara studie som startede i 2008 som er i gang med Dara der fordi de stadig responderer !
|
|
16/9 19:30 af investor1989 |
eller han sagde patienter var fra high dose delen så de kan først være indrullet efter 2010 men alligevel
|
|
16/9 19:30 af investor1989 |
han taler igen og igen om "big expansion og multiple studies" outside MM
|
|
16/9 19:30 af investor1989 |
!
|
|
16/9 19:30 af investor1989 |
Deres fokus var først at "own MM" de ville eje det marked. Og nu er de klar til virkelig at ekspandere udenfor MM.
|
|
16/9 19:31 af investor1989 |
any possible kombination indenfor MM vil de teste dara med. Dara skal være standard i alle kombinationer
|
|
16/9 19:32 af investor1989 |
jannsen har nu 11 duobody active. det var 10 sidst vi hørte
|
|
16/9 19:32 af investor1989 |
han gentager det første duobody i klinik i år EGFR-cMet
|
|
16/9 19:33 af investor1989 |
Next year "number if duobody i klinik"
|
|
16/9 19:33 af investor1989 |
of*
|
|
16/9 19:34 af investor1989 |
I will use access to Duobody as a currency going forward to get 50/50 ownership - not just from small Pharma also from BP
|
|
16/9 19:34 af investor1989 |
I de kommende måneder vil de fortælle om 1-2 Hexabody programmer som de vil køre til klinikken (nok til post ASH)
|
|
16/9 19:36 af investor1989 |
De har et hav "knock your socks off antibodies" preclinical. Disse produkter vil ikke konkurrere med eksisterende produkter fordi de er så banebrydende og unikke at de vil springe over alt der er i dag og køre frem de kommende 4-7 år !! Det var da noget af en udmelding fra Hr. Jan at slutte af med
|
|
16/9 19:37 af Solsen |
Han må provokere JNJ så meget at de må komme med et bud ved approval? De investerer så meget i Genmabs fremtid, at de skal eje selskabet før andre byder ind !
|
|
16/9 19:38 af Solsen |
Andet ville væe vanvittigt set med deres øjne.
|
|
| ||
|
16/9 19:38 af investor1989 |
Han var i hvert fald i sit es igen. Tror vi går et virkelig spændende Q4 i møde med ASH , post ash seminaret hvor det lyder til vi får en større præklinisk update. Mulig Dara approval etc.
|
|
16/9 19:39 af investor1989 |
Det er fandme en vild kommentar han slutter af med. Han siger deres prækliniske pipeline er så stærk at de produkter de fører frem vil distancere alt de kender til findes i dag !
|
|
16/9 19:50 af bongobob |
Det var fedt at høre. Der er et must for alle GEN investorer at høre replay. Jeg håber der kommer et transcript, det vil være fyldt med konge citater. "Duobody will be half of our future"
|
|
|
16/9 19:51 af cpi |
tak inv.89 for et fantastisk og medlevende referat, jeg nåede vist kun at trække vejret 3 gange :)..det er da bare vildt spændende hvad der sker i Genmab de næste måneder/år....igen mange tak
|
|
|
16/9 19:57 af bikube |
Det er dejligt at have IV til at referere. Tak for det! Jeg er ikke så god til engelsk, så jeg misser en hel del, når Jan snakker.
|
|
16/9 20:04 af Budweis |
knock-your-socks-off Q&A
|
|
|
16/9 20:38 af JKY_VH |
også tak herfra
|
|
16/9 20:40 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Super. Tak 89. :-)
|
|
16/9 21:19 af Darvin |
Mange tak for et medrivende referat og dejligt at ligge tungt i Gen. Spændende at høre opdateringer i morgen.
|
|
|
16/9 22:11 af Sukkeralf |
Angående Xencors CD38/CD3 bispecifikke antistof, så sagde Jan på Post ASH seminaret 2014, at han ikke kunne se det nå i klinikken - og det ville skabe drama, hvis det gjorde. Han havde mailer to af sine top kliniske eksperter der havde pillet ideen ned på få sekunder.
|
|
|
16/9 22:12 af Sukkeralf |
Der var andre og bedre muligheder for at kombinere CD38 med et andet taget og det arbejde Genmab allerede intens på.
|
|
|
16/9 22:13 af Sukkeralf |
Amgen må så synes noget andet - spændende bliver det at følge.
|
|
|
16/9 22:29 af Sukkeralf |
|
|
17/9 07:02 af bongobob |
Jan talte om to nye forsøg med HTF. Her til morgen er der et nyt Phase1 forsøg annonceret. 24 patienter safety. (link)
|
|
|
17/9 08:10 af DavidBP |
Tak for gengivelse 89! Det lyder til at der er kommet godt styr på pipelinen, og når Jan er i så godt humør som det lyder til at han har været, så har vi store ting at se frem til.
|
|
|
17/9 08:17 af Sukkeralf |
Det eneste der skuffer en lille smule er at vi formentlig kun får en IND fra teknologiplatformene i år, men omvendt så begynder det at tage fart i 2016, så det overlever man nok.
|
|
|
17/9 08:30 af Sukkeralf |
Nogen der har spekuleret i om Amgen kunne have været det hemmelige research partner på Duo/hexabody
|
|
|
17/9 08:32 af Sukkeralf |
Eller er vi helt sikre på at det er Gile
ad?
|
|
17/9 08:57 af nohope |
Jeg undrer mig lidt over at selskaber som Amgen og Gilead skulle have behov for at have hemmelige aftaler. Hvorfor dog det ?
|
|
17/9 08:58 af nohope |
Det er da mere obskure selskaber, som GEN ikke vil forbindes med eller selskaber der har forbindelser til Kina/Rusland er ,afia finansierede eller lignende.
|
|
|
17/9 09:00 af Sukkeralf |
Både Amgen og Gilead har partneraftale med andre bispecifikke antistofselskaber, så måske af den grund.
|
|
17/9 09:04 af nohope |
Vi boller udenom, men lad være med at snakke om det - offentligt ?
|
|
|
17/9 09:08 af Sukkeralf |
Ja hvem gider og læse om disse udskejelser i Medwatch -
branchens Se%&Hør
|
|
|
17/9 09:09 af Sukkeralf |
|
|
|
17/9 09:10 af Sukkeralf |
Er i princippet enig, men på den anden side også rart at de store selskaber ikke kan score alle de interessante selskaber til en lav pris - nu må de til lommen :-)
|
|
17/9 09:11 af nohope |
Ja, stakkels ham, han er jo helt uvildig i det her spørgsmål.
|
