Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/9 19:17
af investor1989
han taler om det dara essay som skal øge antal CR voldsomt ved at fjerne det m-komponent som kommer direkte fra Dara
16/9 19:18
af investor1989
Han siger det vil bringe Daratumumab+Revlimid CR til "North of 40%" !!!!!!!!!!! insane !!!
16/9 19:20
af investor1989
han snakker om at de kan bruge de 100 pomalyst patienter stuide og få det i guideline i USA og reimbursement uden at ansøge om label !!! de mener at får de rex-dex label vil de kunne nok anvende pom-dex på baggrund af det nuværende 100 patienter studie
16/9 19:22
af investor1989
HOLD KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL ASH !!!
16/9 19:24
af Sukkeralf
Det lyder squ da meget godt
16/9 19:25
af investor1989
nye TF-ADC studier på CT snart siger han. Hvor de tester hurtigere dosering mener jeg sagde
16/9 19:25
af investor1989
de kører 80 patienter med 10 hver i 8 forskellige tumorer med 2,0 mg. i phase II delen og så kører de oveni et nyt studie hvor de prøver at teste lavere dosis med hurtigere frekvens hvis jeg forstod ham rigtigt, men det gik lidt stærkt som altid med Jan
16/9 19:26
af investor1989
Han snakker om at de med Humax-ADC kan "strike a much better than the Dara deal" med big Pharma fordi de tager produktet langt længere før de laver aftalen
16/9 19:27
af investor1989
det kan så både være en god ting og en dårlig ting eller hvad ?
16/9 19:29
af investor1989
der er stadig patienter fra det helt første Dara studie som startede i 2008 som er i gang med Dara der fordi de stadig responderer !
16/9 19:30
af investor1989
eller han sagde patienter var fra high dose delen så de kan først være indrullet efter 2010 men alligevel
16/9 19:30
af investor1989
han taler igen og igen om "big expansion og multiple studies" outside MM
16/9 19:30
af investor1989
!
16/9 19:30
af investor1989
Deres fokus var først at "own MM" de ville eje det marked. Og nu er de klar til virkelig at ekspandere udenfor MM.
16/9 19:31
af investor1989
any possible kombination indenfor MM vil de teste dara med. Dara skal være standard i alle kombinationer
16/9 19:32
af investor1989
jannsen har nu 11 duobody active. det var 10 sidst vi hørte
16/9 19:32
af investor1989
han gentager det første duobody i klinik i år EGFR-cMet
16/9 19:33
af investor1989
Next year "number if duobody i klinik"
16/9 19:33
af investor1989
of*
16/9 19:34
af investor1989
I will use access to Duobody as a currency going forward to get 50/50 ownership - not just from small Pharma also from BP
16/9 19:34
af investor1989
I de kommende måneder vil de fortælle om 1-2 Hexabody programmer som de vil køre til klinikken (nok til post ASH)
16/9 19:36
af investor1989
De har et hav "knock your socks off antibodies" preclinical. Disse produkter vil ikke konkurrere med eksisterende produkter fordi de er så banebrydende og unikke at de vil springe over alt der er i dag og køre frem de kommende 4-7 år !! Det var da noget af en udmelding fra Hr. Jan at slutte af med
16/9 19:37
af Solsen
Han må provokere JNJ så meget at de må komme med et bud ved approval? De investerer så meget i Genmabs fremtid, at de skal eje selskabet før andre byder ind !
16/9 19:38
af Solsen
Andet ville væe vanvittigt set med deres øjne.
16/9 19:38
af investor1989
Han var i hvert fald i sit es igen. Tror vi går et virkelig spændende Q4 i møde med ASH , post ash seminaret hvor det lyder til vi får en større præklinisk update. Mulig Dara approval etc.
16/9 19:39
af investor1989
Det er fandme en vild kommentar han slutter af med. Han siger deres prækliniske pipeline er så stærk at de produkter de fører frem vil distancere alt de kender til findes i dag !
16/9 19:50
af bongobob
Det var fedt at høre. Der er et must for alle GEN investorer at høre replay. Jeg håber der kommer et transcript, det vil være fyldt med konge citater. "Duobody will be half of our future"
16/9 19:51
af cpi
tak inv.89 for et fantastisk og medlevende referat, jeg nåede vist kun at trække vejret 3 gange :)..det er da bare vildt spændende hvad der sker i Genmab de næste måneder/år....igen mange tak
16/9 19:57
af bikube
Det er dejligt at have IV til at referere. Tak for det! Jeg er ikke så god til engelsk, så jeg misser en hel del, når Jan snakker.
16/9 20:04
af Budweis
knock-your-socks-off Q&A
16/9 20:38
af JKY_VH
også tak herfra
16/9 20:40
af Helge Larsen/PI-redaktør
Super. Tak 89. :-)
16/9 21:19
af Darvin
Mange tak for et medrivende referat og dejligt at ligge tungt i Gen. Spændende at høre opdateringer i morgen.
16/9 22:11
af Sukkeralf
Angående Xencors CD38/CD3 bispecifikke antistof, så sagde Jan på Post ASH seminaret 2014, at han ikke kunne se det nå i klinikken - og det ville skabe drama, hvis det gjorde. Han havde mailer to af sine top kliniske eksperter der havde pillet ideen ned på få sekunder.
16/9 22:12
af Sukkeralf
Der var andre og bedre muligheder for at kombinere CD38 med et andet taget og det arbejde Genmab allerede intens på.
16/9 22:13
af Sukkeralf
Amgen må så synes noget andet - spændende bliver det at følge.
16/9 22:29
af Sukkeralf
17/9 07:02
af bongobob
Jan talte om to nye forsøg med HTF. Her til morgen er der et nyt Phase1 forsøg annonceret. 24 patienter safety. (link)
17/9 08:10
af DavidBP
Tak for gengivelse 89! Det lyder til at der er kommet godt styr på pipelinen, og når Jan er i så godt humør som det lyder til at han har været, så har vi store ting at se frem til.
17/9 08:17
af Sukkeralf
Det eneste der skuffer en lille smule er at vi formentlig kun får en IND fra teknologiplatformene i år, men omvendt så begynder det at tage fart i 2016, så det overlever man nok.
17/9 08:30
af Sukkeralf
Nogen der har spekuleret i om Amgen kunne have været det hemmelige research partner på Duo/hexabody
17/9 08:32
af Sukkeralf
Eller er vi helt sikre på at det er Gile ad?
17/9 08:57
af nohope
Jeg undrer mig lidt over at selskaber som Amgen og Gilead skulle have behov for at have hemmelige aftaler. Hvorfor dog det ?
17/9 08:58
af nohope
Det er da mere obskure selskaber, som GEN ikke vil forbindes med eller selskaber der har forbindelser til Kina/Rusland er ,afia finansierede eller lignende.
17/9 09:00
af Sukkeralf
Både Amgen og Gilead har partneraftale med andre bispecifikke antistofselskaber, så måske af den grund.
17/9 09:04
af nohope
Vi boller udenom, men lad være med at snakke om det - offentligt ?
17/9 09:08
af Sukkeralf
Ja hvem gider og læse om disse udskejelser i Medwatch - branchens Se%&Hør
17/9 09:09
af Sukkeralf
17/9 09:10
af Sukkeralf
Er i princippet enig, men på den anden side også rart at de store selskaber ikke kan score alle de interessante selskaber til en lav pris - nu må de til lommen :-)
17/9 09:11
af nohope
Ja, stakkels ham, han er jo helt uvildig i det her spørgsmål.
Nyeste Først - Ældste Først   Side 695/4386