Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
16/9 09:45
af Sukkeralf
Lad os først se om en godkendelse er mulig
16/9 09:49
af celsius
jeg ved godt det er et dumt spørgsmål men har lige tabt tråden, hvad går maintaince studiet udpå og hvor langt er fra markedsgodkendelse ..er i søde lige at gi´mig en lille up-date
16/9 09:52
af celsius
og Sukker hva´mener du når du skriver:"om så lægerne ønsker denne behandling er en anden sag, men hvis de gør bør potentialet være tilstede" ?
16/9 09:54
af dingleberry
sukker - kunne du forestille dig en hurtigere godkendelsesproces på ofa i maint, eller ser vi på en "standard 12 mdrs" proces eller lignende?
16/9 10:04
af Sukkeralf
Jeg tror 12 måneder
16/9 10:05
af Sukkeralf
celcius har set et par enkelte ekspertpaneler diskutere maintenance behandling i CLL og der var begejstringen generelt ikke stor, men det var dog før man kendte ofatumumab data
16/9 10:05
af Sukkeralf
mulig godkendelse kan komme i midten af 2016
16/9 10:19
af dingleberry
Tak for det. Så myndighederne opfatter ikke maintenance som en prioritet. Sammen med lægernes lunkne begejstring kunne det tyde på en langsommelig take-up efter den mulig godkendelse
16/9 10:28
af troldmanden
hvis man kigger på omsætningen så skulle man tro det var sommerferie
16/9 10:47
af gentogen
Det er ikke sådan, at alle læger er lunkne i forhold til maintenance. Tværtimod. Da resultaterne (der stadig er interim) kom frem for et år siden var der også meget positive vurderinger.
16/9 10:55
af dingleberry
Dejligt. Der bliver efterhånden en del forskellige cash flow streams at inkludere i guidance for 2016 resultatet :-)
16/9 10:57
af Sukkeralf
16/9 11:00
af dingleberry
interessant kommentar, at maintenance agent er bedst, når den ikke er brugt som "initial therapy"
16/9 11:04
af dingleberry
men panelet ikke ligefrem overstrømmende positive omkring cd20 maintenance behandling generelt
16/9 11:16
af Sukkeralf
Nej det minder meget om det jeg har hørt tidligere
16/9 11:33
af gentogen
Det passer bare ikke. "the results of this study demonstrate that retreatment and maintenance with ofatumumab are feasible and can provide meaningful clinical benefit with an acceptable safety profile for patients with heavily pretreated CLL who had benefited from previous treatment with ofatumumab."(link)
16/9 11:34
af gentogen
Altså at det kun er sådan
16/9 11:39
af dingleberry
paneldiskussionen kan måske bære præg af at lægerne taler om deres hidtidige erfaringer med rituximab i maintenance. Men de nævner dog også at ofa har mærkbare bivirkninger patienterne ifht kontrolgruppen
16/9 11:45
af Sukkeralf
Desuden går problematikken jo også på om man hellere skulle spare på brugen af CD20 antistofferne når respons er opnået, så man opnår mindre modstandsdygtighed over tid.
16/9 12:41
af dingleberry
Stille dag på kontoret i dag...
16/9 13:55
af dingleberry
husk det er kl 1905 i aften at der er MS Healthcare conference
16/9 14:18
af dohk
Det er ikke stille på alle kontorer:(link)
16/9 14:19
af dohk
Amgen går efter bispecific CD38/CD3
16/9 14:25
af dingleberry
cool - så kan det være at vi snart får noget at se fra de dybt begravede hemmeligheder i præklinikken
16/9 14:26
af Sukkeralf
Hhhmmm Jan får bøllebank, hvis det viser sig at kunne bruges - dels har de om nogen haft muligheden for at køre denne vej. Desuden nærmest hånede han Xencor på et CC, da han blev spurgt til denne mulighed !!
16/9 14:26
af Sukkeralf
Hvis Genmab har sovet i timen her, så tilgiver jeg dem ikke !!!
16/9 14:28
af dingleberry
mon ikke der er en duobody-cd38-cd3 begravet et eller andet sted i de 20 GEN/JJ duoprogrammer?
16/9 14:29
af Sukkeralf
Jan har sagt at CD38/CD3 ikke er vejen frem, så det tror jeg ikke - men formentlig CD38/XX
16/9 14:34
af dingleberry
ok. Han må jo have sine grunde baseret på deres laboratorieresultater. Men vi skal da snart se nogle duoprogrammer i klinikken? Egne eller partnerprogrammer
16/9 14:46
af troldmanden
Bemærk også aftalens størrelse. $283 mio per target og op til høj en cifret royalties. Det er bedre end de aftaler Genmab har lavet.
16/9 14:47
af Sukkeralf
Xencor har efterhånden lavet flere aftaler, så selv om Jan ikke altid roser dem, så må de jo kunne en del :-)
16/9 14:51
af troldmanden
jeg hæfter mig specielt ved det store upfront beløb. Det er giga i forhold til det bare er en R&D aftale med det stof der er længest kun er på præklinisk tox stadie
16/9 14:54
af troldmanden
det er nok ikke helt urealistisk at Amgen i deres process efter en bi specific partner også har været et smut forbi genmab.
16/9 15:10
af troldmanden
de har holdt R&D seminar for kort tid siden. Deres bispecifics er en del bygget op omkring CD3 + et andet target (link)
16/9 15:10
af dohk
Var problemet med bispecific CD3 ikke at det var for aggressivt? eller hva d sagde Jan problemet var med CD3?
16/9 15:15
af troldmanden
Tjaa det er en ret stor del af Xencors platform. Og det er den platform Amgen nu har købt sig ind i.
16/9 19:05
af investor1989
JP Morgan starter nu
16/9 19:05
af investor1989
16/9 19:06
af investor1989
Q&A version. Dejligt setup
16/9 19:08
af investor1989
This is not the end of the year
16/9 19:08
af investor1989
siger han om flere deals på teknologi fronten
16/9 19:10
af investor1989
3 sCR i monoterapi - sådanne data er aldrig set før - helt unikt jf. Jan
16/9 19:10
af investor1989
pretreated patienter hvor alle tegn på cancer nu er væk efter dara mono
16/9 19:11
af investor1989
kan de komme ind i smoldering vil det fuldstændig forandre måden man behandler MM på i forhold til i dag
16/9 19:11
af investor1989
de håber at kunne snakke til ASH om at dara ikke kun har 5 men 6 mekanismer of action (immuno!!)
16/9 19:12
af investor1989
70+ patienter fra pomalyst studier er med til ASH
16/9 19:14
af investor1989
hvis Pollux studiet rammer rigtigt i det andet interim analyse vil det kunne forkorte tiden til market med 1,5-2,0 år i forhold til hvad analytikerne mener !! dvs. datareadout meget snart
16/9 19:15
af investor1989
Det har planer om at doble det nuværende antal studier med Dara indenfor de kommende år !!!!!!!
16/9 19:15
af investor1989
Læs fra 5000 til 10.000 patienter eller lignende i alt !
16/9 19:15
af investor1989
Next year we will se dramatic expansion of dara trials outside MM
Nyeste Først - Ældste Først   Side 694/4386