Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Ennogie
Hansa Biopharma
Genmab
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Biotek-snakken
Shipping
AMBU
Grønne Aktier
Smallcap og First North aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
Banker og Finans
BITCOIN
Chemometec
Embla Medical
Forsvarsaktier
GN Store Nord
Gubra
Laks
Medico
OLIE OG GAS
Pharma
Zealand Pharma
|
|
16/9 09:45 af Sukkeralf |
Lad os først se om en godkendelse er mulig
|
|
16/9 09:49 af celsius |
jeg ved godt det er et dumt spørgsmål men har lige tabt tråden, hvad går maintaince studiet udpå og hvor langt er fra markedsgodkendelse ..er i søde lige at gi´mig en lille up-date
|
|
16/9 09:52 af celsius |
og Sukker hva´mener du når du skriver:"om så lægerne ønsker denne behandling er en anden sag, men hvis de gør bør potentialet være tilstede" ?
|
|
16/9 09:54 af dingleberry |
sukker - kunne du forestille dig en hurtigere godkendelsesproces på ofa i maint, eller ser vi på en "standard 12 mdrs" proces eller lignende?
|
|
|
16/9 10:04 af Sukkeralf |
Jeg tror 12 måneder
|
|
|
16/9 10:05 af Sukkeralf |
celcius har set et par enkelte ekspertpaneler diskutere maintenance behandling i CLL og der var begejstringen generelt ikke stor, men det var dog før man kendte ofatumumab data
|
|
|
16/9 10:05 af Sukkeralf |
mulig godkendelse kan komme i midten af 2016
|
|
16/9 10:19 af dingleberry |
Tak for det. Så myndighederne opfatter ikke maintenance som en prioritet. Sammen med lægernes lunkne begejstring kunne det tyde på en langsommelig take-up efter den mulig godkendelse
|
|
16/9 10:28 af troldmanden |
hvis man kigger på omsætningen så skulle man tro det var sommerferie
|
|
|
16/9 10:47 af gentogen |
Det er ikke sådan, at alle læger er lunkne i forhold til maintenance. Tværtimod. Da resultaterne (der stadig er interim) kom frem for et år siden var der også meget positive vurderinger.
|
|
16/9 10:55 af dingleberry |
Dejligt. Der bliver efterhånden en del forskellige cash flow streams at inkludere i guidance for 2016 resultatet :-)
|
|
|
16/9 10:57 af Sukkeralf |
|
|
16/9 11:00 af dingleberry |
interessant kommentar, at maintenance agent er bedst, når den ikke er brugt som "initial therapy"
|
|
16/9 11:04 af dingleberry |
men panelet ikke ligefrem overstrømmende positive omkring cd20 maintenance behandling generelt
|
|
|
16/9 11:16 af Sukkeralf |
Nej det minder meget om det jeg har hørt tidligere
|
|
|
16/9 11:33 af gentogen |
Det passer bare ikke. "the results of this study demonstrate that retreatment and maintenance with ofatumumab are feasible and can provide meaningful clinical benefit with an acceptable safety profile for patients with heavily pretreated CLL who had benefited from previous treatment with ofatumumab."(link)
|
|
|
16/9 11:34 af gentogen |
Altså at det kun er sådan
|
|
16/9 11:39 af dingleberry |
paneldiskussionen kan måske bære præg af at lægerne taler om deres hidtidige erfaringer med rituximab i maintenance. Men de nævner dog også at ofa har mærkbare bivirkninger patienterne ifht kontrolgruppen
|
|
|
16/9 11:45 af Sukkeralf |
Desuden går problematikken jo også på om man hellere skulle spare på brugen af CD20 antistofferne når respons er opnået, så man opnår mindre modstandsdygtighed over tid.
|
|
16/9 12:41 af dingleberry |
Stille dag på kontoret i dag...
|
|
16/9 13:55 af dingleberry |
husk det er kl 1905 i aften at der er MS Healthcare conference
|
|
|
16/9 14:18 af dohk |
Det er ikke stille på alle kontorer:(link)
|
|
|
16/9 14:19 af dohk |
Amgen går efter bispecific CD38/CD3
|
|
16/9 14:25 af dingleberry |
cool - så kan det være at vi snart får noget at se fra de dybt begravede hemmeligheder i præklinikken
|
|
| ||
|
|
16/9 14:26 af Sukkeralf |
Hhhmmm Jan får bøllebank, hvis det viser sig at kunne bruges - dels har de om nogen haft muligheden for at køre denne vej. Desuden nærmest hånede han Xencor på et CC, da han blev spurgt til denne mulighed !!
|
|
|
16/9 14:26 af Sukkeralf |
Hvis Genmab har sovet i timen her, så tilgiver jeg dem ikke !!!
|
|
16/9 14:28 af dingleberry |
mon ikke der er en duobody-cd38-cd3 begravet et eller andet sted i de 20 GEN/JJ duoprogrammer?
|
|
|
16/9 14:29 af Sukkeralf |
Jan har sagt at CD38/CD3 ikke er vejen frem, så det tror jeg ikke - men formentlig CD38/XX
|
|
16/9 14:34 af dingleberry |
ok. Han må jo have sine grunde baseret på deres laboratorieresultater. Men vi skal da snart se nogle duoprogrammer i klinikken? Egne eller partnerprogrammer
|
|
16/9 14:46 af troldmanden |
Bemærk også aftalens størrelse. $283 mio per target og op til høj en cifret royalties. Det er bedre end de aftaler Genmab har lavet.
|
|
|
16/9 14:47 af Sukkeralf |
Xencor har efterhånden lavet flere aftaler, så selv om Jan ikke altid roser dem, så må de jo kunne en del :-)
|
|
16/9 14:51 af troldmanden |
jeg hæfter mig specielt ved det store upfront beløb. Det er giga i forhold til det bare er en R&D aftale med det stof der er længest kun er på præklinisk tox stadie
|
|
16/9 14:54 af troldmanden |
det er nok ikke helt urealistisk at Amgen i deres process efter en bi specific partner også har været et smut forbi genmab.
|
|
16/9 15:10 af troldmanden |
de har holdt R&D seminar for kort tid siden. Deres bispecifics er en del bygget op omkring CD3 + et andet target (link)
|
|
|
16/9 15:10 af dohk |
Var problemet med bispecific CD3 ikke at det var for aggressivt? eller hva
d sagde Jan problemet var med CD3?
|
|
16/9 15:15 af troldmanden |
Tjaa det er en ret stor del af Xencors platform. Og det er den platform Amgen nu har købt sig ind i.
|
|
16/9 19:05 af investor1989 |
JP Morgan starter nu
|
|
16/9 19:05 af investor1989 |
|
|
16/9 19:06 af investor1989 |
Q&A version. Dejligt setup
|
|
16/9 19:08 af investor1989 |
This is not the end of the year
|
|
16/9 19:08 af investor1989 |
siger han om flere deals på teknologi fronten
|
|
16/9 19:10 af investor1989 |
3 sCR i monoterapi - sådanne data er aldrig set før - helt unikt jf. Jan
|
|
16/9 19:10 af investor1989 |
pretreated patienter hvor alle tegn på cancer nu er væk efter dara mono
|
|
16/9 19:11 af investor1989 |
kan de komme ind i smoldering vil det fuldstændig forandre måden man behandler MM på i forhold til i dag
|
|
16/9 19:11 af investor1989 |
de håber at kunne snakke til ASH om at dara ikke kun har 5 men 6 mekanismer of action (immuno!!)
|
|
16/9 19:12 af investor1989 |
70+ patienter fra pomalyst studier er med til ASH
|
|
16/9 19:14 af investor1989 |
hvis Pollux studiet rammer rigtigt i det andet interim analyse vil det kunne forkorte tiden til market med 1,5-2,0 år i forhold til hvad analytikerne mener !! dvs. datareadout meget snart
|
|
16/9 19:15 af investor1989 |
Det har planer om at doble det nuværende antal studier med Dara indenfor de kommende år !!!!!!!
|
|
16/9 19:15 af investor1989 |
Læs fra 5000 til 10.000 patienter eller lignende i alt !
|
|
16/9 19:15 af investor1989 |
Next year we will se dramatic expansion of dara trials outside MM
|
