Genmab
Aktiesnakken
Genmab
NOVO
TESLA
Shipping
Bavarian Nordic
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Ennogie
Grønne Aktier
EL-BILER
Laks
OLIE OG GAS
BITCOIN
Medico
Zealand Pharma
GN Store Nord
AMBU
Smallcap og First North aktier
Vestas
Pharma
Amerikanske aktier
Chemometec
Gubra
Krypto
6/9 20:30 af Sukkeralf |
Tror heller ikke Jan lyver, men nogle af hans udtalelser kan måske bunde i en anden interesse end aktionærernes interesser - bl.a. fordi han har sit på det tørre uanset om kursen hedder 1500 eller 3000. Jeg kunne også godt forestille mig, at Jan er en smule ærekær - og hvis nogle træder ham over tæerne, så kan de få lidt igen.
| |
6/9 19:56 af StockBull |
Jeg tror ikke, at Jan lyver. Han mener ærligt, at det ville være dumt at sælge. Det betyder selvfølgelig ikke, at hexccd38 og andre projekter er 100% sikre. Det er baseret på sandsynligheder, og hvis sandsynligheden for, at cd38 m.m. bliver et hit, er over 60%, så har han jo ret i, at det ville være en dårlig idé at sælge, efter min mening. Andre vil måske ikke være tilfredse med en sandsynlighed på 60%, og sådan er folk forskellige. Men man kan ikke kalde Jans udtalelser for løgn.
| |
6/9 18:34 af JKY_VH |
enig Raun og jeg kan overhovedet ikke se noget motiv til at manden står og lyver. Han har flere penge end han kan nå at bruge, så hvorfor besudle sit eftermæle med at lyve? Det giver ingen mening i min optik.
| |
6/9 17:35 af Raun |
@Sukkeralf - Hvis Winkel er presset, så skal jeg ærligt indrømme at har taget røven på mig..... De eksempler du nævner han har udtalt sig omkring. - Det er altså lige om lidt det skal stå sin prøve.....Det vil være det glade vanvid, hvis han siger disse ting, som en presset CEO....
| |
6/9 17:34 af ProInvestorNEWS |
Knock-Your-Socks-Off-News – September 2024 (link)
| |
6/9 17:08 af JørgenVarnæs |
Tak for ædrueligheden
| |
6/9 16:58 af Sukkeralf |
Vi har haft tre lettere grænseoverskridende udtalelser fra Jan de seneste 4 måneder. På generalforsamling til aktionær der ville sælge sine aktier “Det vil være dumt at sælge”. Til en analytiker der betvivler potentialet “mon han forbliver i sit job” og så den om Janssen “forklarer dem om potentialet i HexaBody cd38” - er det fornuften der taler eller en presset direktør. Jeg ved det ikke :-)
| |
6/9 16:28 af Raun |
Elsker den kommentar fra Winkel. - Den fortæller mig så meget go understøtter mig i min tro på at Winkel ikke er i tvivl om at JnJ er med.... I modsat fald, - nøj hvor vil Winkel komme til at se skidt ud.... Det tror jeg på ingen måder han vil risikere....
| |
6/9 16:16 af Bulder |
Så forklarer jeg det gerne for dem.
| |
6/9 16:16 af Bulder |
Men som Winkel sagde: hvis ikke jnj selv fatter det.
| |
6/9 16:15 af Bulder |
Så det er helt afgørende for kursen det næste års tid eller to, at optionen kommer i hus.
| |
6/9 16:15 af Riis7 |
Præcis, godt skrevet sukkeralf og tydeligt market venter på det:-) lad os håbe det
bedste:-)
| |
6/9 16:13 af Bulder |
Præcis, og det er også her markedet har sit fokus. Der er i øjeblikket intet andet end hex38, der tæller. Alt andet er fremtidsmusik.
| |
6/9 16:03 af Sukkeralf |
For Genmab var 5 års ekstra royalty for sc version af darzalex det absolut mest værdifulde i pipelinen. Dernæst kommer så HexaBody CD38, fordi det ligger lige til højrebenet for Janssen. Det bør være her det største fokus er hos investorerne - og her det største fokus bør være hos Jan, når han præsenterer hos diverse investeringshuse.
| |
6/9 15:57 af Sukkeralf |
Det kræver jo en mere omstændig udredning, hvis man skal komme med sine betragtninger end one-liners i chatten - jeg ved hvad jeg selv mener om Genmab, men dybest set aner man jo intet om hvad andre mener mere detaljeret.
| |
6/9 15:54 af Sukkeralf |
Aca + Epco vil på ingen måde langt overgå Dara royalty og tillige er som tidligere nævnt en del af epco´s salg jo allerede indregnet i Genmabs kurs. Groft sagt er det jo en doble BB direkte på bundlinien du skal erstatte.
| |
6/9 14:45 af lahn1 |
Hvis Aca og Epco udvikler sig som man kan håbe på, vil de langt overgå royalty indtægterne på Dara og vi vil potentielt i 2031+2032 kun have 2 flade år hvorefter væksten vil vende tilbage.
| |
6/9 14:41 af lahn1 |
Sukker: enig translational er ikke facitlisten de fleste gerne vil have, men det vil hjælpe på forståelsen af MOA og hvorfor det giver udslag i Q6W og den flotte OS på 17,5mdr. Hvis markedet kan tro på at Gmabs rationale ( som de ikke gør idag) for hvorfor..., så vil det hæve troen på et succesfuldt Ph3. Det kunne blive resultatet efter mandagens præsentation. Ja tak !! lad os endelig få gode data for andre af deres 4-1BB kandidater, det vil sætte skub i valueringen af gmab
| |
6/9 14:37 af E L |
Genmab A/S – Kommt jetzt der Durchbruch? (link)
| |
6/9 12:47 af lahn1 |
12:10 , compasion use ? flere klinikker har patienter der vil med i forsøget ;-) ja sjovt de åbner efter rekrutteringen har været lukke.
| |
6/9 12:06 af E L |
JNJ will get all they need, as soon as it is ready
| |
6/9 12:05 af E L |
@12.42 well, at least there i can understand a bit where they are coming from -given the last reaction to hexabody-cd38 data... If there is anything in there that can create confusion or doubt (like the cardio issue last fall) i could understand them not showing it yet...until they have sufficient data to confidently contradict such doubt?
| |
6/9 12:01 af Bulder |
Er det ikke sådan, at så snart data foreligger, sendes de til jnj og markedet orienteres. De har bare ikke besluttet om de vil udsende topline i år. Jnj skal nok bruge mere end topline for at beslutte sig.
| |
6/9 11:42 af Sukkeralf |
Hhhhhmmm også lidt underligt, at Janssen får en pakke, men de ikke ved om vi får topline data. Det er hele denne lidt underlige tilgang der bliver ved at skabe usikkerhed.
| |
| ||
6/9 11:10 af gentogen |
HEXACD38 blev i øvrigt opdateret på CT i går. Bemærkelsesværdigt nok med flere rekrutterende klinikker, men ellers uforandret
| |
6/9 11:02 af Sukkeralf |
Produkter allerede er delvist indregnet i kursen. Så der skal noget nyt og hurtigt på banen og det er ikke nemt lige at dække op for sådan en guldåre som Darzalex.
| |
6/9 11:01 af Sukkeralf |
Problemet med Jan er at han altid er super positiv og når markedet bliver skuffet nogle gange, så mister han evnen til at tale ting op. Synes vi eks så det i gamle dage med ofatumumab og på det seneste med hele CD38 royalty problematikken, hvilket delvist løser sig ved en JNJ option. Jeg har meget svært ved at se Genmab dække hullet af tabt Darzalex royalty og Jan får det til at lyde som om der ingen problemer er. Man skal jo stadig huske at en del af royalty indkomsten fra allerede godkendte
| |
6/9 10:55 af Sukkeralf |
Det er jo mere komplekst end data såsom ORR, PFS og OS - så håber det er tydeligt, at den valgte dosering er den rigtige. Men det er stadig det andet som tæller og tror derfor ikke acasunlimab bliver værdisat før fase III data forelægger. Måske hvis andre af deres 4-1bb BsAbs kommer med gode data, så en trend begynder at tage form.
| |
6/9 10:51 af lahn1 |
Sukkeralf, hvad i biomarker dataerne kan få dig til at se mere positivt på Gen1046?
| |
6/9 10:49 af Sukkeralf |
And its only biomarker data and thats rarely to move any stock price.
| |
6/9 08:35 af lahn1 |
Jyske Bank har Genmab som dagens aktie, (link)
| |
6/9 08:14 af lahn1 |
yes many of the sofa-CMO on X, even thought the science didn't make sense, although OS looked great. BNTX giving back the right supported the no confidence sentiment in Acasunlimab. But with Jan's pep talk yesterday at MS and Tahi's earlier promises , I can't believe they will disappoint us. But that is no guarantee of good communication.
| |
6/9 07:57 af E L |
the last data sets that were revealed weren't exactly met with a lot of enthusiasm in the market... i expect it will again be data that will need clarification and that can easily be misunderstood by analysts...
| |
6/9 07:51 af E L |
JPMorgan : the anticipated long-term sales of mim8, which are projected to reach DKK 13 billion by 2030. (link)
| |
6/9 07:45 af lahn1 |
Godmorgen, har det lidt som juleaften, er meget spændt på at se/høre om Acasunlimab på WCLC. Det bliver en lang weekend og bliver meget skuffet hvis det er en blød pakke. Lykkes de med Aca kan den alene overtage/udligne tabt omsætning pga dara patentudløb, og samtidigt kaste et positiv lyst på de øvrige 4-1BB kandidater, deres potentiale og deres del af valuation på Gmab.
| |
6/9 06:51 af LP90 |
Godmorgen :-)
| |
6/9 06:18 af bibob |
God morgen. :-)
| |
6/9 05:31 af Stroka |
God morgen :-)
| |
6/9 05:00 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
| |
5/9 15:07 af Solsen |
Biontech flager næppe mere med 1046 efter at de droppede ud af den videre udvikling. Men de har en late breaker og flere mini orale indlæg på ESMO. Lad os se hvor Gen1046 lander.
| |
5/9 14:58 af Bulder |
Post ASH ville være oplagt til offentliggørelse af top Line data på hex38.
| |
5/9 14:46 af ProInvestorNEWS |
Kort video: Investorernes største ønske i september er lidt som at blæse og have mel i munden. Økonomien skal bremse tilpas meget op, så inflationen går ned, men uden vi havner i en recession. Mere herom i denne ugekommentar, hvor Helge Larsen omtaler Bavarian Nordic, Ambu og Genmab.(link)
| |
5/9 14:38 af Raffles |
Den første interessante er World conference on Lung Cancer (WCLC) d 7-10 sept. Her kommer flere data på GEN1046/Acasunlimab. Vist nok d. 9. Sept.
| |
5/9 14:38 af Solsen |
(link) Biontech flager nogle af indlæggene her
| |
5/9 14:35 af Sukkeralf |
Og så deres post ASH seminar i forbindelse med ASH, hvis de altså holder det i år
| |
5/9 14:34 af Sukkeralf |
SITC 6-10 november og ASH 7-10 december
| |
5/9 14:20 af Solsen |
De første var vist om små
14 dage. Men der er en række konferencer. ESMO, ASCO etc ESMO 13-17. sep (link)
| |
5/9 14:14 af MarsFars |
Hvornår er de forskellige konference, hvor vi får lidt flere data?
| |
5/9 14:05 af Solsen |
Thanks. Havent seen this case. But recall fda challenge the patent if the drug isnt new in another case, I belive. These arguments are stong for our case hexa38, I belive ;-)
| |
5/9 12:33 af Sukkeralf |
Solsen was it
|