Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
11/10 13:31
af Standstill
håber du får ret og her er lidt mere om Grieg
11/10 13:13
af Nickstar
Ja, men mon ik vi kommer derop af ?
11/10 13:13
af Nickstar
Som sagt, så er jeg overbevist om at dem med lakseaktier er ganske godt tilfredse i december måned :)
11/10 12:30
af Standstill
Jeg ved godt at div kursmål skal tages med et gran salt, men det skader ikke at sætte overliggeren højt og det er godt de kommer med det når vi er og nærmere os ATH på selskaberne.
11/10 12:25
af Standstill
Nye kursmål: •Bakkafrost: 410 kroner (400) •Grieg Seafood: 85 (76) •Marine Harvest: 179 (174) •Norway Royal Salmon: 182 (175) •Salmar: 316 (315). •Lerøy: 600
11/10 12:19
af Standstill
11/10 12:19
af Nickstar
Sig frem Stanstill?:)
11/10 12:19
af Standstill
Meglerhus anbefaler kjøp av alle lakseaksjer Det er bare å løpe og kjøpe lakseaksjer, ser ut til å være budskapet fra Handelsbanken Capital Markets.
11/10 12:18
af Standstill
God middag :) Breaking News !
11/10 08:15
af Nickstar
og go morgen :)
11/10 08:15
af Nickstar
og mon det påvirker laksekurserne?
11/10 08:15
af Nickstar
Mon ik torsk også blir dyrere nu der skæres over 50% i kvoterne?
10/10 17:23
af rex pacis
jeg synes laks er blevet rasende dyrt i Bilka :-(
10/10 11:45
af Nickstar
Tak Stanstill :)
10/10 11:33
af Standstill
Nickstar. Her er det. I den siste ukerapporten fra Dovre Forvaltning kan vi lese at investeringsdirektør Stig Myrseth kaster ut Skandiabanken til fordel for The Scottish Salmon Company.The Scottish Salmon Company (SSC) la frem en skuffende Q2-rapport grunnet sykdomsproblemer og lav oppnådd salgspris forårsaket av gamle kontrakter. Fremtiden ser imidlertid lysere ut grunnet kollapsen i pund-kursen, slår Myrseth fast.
10/10 11:06
af Nickstar
og go laksedag forresten ;)
10/10 11:05
af Nickstar
kan desværre ik se siden. En der ka fortælle mig grunde til Scottish stigning idag?
10/10 10:37
af nik_hs1990
Folk er ved at positionere sig til et godt efterår i laks.
10/10 10:37
af nik_hs1990
super lakse dag.
10/10 09:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Derfor stiger Scottish Salmon i dag: (link)
9/10 15:34
af Standstill
Tre gode nyheder. Kg pris stiger for anden uge i træk. Per Sandberg vil skære i afgift opdrættere betaler til Norges Sjømatråd. Den tredje gode nyhed er at Norge har opnået enighed med EU om økolaks.
5/10 08:03
af Nickstar
5/10 08:02
af Nickstar
5/10 08:02
af Nickstar
lidt lakseinfo
3/10 13:24
af Nickstar
haha Standstill. Ja, man sku ik ha troet at han valgte at slå sig ned her på jorden ;)
3/10 13:10
af Standstill
The Force Awakens, det er Luke Skywalker igang med lyssværd under vandet :-)
3/10 12:49
af Nickstar
dette er da en fantastisk måde at slå lusene ihjel. uden brug af kemikalier mv :)
3/10 12:44
af Nickstar
3/10 12:43
af Nickstar
Sød laksemusik i mine ører :)
3/10 11:28
af Standstill
Tilgjengelig laks i merdene er blitt redusert fra 120.000 tonn til 108.000 tonn, og med 10 prosent reduksjon i tilbudet øker lakseprisene kraftig fremover.
3/10 11:27
af Standstill
Fiskeriminister Per Sandberg tror på at fiskerinæringen kan fordoble omsætningen til 200 milliarder kroner på fem år. dvs 20% vækst pr år.
30/9 17:03
af Helge Larsen/PI-redaktør
:-D
30/9 16:55
af Standstill
Sikke en fest i dag. God weekend til alle og husk at spise laks :-)
30/9 12:45
af Standstill
Jeg tror ikke på at OPEC blive enige, foreløbig er olie steget på et møde uden andet indhold end at de skal mødes igen. Skulle de mod forventning blive enige er der tradition for at visse af landende snyder og ikke cutter produktion som aftalt. Iran gør det ikke, da de har meget at indhente efter ophævelse af handels embargo. Olie falder også lidt tilbage i dag
30/9 12:38
af Standstill
Ved en laksepris på 55 kroner vil de siste to måneders negative valutadifferanse tilsvare 2,75 kroner per kilo laks (link)
30/9 12:27
af Standstill
Jo hvis kg pris stiger igen og NOK ikke stiger for meget, nærmer sig 0,83. Olie må godt falde tilbage ( solgte mine Statoil i går he he)
30/9 12:17
af Nickstar
:) Mon ik det fortsætter nu. med så mange gode nyheder?
30/9 12:14
af Standstill
Nickstar. Godt gået at forudsige solide laksestigninger i dag :-) stigning på 4-5 % på Salmar og Grieg kan da kaldes solid.
30/9 11:58
af Standstill
30/9 11:57
af Standstill
Det tøffe er lagt bak oss - last opp med laks!
30/9 11:33
af Nickstar
kanon nyheder. Laksene svømmer mod strømmen idag :)
30/9 11:32
af Nickstar
Oslo (TDN Finans): Swedbank oppjusterer meglerhusets lakseprisprognose for 2017-2018 til 61,5 kroner pr kilo, fra tidligere 55 kroner i 2017 og 54 kroner i 2018, ifølge en oppdatering fra meglerhuset fredag
30/9 11:29
af Nickstar
Oslo (TDN Finans): Swedbank oppgraderer anbefaling på Salmar og Austevoll Seafood til kjøp fra hold, ifølge en oppdatering fredag.
30/9 11:29
af Nickstar
det her gør mig tryg ;)
30/9 11:15
af rex pacis
... i f.h.t. markedsrisikoen
30/9 11:15
af rex pacis
Jeg tror også laks er et ret trygt sted at ligge :-)
30/9 11:15
af rex pacis
Vil det ikke være naturligt om lakseaktierne er i et negativt samspil med renten? Som alle andre cykliske udbytteaktier?
30/9 10:48
af JacobP.
Med mindre de alle bruger D.Bank som samarbejdspartner Nickstar :-)..det må isoleret set være pris og efterspørgsel der styrer kurserne efter min ydmyge mening.Vel intet i vejen for at laksesektoren skulle kunne klare sig fint under et generelt tilbagefald.
30/9 10:42
af JacobP.
Tak Nickstar.Med alle informationer in mente ( tak Helge og andre ) måtte et niveau omkring kurs 7 , være ok at samle op på. So far so good..:-)
30/9 10:22
af Nickstar
Er laks den "sikre" havn når der er uro på markederne? Sektoren klarede sig godt igennem i korrektionen i starten af året
Nyeste Først- Ældste Først   Side 157/178