Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
23/2 18:23
af ProInvestorNEWS
Mandagens aktier: Novo-aktien slået tilbage til 2021 efter skuffende fedmestudie (link)
23/2 18:22
af junklau
koden: Enig
23/2 09:33
af ProInvestorNEWS
Om Mærsk og toldsatser: Jyske ser stor sandsynlighed for højere fragtrater på kort sigt (link)
23/2 08:53
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
23/2 08:33
af Fandel
Tak og i lige måde LP90...
23/2 08:32
af ProInvestorNEWS
Danske aktier i USA: Novo og Genmab endte under niveau i København (link)
23/2 08:22
af ProInvestorNEWS
Mandagens nyheder fra danske medier med Grønland, toldsatser og Nordsøen (link)
23/2 08:14
af TeamGarlic
Lige over med din fine hilsen LP90 (y)
23/2 08:08
af ProInvestorNEWS
Er den blå ugle den sorte svane for softwareaktier? (link)
23/2 08:02
af ProInvestorNEWS
Told/USA/Donald Trump: Ændrer højesteretsafgørelsen reelt noget for investorerne? (link)
23/2 07:53
af Fandel
Godmorgen...
23/2 07:51
af ProInvestorNEWS
Vestas: Den største ordre nogensinde (link)
21/2 18:38
af Helge Larsen/PI-redaktør
LIVE Trump hæver global toldsats fra 10 til 15 procent (link)
21/2 13:15
af TeamGarlic
Og god middag :-). Sneen er ved at forsvinde i O'ense og det bliver ikke så koldt på Stadio Communales, hvor OB tager imod FCK
21/2 13:14
af TeamGarlic
Godt tænkt ElMiller - det slår et pænt hul i det bundløse hul i USA
21/2 09:07
af EIMiller
Eftersom Trump hele tiden har påstået at told tariffer betales af de lande der eksporterer til USA, så er det vel også de lande der skal have pengene tilbage.
21/2 08:48
af Fandel
Godmorgen...
21/2 08:27
af Stroka
God morgen. Det er så småt begyndt tø Helge. Hos mig småregner det nu. :-)
21/2 07:47
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen til endnu en omgang sneskrab før man kan komme på arbejde. Det bliver forhåbenligt sidste gang med det i denne omgang. :-)
20/2 19:01
af ProInvestorNEWS
Fredagens aktier: Sendt i vejret på underkendelse af Trump-told (link)
20/2 17:59
af JKY_VH
Ja naturligvis PN 16.54 :-D
20/2 17:56
af ProInvestorNEWS
Trumps told underkendes af USA's Højesteret (link)
20/2 17:54
af ProInvestorNEWS
Trump om skuffende vækst: Det er Demokraternes og Jerome Powells skyld (link)
20/2 17:14
af JKY_VH
Mon ikke han afreagerer i weekenden med at angribe Iran?
20/2 17:12
af JKY_VH
Trump´s tåbelige told er ulovlige og tak for det (link)
20/2 16:08
af ProInvestorNEWS
USA: Kerneinflationen og BNP gik i den forkerte retning i fjerde kvartal (link)
20/2 14:49
af Cupcake
Lars Rebien Sørensen foreslår Genmab-topchef til bestyrelsen i Novo Nordisk. (link)
20/2 13:28
af ProInvestorNEWS
Aktier/middag: Hovedpine fortsætter for ISS i let negativt C25 (link)
20/2 12:52
af Urban
Ukraine:The satellites will be manufactured by the Danish company GomSpace, with plans to localise production in Ukraine.The first phase of the project involves the launch of 120 satellites.(link)
20/2 12:06
af ProInvestorNEWS
Klarnas børsnotering har været en katastrofe (link)
20/2 12:00
af Fandel
LP 90 - tak og i lige måde...
20/2 10:47
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: Genmab tager føringen i grønt eliteindeks med ISS fortsat i skammekrogen (link)
20/2 09:01
af exitnu
God morgen :-)
20/2 08:56
af ProInvestorNEWS
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
20/2 08:27
af TeamGarlic
Gut mørnings til en dejlig weekend med fodbold og aktier. RIP Sepp!
20/2 08:20
af Stroka
God morgen :-)
20/2 07:58
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Deere tromlede fra surt marked presset af geopolitik (link)
20/2 07:48
af LP90
Godmorgen :-) håber i alle får en skøn afslappende weekend med dem i holder af :-)
20/2 07:37
af Helge Larsen/PI-redaktør
Godmorgen :-)
20/2 06:29
af Fandel
Godmorgen...
19/2 16:34
af ProInvestorNEWS
Ugekommentar. Regnskaber fra Genmab og Zealand Pharma og nyt fra Novo Nordisk. Kort video: (link)
19/2 10:28
af ProInvestorNEWS
ISS: Fejer lidt under forventningerne (link)
19/2 09:57
af Urban
GomSpace Group opnåede en rekordhøj omsætning på 441,8 mio. SEK i 2025, hvilket er en stigning på 72% år-over-år. Justeret EBITDA for 2025 voksede trefoldigt til 52,9 mio. SEK og nåede en margin på 12%, i overensstemmelse med forventningerne. Selskabet forventer en omsætning i 2026 på mellem 540-640 mio. SEK og en EBITDA-margin på 5-12%, forventer fortsat profitabel vækst.(link)
19/2 08:03
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Teknologikæmper hitter igen - Nasdaq går frem (link)
18/2 17:47
af ProInvestorNEWS
Investorerne køber og sælger aktier hyppigere. De holder på deres aktier i meget kortere tid end man gjorde i "gamle dage". Men hvordan påvirket det markedet? Hansen og Larsen kommer også omkring en mulig AI-disruption i transportsektoren, som har sendt DSV ud i et markant kursfald. Kan de store speditører modstå presset? (link)
18/2 11:10
af concillado
damn... forkert tråd igen, sry :(
18/2 11:09
af concillado
Bunden af den tekniske trendkanal (1830) er nu nået og de næste timer/dage blvier spændende at følge.
18/2 08:52
af ProInvestorNEWS
Onsdagens nyheder fra danske medier med Dansk Industri, Trump og EU (link)
18/2 08:25
af ProInvestorNEWS
Onsdagens internationale avisuddrag med Christine Lagarde, Anthropic og chikungunya (link)
18/2 07:46
af ProInvestorNEWS
USA/lukning: Nervøse handlere sendte aktierne op - Apple vandt frem på AI-nyt (link)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 28/8420