Aktiesnakken
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Hansa Biopharma
Ennogie
Genmab
Biotek-snakken
Bavarian Nordic
Amerikanske aktier
Chemometec
AMBU
Grønne Aktier
BITCOIN
Smallcap og First North aktier
Vestas
Zealand Pharma
AI/Kunstig intelligens
Embla Medical
Forsvarsaktier
Shipping
|
|
23/2 18:23 af ProInvestorNEWS |
Mandagens aktier: Novo-aktien slået tilbage til 2021 efter skuffende fedmestudie (link)
|
|
|
23/2 18:22 af junklau |
koden: Enig
|
|
|
23/2 09:33 af ProInvestorNEWS |
Om Mærsk og toldsatser: Jyske ser stor sandsynlighed for højere fragtrater på kort sigt (link)
|
|
|
23/2 08:53 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
|
23/2 08:33 af Fandel |
Tak og i lige måde LP90...
|
|
|
23/2 08:32 af ProInvestorNEWS |
Danske aktier i USA: Novo og Genmab endte under niveau i København (link)
|
|
|
23/2 08:22 af ProInvestorNEWS |
Mandagens nyheder fra danske medier med Grønland, toldsatser og Nordsøen (link)
|
|
23/2 08:14 af TeamGarlic |
Lige over med din fine hilsen LP90 (y)
|
|
|
23/2 08:08 af ProInvestorNEWS |
Er den blå ugle den sorte svane for softwareaktier? (link)
|
|
|
23/2 08:02 af ProInvestorNEWS |
Told/USA/Donald Trump: Ændrer højesteretsafgørelsen reelt noget for investorerne? (link)
|
|
|
23/2 07:53 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
23/2 07:51 af ProInvestorNEWS |
Vestas: Den største ordre nogensinde (link)
|
|
21/2 18:38 af Helge Larsen/PI-redaktør |
LIVE Trump hæver global toldsats fra 10 til 15 procent (link)
|
|
21/2 13:15 af TeamGarlic |
Og god middag :-). Sneen er ved at forsvinde i O'ense og det bliver ikke så koldt på Stadio Communales, hvor OB tager imod FCK
|
|
21/2 13:14 af TeamGarlic |
Godt tænkt ElMiller - det slår et pænt hul i det bundløse hul i USA
|
|
|
21/2 09:07 af EIMiller |
Eftersom Trump hele tiden har påstået at told tariffer betales af de lande der eksporterer til USA, så er det vel også de lande der skal have pengene tilbage.
|
|
|
21/2 08:48 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
21/2 08:27 af Stroka |
God morgen. Det er så småt begyndt tø Helge. Hos mig småregner det nu. :-)
|
|
21/2 07:47 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen til endnu en omgang sneskrab før man kan komme på arbejde. Det bliver forhåbenligt sidste gang med det i denne omgang. :-)
|
|
|
20/2 19:01 af ProInvestorNEWS |
Fredagens aktier: Sendt i vejret på underkendelse af Trump-told (link)
|
|
|
20/2 17:59 af JKY_VH |
Ja naturligvis PN 16.54 :-D
|
|
|
20/2 17:56 af ProInvestorNEWS |
Trumps told underkendes af USA's Højesteret (link)
|
|
|
20/2 17:54 af ProInvestorNEWS |
Trump om skuffende vækst: Det er Demokraternes og Jerome Powells skyld (link)
|
|
|
20/2 17:14 af JKY_VH |
Mon ikke han
afreagerer i weekenden med at angribe Iran?
|
|
| ||
|
|
20/2 17:12 af JKY_VH |
Trump´s tåbelige told er ulovlige og tak for det (link)
|
|
|
20/2 16:08 af ProInvestorNEWS |
USA: Kerneinflationen og BNP gik i den forkerte retning i fjerde kvartal (link)
|
|
20/2 14:49 af Cupcake |
Lars Rebien Sørensen foreslår Genmab-topchef til bestyrelsen i Novo Nordisk.
(link)
|
|
|
20/2 13:28 af ProInvestorNEWS |
Aktier/middag: Hovedpine fortsætter for ISS i let negativt C25 (link)
|
|
|
20/2 12:52 af Urban |
Ukraine:The satellites will be manufactured by the Danish company GomSpace, with plans to localise production in Ukraine.The first phase of the project involves the launch of 120 satellites.(link)
|
|
|
20/2 12:06 af ProInvestorNEWS |
Klarnas børsnotering har været en katastrofe (link)
|
|
|
20/2 12:00 af Fandel |
LP
90 - tak og i lige måde...
|
|
|
20/2 10:47 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: Genmab tager føringen i grønt eliteindeks med ISS fortsat i skammekrogen (link)
|
|
20/2 09:01 af exitnu |
God morgen :-)
|
|
|
20/2 08:56 af ProInvestorNEWS |
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked (link)
|
|
20/2 08:27 af TeamGarlic |
Gut mørnings til en dejlig weekend med fodbold og aktier. RIP Sepp!
|
|
|
20/2 08:20 af Stroka |
God morgen :-)
|
|
|
20/2 07:58 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Deere tromlede fra surt marked presset af geopolitik (link)
|
|
|
20/2 07:48 af LP90 |
Godmorgen :-) håber i alle får en skøn afslappende weekend med dem i holder af :-)
|
|
20/2 07:37 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
|
|
20/2 06:29 af Fandel |
Godmorgen...
|
|
|
19/2 16:34 af ProInvestorNEWS |
Ugekommentar. Regnskaber fra Genmab og Zealand Pharma og nyt fra Novo Nordisk. Kort video: (link)
|
|
|
19/2 10:28 af ProInvestorNEWS |
ISS: Fejer lidt under forventningerne (link)
|
|
|
19/2 09:57 af Urban |
GomSpace Group opnåede en rekordhøj omsætning på 441,8 mio. SEK i 2025, hvilket er en stigning på 72% år-over-år.
Justeret EBITDA for 2025 voksede trefoldigt til 52,9 mio. SEK og nåede en margin på 12%, i overensstemmelse med forventningerne.
Selskabet forventer en omsætning i 2026 på mellem 540-640 mio. SEK og en EBITDA-margin på 5-12%, forventer fortsat profitabel vækst.(link)
|
|
|
19/2 08:03 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Teknologikæmper hitter igen - Nasdaq går frem (link)
|
|
|
18/2 17:47 af ProInvestorNEWS |
Investorerne køber og sælger aktier hyppigere. De holder på deres aktier i meget kortere tid end man gjorde i "gamle dage". Men hvordan påvirket det markedet? Hansen og Larsen kommer også omkring en mulig AI-disruption i transportsektoren, som har sendt DSV ud i et markant kursfald. Kan de store speditører modstå presset? (link)
|
|
18/2 11:10 af concillado |
damn... forkert tråd igen, sry :(
|
|
18/2 11:09 af concillado |
Bunden af den tekniske trendkanal (1830) er nu nået og de næste timer/dage blvier spændende at følge.
|
|
|
18/2 08:52 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens nyheder fra danske medier med Dansk Industri, Trump og EU (link)
|
|
|
18/2 08:25 af ProInvestorNEWS |
Onsdagens internationale avisuddrag med Christine Lagarde, Anthropic og chikungunya (link)
|
|
|
18/2 07:46 af ProInvestorNEWS |
USA/lukning: Nervøse handlere sendte aktierne op - Apple vandt frem på AI-nyt (link)
|
