Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
10/1 12:11
af JKY_VH
Trump-administrationen og har stor produktion og investering i USA og beskæftiger mange amerikanere. I den henseende er de jo ikke kun en dansk virksomhed. Trump har heller ikke de samme aversioner overfor vægttabsmedicin som vindmøller, så sammenligningen med Vestas og Ørsted synes jeg ikke holder. Jeg har heller ikke hørt, at amerikanerne ikke vil benytte Mærsks containerflåde. Jeg tror på, at Novo går et godt 2026 i møde og at aktiemarkedet generelt overvurderer ELY og undervurderer Novo.
10/1 12:23
af StockBull
2026 er steget ca. 16 % YTD, så det er fint for mig. Udelukker ikke 600 kr, men mit target var 400 kr – trak stikket i går. Afventer nu 2025-regnskab og 2026-guiding (4. feb) og tager den derfra.
10/1 12:35
af JKY_VH
Det er altid godt at have en strategi og følge den. Tillykke med gevinsten SB :-)
10/1 13:41
af ProInvestorNEWS
I Expect Novo Nordisk To Outperform Eli Lilly In 2026: Here's Why (link)
10/1 13:47
af Alberto
.. Enig i, at det er godt at have en strategi.. Også tillykke til SB fra mig! Når det er sagt, tror jeg, at der er substantielt mere at hente i NOVO i år: Så du skal være velkommen igen fra kurs 550, SB!
10/1 13:53
af Alberto
@Stockbull 11:07 : Min kæphest - NOVO`s kommende produktionsteknologi for vægttabsprodukter (som de har erfaringer med fra insulinproduktionen igennem mange år) - er en teknologi, der er langt overlegen den gængse SPPI teknologi i 1) storskalaproduktion , 2) minimerer omkostningerne, 3) minimerer industriel kemisk spild (giver regulatoriske fordele) og 4) undgår "flaskehalsproblemer" i produktionen ... denne teknologi har NOVO patent på! Derfor skal Kina selv kæmpe med at opfinde noget!
10/1 20:37
af ProInvestorNEWS
From Blockbuster to Battleground Ozempic Faces Its Copycat Moment (link)
11/1 03:40
af StockBull
Blandt andet bogen The Coming Wave: Technology, Power, and the Twenty-first Century's Greatest Dilemma af Mustafa Suleyman (CEO i Microsoft AI) har fået mig til at ændre min overordnede strategi for aktieinvesteringer markant. For mig handler det nu om at være helt på forkant med AI-revolutionen og desværre er der i øjeblikket ikke plads til Novo Nordisk eller andre danske aktier i porteføljen.(udover lidt Genmab + Ennogie)
11/1 09:12
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk: The $149 Pill That Changes Everything (link)
11/1 10:34
af pauly
FOX Business (link)
11/1 11:05
af ungeee
Dygtig NOVO mand på FOX
11/1 11:41
af lahn1
ja han er god !
11/1 11:55
af StockBull
ja det lyder lovende - men var det ikke ventet.
11/1 11:58
af StockBull
og har de ekstra kapacitet her og nu. Alt andet lige er der jo forskel på at sælge til 499 og 149. Ved 149 skal de prodicere x3 mere end hvis de solgte til 499. Men fint nok de er i mål med pillen.
11/1 12:01
af Jan H
Som det er de fleste af jer bekendt, så ejer Novo 17,02% af svenske Nanexa. En aftale mellen de 2 har rumlet i lang tid. Nu er de begge til stede ved J.P. Morgan Healthcare Conference i San Francisco, fra i morgen til på torsdag. Tror i der vil komme nyt om dette, eller andre partner aftaler mellem Nanexa og BigPharma? Nogle der har bud?
11/1 12:04
af JKY_VH
Tak pauly 09.34. Den mand bør indstilles til Dannebrogordenen .-)
11/1 12:46
af Ukendtinvestor
Tak for deling pauly
11/1 18:27
af ProInvestorNEWS
Is Novo Nordisk (NYSE:NVO) Pricing Reflect Long Term Value After Recent Share Rebound (link)
11/1 18:27
af pauly
Velbekomme
12/1 19:26
af ProInvestorNEWS
Novo/Norge: Slankemedisin med gigaomsetning (link)
12/1 23:52
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk A/S (NVO) is Attracting Investor Attention: Here is What You Should Know (link)
13/1 02:14
af Cupcake
Bloomberg: "Nvidia to Invest $1 Billion in AI Drug Laboratory With Eli Lilly" (link)
13/1 02:19
af Cupcake
(fort.) og denne (link)
13/1 07:40
af Craw
Godt interview med CEO i Jim Cramers show. Han fik lov at komme ud med en masse positivt og gjorde det faktisk rigtig positivt, synes jeg. (link) ?si=m8Ek8QPAuN0ieevF
13/1 08:04
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisk ser vægttabspiller tage over en tredjedel af markedet (link)
13/1 08:08
af ProInvestorNEWS
Novo-konkurrent ser vægttabspille lidt senere på markedet (link)
13/1 08:10
af ProInvestorNEWS
Novo estimerer at 1,5 millioner bruger kopier af vægttabsmedicin (link)
13/1 08:12
af ProInvestorNEWS
Novo Nordisks anbefaling og kursmål løftes af amerikansk finanshus (link)
13/1 08:14
af ProInvestorNEWS
Novo-aktien ligger til kursstigning tirsdag efter stigning i USA mandag (link)
13/1 08:17
af ProInvestorNEWS
Potentiel Novo-konkurrent slår på tromme for langtidsvirkende vægttabsmiddel (link)
13/1 08:19
af ProInvestorNEWS
Pfizer ser enormt potentiale på linje med Viagra i salg af fedmemedicin i håndkøb (link)
13/1 08:30
af Stroka
God morgen. Det tegner til en god dag for aktien. :-)
13/1 08:38
af JKY_VH
Tak for nyhedsstrømmen PN og god morgen:-)
13/1 10:03
af ProInvestorNEWS
CICC har startet dækning af Novo Nordisk med en «Outperform»-rating og et kursmål på $73,50 for selskabets American Depositary Receipts (ADR).
13/1 10:22
af ProInvestorNEWS
Novos lancering af Wegovy-pillen kan blive en af de største på sit felt spår Danske Bank (link)
13/1 12:13
af JKY_VH
Du forkæler os i dag PN
13/1 13:03
af ProInvestorNEWS
Zacks upgraded $NVO ’s U.S.-listed shares from “underperform” to “neutral” on Monday and raised its price target by nearly 40% to $65 from $47.
13/1 13:04
af ProInvestorNEWS
Tak JKY...Det er nu ikke så svært, når nyhedsstrømmen er så stor som den nu er. :-)
13/1 13:23
af JKY_VH
Næh, men alligevel :-)
13/1 13:59
af ProInvestorNEWS
:-)
13/1 15:13
af Cupcake
Medwatch "Pfizer topchef forsøger at få særlig forlomme af Trump" + "Albert Bourla oplyste ikke, hvilke potentielle lægemidler selskabet forsøger at få voucheren til, men Pfizer har den seneste tid slået fast, at de ”går all in på fedme”. Efter en dramatisk budkrig mod Novo Nordisk fik Pfizer fingrene i det ombejlede fedmeselskab Metsera." (link)
13/1 15:15
af Cupcake
Medwatch "Højtstående chef i USA forlader Novo Nordisk Steve Albers forlader jobbet som senior vicepresident for market access og public affairs i Novo Nordisk. Det sker en uge efter en anden afgang i toppen af den amerikanske public-affairs-afdeling." (link)
13/1 15:20
af Cupcake
(fort.) "...Albers har besluttet at forlade medicinalselskabet efter 20 år." + "...fratræder Novo Nordisk ved udgangen af januar 2026 for at søge muligheder uden for organisationen,” skriver Novo Nordisks presseafdeling." Hvad mon der sker....
13/1 15:32
af Occam
... nye koste fejer bedst. :-)
13/1 16:01
af JKY_VH
Ja, det ser det ud til pt. :-)
13/1 16:04
af JKY_VH
Er det mon fordi vi nærmer os et "teknisk niveau" at aktien pludselig rykker?
13/1 16:06
af Cupcake
Finans 14:00 "Rival forudser udfordringer for Novo-pille + Krav om, hvornår patienterne må spise og drikke med Novo Nordisks nye vægttabspille, bliver et problem i markedet, siger direktør hos konkurrneten Eli Lilly." (link) & Medwatch (link)
13/1 16:08
af Cupcake
Det var bare et spørgsmål om tid før Lilly måtte på banen efter Novos info-storm de seneste dage... ¨De må have det svært...
13/1 16:12
af junklau
JKY: ADR-aktien stiger i premarked.
13/1 16:21
af JKY_VH
Tak junklau
Nyeste Først - Ældste Først   Side 214/269