Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
30/4 05:27
af StockBull
Regnskab næste uge. Beat + god tone/guidance (især på Darzalex-royalties og pipeline-update) → stærk rebound. RSI(14) fra nuværende ~37 op mod 60-70 inden for 1-2 uger. Pris op mod 1.800 – 1.900 DKK er realistisk.
30/4 05:19
af StockBull
30/4 05:17
af StockBull
Vi er sandsynligvis tæt på en lokal bund, og en 4-6 ugers optur er plausibel. RSI(14) på 36 er klassisk oversolgt-territorium (under 40), og historisk giver det ofte god rebound-potentiale, især når det ikke har været ekstremt dybt (<30). Et run op mod 60-70 inden for 1-2 uger er helt realistisk i en mean-reversion. Ligesom i 2025 kan vi godt få et savtakket rebound: hurtig op (1-2 uger), lille korrektion, op igen osv. over 4-6 uger. Se vedhæftede graf (link)
29/4 18:17
af Raun
Vil nogen kunne forkare, hvad der skete med kursen i går på ADR noteringen.... Kusen er stødt faldende og den er nede med 0,80% laver kurven et næsten lodret spike til +2,20%. Så 3% op på ca. en halv time, og kursen stabiliserede sig omkring de +2%, og så hen mod luk sev den bare og fortsatte med at sive på det danske marked i dag... - Det er jo langt fra første gang man ser disse mærkværdigheder.... Jeg kunne forstå hvis kursen tager et lodret spike og straks falder tilbage, men det er jo ikke
29/4 17:23
af gdn55
Jeg har været med fra begyndelsen angående Genmab ca. fra år 2000. Det går op og ned , men jeg er ganske rolig på den lidt længere bane
29/4 17:14
af LP90
gdn55 ser du en positiv udvikling på kursen så ser du noget jeg ikke kan se for 3 mdr. siden kurs 2257 og i dag 1640 ca. 28 % ned det tænker jeg ikke der er mange der syntes er godt nok mine nerver fejler ikke noget og jeg bliver hængende med mere køb på 1632 så dem får jeg nok i morgen :-)
29/4 16:49
af gdn55
Synkende skude? Hvis man ikke ved bedre og er i tvivl, undgå dårlige nerver så sælg
29/4 16:43
af LP90
ja det er sku en skidt cases nogen der tror på der kan komme et købstilbud på den synkende skude ??? eller vil den bare synke dybere og dybere ned ???
29/4 16:16
af Raun
Det er et MEGET skræmmende forløb vi har været vidne til.... - Fra at være overbevist om at en fair prissætning vil ende med at vinde en dag. Så er jeg blevet meget skræmt af hvad der vil ske, hvis bare et af de 3 fase 3 forsøg fejler, som vi får vished om i indeværende år...... Det her er ikke sjovt længere....
29/4 15:21
af concillado
Kurs 1.666 - godt man ikke er overtroisk ;-)
29/4 14:59
af E L
AbbVie Q1 2026 Epkinly US $25m + Int 58 = 83 (vs i think $51m Q1 25) (link)
28/4 18:44
af Raun
Så for den da - Der sker noget på den amerikanske notering
28/4 14:26
af Solsen
Still very impressive !
28/4 12:00
af E L
Novartis Q1 2026 - Kesimpta (USD 1 164 million, +26% cc) sales grew across all regions, driven by increased demand (link) and strong access. (link)
27/4 18:45
af E L
if there is ANY chance of success on one of the Genmab ISAC's they should just buy Bolt at this price...
27/4 17:51
af Sukkeralf
No so far the no promissing results from Bolt and I would think an IND in the Genmab collaboration is a bit overdue or maybe even dropped. But Bolt is cheap so any success could catapult the stock up high
27/4 15:28
af E L
@SugarAlf Bolt has the Boltbody ISAC platform which Genmab collaborates on. no signs of success yet i think
25/4 17:58
af JKY_VH
"Analytikerne estimerer, at Novo Nordisks produkt når et topsalg på 12 mia. kr. i midten af næste årti – en del under salget af Hemlibra, der nåede tæt på 38 mia. kr. i 2025", skriver Børsen (link)
25/4 17:53
af JKY_VH
Mim8 fra Børsen "Rival skoser udfordrer fra Novo Nordisk". “Vi ser faktisk ikke rigtig nogen klinisk forskel i forhold til Mim8 for at være ærlig,” siger Teresa Graham, adm. direktør for Roche Pharmaceuticals, om de to produkter.", men det skal han jo sige.
25/4 14:53
af Sukkeralf
ISACs
25/4 14:53
af Sukkeralf
Nogen der kender til succesrige selskaber indenfor dette felt
25/4 14:52
af Sukkeralf
23/4 15:59
af E L
Petosemtamab Ph3 goes from 500 to 700 patients , same completion dates (link)
23/4 15:33
af ProInvestorNEWS
"The winner takes it all" . Det globale aktiemarked er presset for tiden - men for NASDAQ-indekset i USA kører det forrygende. Der sættes hele tiden nye kursrekorder trods krig, stigende oliepriser osv. Helge Larsen ser på årsagerne og kommer sidst i ugekommentaren også ind på, hvorfor pharma ikke er en sikker havn i disse urolige tider. Kort video: (link)
23/4 12:32
af JKY_VH
:-D
23/4 12:32
af JKY_VH
:D
23/4 12:22
af Bella1
Louis Nielsen har nok åbnet butik i Frankrig :-)
23/4 09:13
af JKY_VH
Sikke et pludseligt klarsyn og god formiddag:-)
23/4 09:03
af E L
BNP Paribas Upgrades Genmab to Outperform from Neutral, Boosts PT to dkk2.400 (from 1.300) MT Newswires · Apr 22 2026
22/4 16:24
af E L
(link) on Goldman
22/4 10:29
af E L
Or maybe cervical cancer which could explain the silence on further development of Tivdak, I would not be surprised to see efficacy with Rina-S at a much better tox profile than Tivdak
22/4 10:28
af E L
ok, so AI does not know more than we do. RAINFOL-06 to 08 was not mentioned anywhere before. It is logical to assume these names are in use for other indications so we'll have to wait to see which indications they are and if initial data is sufficiently strong to bring them into trial. Breast cancer maybe?
22/4 06:56
af ProInvestorNEWS
Genmab i kridthuset hos Goldman: Ser potentiale på 27 pct. (link)
21/4 21:30
af Raun
Information om RAINFOL-06 og -07 studiernes fokus på yderligere kombinationsbehandlinger og nye indikationer for Folat Receptor alfa (FRα) findes i Genmabs investorpræsentationer og opdaterede pipelinedokumenter. Disse strategiske udvidelser og den generelle Rina-S programacceleration beskrives i selskabets finansielle rapporter, herunder materialer relateret til deres Q3 2025 Interim Report og 2025 Annual Report
21/4 21:28
af Raun
Det er AI: Genmab's strategic investor materials and recent pipeline updates indicate plans to expand Rina-S (Rinatabart Sesutecan) studies, including anticipated developments in late-stage portfolios that likely cover combinations such as RAINFOL-06 and 07. These materials indicate a focus on assessing Rina-S in combination with bevacizumab or immunotherapy, building on data from the RAINFOL-01 trial
21/4 17:07
af E L
@Raun did you find any info there on Rainfol 6 /7 or is that some AI generated stuff...?
21/4 17:06
af E L
ideally we'll get a late breaking Epco abstract, but we'll see
21/4 17:05
af E L
you can search ASCO 2026 via (link)
21/4 16:23
af E L
asco abstract titles are out, i see for peto, rina-s, tiso and epco, but they make it very hard to copy/paste. titles only for now, text in May
21/4 15:19
af Raun
Der er i hvert fald ikke meget om 06 og 07 - Slet ikke om 08: RAINFOL-06 & 07: Disse forventes at dække yderligere kombinationsbehandlinger eller nye sygdomsområder (indikationer), hvor Folat Receptor alfa (FRα) er udtrykt. Genmab har indikeret, at de vil udforske Rina-S i kombination med andre terapier (som f.eks. immunterapi eller andre målrettede midler) for at flytte behandlingen tidligere ind i sygdomsforløbet.
21/4 10:38
af E L
so they have a RAINFOL-01 - 05 and 09, but no 6, 7, 8...? is that correct?
21/4 10:29
af E L
this is a nice new trial! : Study to Assess the Efficacy and Safety of Rina-S in Participants With Advanced Gastrointestinal (GI) Cancers (RAINFOL-09) (link)
21/4 10:21
af E L
Teclistamab on the CHMP agenda : Scope: Extension of indication to include in combination with daratumumab treatment of adult patients with relapsed or refractory multiple myeloma who have received at least one prior therapy for TECVAYLI
21/4 10:16
af Bella1
Efterhånden er der vist tale om helårsagurker...
21/4 09:34
af concillado
Hvis man tror på det fundamentale i aktien, så er lavinteresse-perioder blot perfekte opkøbsmuligheder.
21/4 09:32
af concillado
Bare rolig til sommer falder den typisk yderligere i agurketiden ;-)
21/4 09:06
af Peter Panik
Hvornår mon Genmab har tænkt sig at stige igen. De fine Darzalex tal er jo allerede udvisket.. Virker ikke tiol den store interesse i aktien mere.
21/4 08:47
af E L
'Erzo-gate' :-D
21/4 07:53
af Sukkeralf
3 år siden Genmab lavede aftalen med Argenx - mon vi snart hører om det fører til noget. Synes ikke ret mange af de samarbejder de laver har ført noget med sig. BioNTech samarbejdet givet en del kliniske kandidater, men ellers har de været sløjt.
20/4 22:05
af Bulder
E L 17.47, it was a complete scandal that Genmab dropped it. Erzo-gate.
Nyeste Først- Ældste Først   Side 11/4386