Genmab
Aktiesnakken
NOVO
TESLA
Genmab
Ennogie
Biotek-snakken
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Chemometec
Smallcap og First North aktier
Zealand Pharma
Amerikanske aktier
Grønne Aktier
Laks
Shipping
Vestas
AI/Kunstig intelligens
BITCOIN
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
|
|
3/10 13:27 af w |
ingen vil eje aktien hen over data. Man kan takke analytikerne for dette drama
|
|
|
3/10 13:24 af Raun |
Du har ret meget langt hen af vejen @Stockbull. - Men ikke så langt at den sunde fornuft ikke kan være bekymrende...
|
|
3/10 13:12 af StockBull |
beslutninger i svære situationer. Jeg har f.eks besluttet at beholde min Genmab position næste 12 mdr og så tage ny beslutning igen om 12 mdr eller hvis der sker noget uventet positivt eller negativt. At spekulere på hvorfor kursen falder og stiger er lidt spild af tid for ingen ved det helt precist.
|
|
3/10 13:09 af StockBull |
I stedet for at lade bekymringerne tage overhånd, kan det være en god idé at lære at acceptere det, vi ikke kan ændre. Det kræver øvelse, men ved at dyrke en attitude af afspændthed og accept kan vi bedre håndtere usikkerhederne i livet. Uanset om kursen stiger eller falder, er det essentiel at bevare roen og fokusere på de aspekter af livet, hvor vi faktisk kan gøre en forskel. At forblive afspændt og positiv kan ikke alene forbedre vores livskvalitet, men også hjælpe os med at træffe bedre
|
|
3/10 13:07 af StockBull |
Det er vigtigt at være opmærksom på, at man ikke skal bekymre sig over ting, man ikke selv har kontrol over. Bekymringer, især om fremtiden eller om situationer, vi ikke kan ændre, kan være skadelige for vores mentale og fysiske velbefindende. Når vi bruger tid og energi på at bekymre os, går det ofte ud over vores evne til at nyde nuet og fokusere på de ting, der virkelig betyder noget for os.
|
|
|
3/10 12:45 af Vitus |
Det er da virkelig mystisk det der sker i den aktie. Jeg tror både ledelsen i Genmab og visse andre ved, hvad der sker, og det er vel egentlig bekymrende …
|
|
3/10 10:04 af Bulder |
Oduk: Det mest sandsynlige er i løbet (slutningen) af dette kvartal. Herefter har jnj en vis (rimelig kort)
tid til at beslutte sig.
|
|
|
3/10 09:11 af Oduk |
Er der nogle herinde som kender diverse deadlines for CD38? Jeg tænker primært på hvornår man regner med studiedata, samt J&J optionen. Dette er nok et begynderspørgsmål :)
|
|
|
3/10 07:44 af JKY_VH |
Enig lahn1 21.20. "Lyset" fra PI plejer at lyse op på markedet med lidt forsinkelse, så jeg tror også på bedre tider for Genmab og god morgen :-)
|
|
|
2/10 21:20 af lahn1 |
19:54, dejligt at se positive toner omkring Gmab. Vi herinde ved det jo godt ;-) ,men lad os få nogler flere af den slags.
|
|
|
2/10 19:54 af E L |
Orbis International Equity Strategy is bullish (link)
|
|
|
2/10 19:35 af E L |
Hemab Therapeutics
/ HMB-001 (link)
|
|
|
2/10 18:29 af ProInvestorNEWS |
Knock-Your-Socks-Off-News – October 2024 (link)
|
|
2/10 18:28 af Solsen |
(link) Den 13. marts 2023 kom Pfizer med et bud på Seagen ;-)
|
|
|
2/10 17:17 af gentogen |
Ja, de aftaler siger jo åbenbart, at JNJ gerne må modarbejde Genmabs interesser, men ikke omvendt. Men hvis JNJ gerne må lave et (angiveligt) helt nyt produkt, hvorfor så ikke omvendt...
|
|
2/10 16:59 af Solsen |
Om ikke andet så i erzo aftalen, som er billig at opt.in. på.
|
|
2/10 16:58 af Solsen |
Ja bare vi kendte aftalen, der begrænser Genmab. Men jura er forfærdelig ulogisk. Jeg kunne mistænke, at der er begrænsninger på Genmabs muligheder også efter 2030.
|
|
|
2/10 16:57 af gentogen |
Strålende idé.
|
|
2/10 16:49 af Bulder |
Hvis de er hurtige, er det lige før de kunne have sådan en klar omkring 2030.
|
|
2/10 16:49 af Solsen |
JW takker os for at hænge på ;-) (link)
|
|
2/10 16:46 af Solsen |
Sesutecan linkeren fra ProfoundBio har en load på DAR8 i stedet for DAR4 som f.eks. Seagens teknologi har. Altså dobbelt så giftig pr antistof. Og rimelig bivirkningsprofil jf Genmab. Glæder mig til at høre om de mange forsøg vi skal have i gang ;-)
|
|
2/10 16:40 af Bulder |
Ja, f.eks. en DuoBody cd38xcd3 ADC ville give jnj en lang næse.
|
|
2/10 16:36 af Solsen |
Umiddelbart med mere power så vidt jeg kan forstå. Så vejen er åben.
|
|
2/10 16:35 af Solsen |
Linket til Daratumumab ADC preclinical viser sig at være en ADC, der benytter monomethyl auristatin E (MMAE) som payload. Det samme som Seagens teknologi. (link) ProfoundBio/Genmab benytter exatecan payload
|
|
| ||
|
2/10 16:34 af Bulder |
De må gerne lave en cd-38 ADC, bare ikke en dara ADC. De bruger bare nogle andre epitoper på cd38, så er den hjemme.
|
|
2/10 16:15 af Solsen |
Jo selv med JNJ’s evt ops.in. så skal de jo stadig udvikle og søge nye indtægtskilder. Så aktionærerne kan blive tilfredse :-)
|
|
|
2/10 16:14 af Raun |
Hvis de skulle være i tvivl, men det tror jeg ikke de er.... ;-)
|
|
|
2/10 16:12 af Raun |
Ja, og det har JW jo allerede sagt at han nok skal få dem overbevist om...
|
|
2/10 16:10 af Solsen |
De skal jo “blot” vise JNJ, at de har en afløser for dara de ikke kan undvære.
|
|
2/10 16:09 af Solsen |
;-)
|
|
2/10 16:09 af Solsen |
Og jeg forventer at de er i gang !
|
|
2/10 16:08 af Solsen |
Hvis Genmab med deres nye ADC teknologi - som er efter min vurdering spitzenklasse - kan producere en hexa38-ADC eller bispecific CD38xYY-ADC der er superior. Så har Genmab en mulighed for at bevare deres andel af CD38 markedet.
|
|
2/10 16:05 af Solsen |
Det sidste i hvert tilfælde. Men Genmab tilbød dem jo erzo efter JNJ havde taget licens på dara.
|
|
|
2/10 16:04 af lahn1 |
jo ja, men det ku jo ligevel være JnJ, da de har givet grønt lys for dette forsøg. de har jo udviklings og kommercialiserings rettighederne, eller hvad ?
|
|
2/10 16:02 af Solsen |
Jeg vil tro, at de er i gang :-)
|
|
2/10 15:58 af Solsen |
Jo de kan vel arbejde så meget de vil i mm, men kan vel kun tilbyde JNJ stoffet.
|
|
2/10 15:57 af Solsen |
En søgning gav dette (link)
|
|
|
2/10 15:57 af lahn1 |
ikke
|
|
|
2/10 15:57 af lahn1 |
De må vel godt lave en bare kke i MM
|
|
2/10 15:55 af Solsen |
Gad vide om Genmab arbejder på en ADC på CD38 target. Det var jo nærliggende at prøve, idet de må have indgående kendskab til dette target.
|
|
2/10 15:53 af Solsen |
Det må siges !
|
|
|
2/10 15:53 af lahn1 |
Ja de dage er ovre, det her er en rigtig faldende kniv.
|
|
|
2/10 15:52 af gentogen |
Det var godt nok nemmere at bundfiske i gamle dage. Da vendte den altid 20-25% nede...
|
|
|
2/10 15:47 af Raun |
I min verden handler det overhovedet ikke om panik mere.... Alle der panikkede har været ude længe...... For bare lidt over 4 måneder siden var kursenover 2000. - Fra 2000-1800 der panikkede de fleste. - Dem der er tilbage nu er dem der har valgt at gå linen ud...
|
|
|
2/10 15:46 af lahn1 |
Et billede der minder meget om manipulering set i andre aktier op til købstilbud. Kursen giver udtryk for et binært scenario, som om vi skal til Adcom med vores eneste indtægts mulighed. Den har vi haft da vi tabte voldgiften så at sige.
|
|
|
2/10 15:43 af E L |
GEN1042 a few updates in the write up, quite a few more locations turned from Recruiting to Completed, so hopefully they have enough data soon to decide on future plans (link)
|
|
2/10 15:34 af Solsen |
Nok rigtigt. Køberne afventer afklaring og sælgerne nærmer sig panik.
|
|
2/10 15:22 af Darvin |
Mit bud!
|
|
2/10 15:21 af Darvin |
Eller med et minimalt tab, som bliver til en investering senere
|
|
2/10 15:20 af Darvin |
Den er blot nem at handle ned. Og de der står for det, gør det med garanti uden tab. Det er ikke blot salg af aktier, men behændig handel (køb og salg m.v.) af aktier
|
