Genmab
Aktiesnakken
TESLA
NOVO
Genmab
Hansa Biopharma
Bavarian Nordic
Ennogie
Biotek-snakken
Amerikanske aktier
Chemometec
Smallcap og First North aktier
BITCOIN
Grønne Aktier
Vestas
AI/Kunstig intelligens
AMBU
Embla Medical
Forsvarsaktier
OLIE OG GAS
Zealand Pharma
|
|
10/6 11:52 af Goglobal |
Helt genialt og fantastisk nyhed fra Genmab. Kan kun se fordele ved den nye voldgiftssag og tænker de jo nok har brugt ret god tid på at gennemtænke udfaldet denne gang plus de bedste jurister på området :)
|
|
10/6 11:48 af Bulder |
mid-to-high single-digit tiered royalty on net sales.
|
|
10/6 11:44 af Bulder |
Nice CR.
|
|
10/6 11:43 af Bulder |
Nice, thx E L. So epco for nHL and cami for HL. Not bad.
|
|
|
10/6 11:38 af E L |
ADC Therapeutics Announces Results from Pivotal Phase 2 Clinical Trial of Camidanlumab Tesirine (Cami) in Relapsed or Refractory Hodgkin Lymphoma (link)
|
|
10/6 11:37 af Solsen |
Mig bekendt har ser ikke været negative renter i US. Så lidt har også ret. Hvis de tager røven på JNJ er JW genial og den manglende tiltro til ledelsen, som nogen har, er forduftet ;-)
|
|
|
10/6 11:20 af kkjoel |
Ok, fandt den.
|
|
|
10/6 11:16 af kkjoel |
Nogen der har et link til 2012 Licensaftalen med JNJ
?
|
|
|
10/6 11:09 af Hugininvest |
Nu er det jo risikovillige penge/erhvervslån vi taler om, så mon ikke de svinger den op på de 9% p.a.
|
|
|
10/6 11:01 af kkjoel |
LOL.. det ender sgu med vi kommer til at nettobetale dem for at "låne" "vores" royalties.
|
|
10/6 10:55 af Bulder |
$405 mio plus interest. Det sidste kan ikke være meget. Måske endda negative?
|
|
|
10/6 10:51 af kkjoel |
Ja, eller tilbage til ATH, altså godt 1000 ;-)
|
|
|
10/6 10:50 af kkjoel |
Så de 13 år behøver INGEN at tale mere om herinde. Dejligt! ;-)
|
|
10/6 10:49 af Bulder |
Løntoft mener jo, at hvis genmab vinder får de noget der ligner nulstillet ulemperne ved den første sag. Det må så give 400 på kursen ;-)
|
|
|
10/6 10:49 af kkjoel |
Og tak osse, LLi. Havde ikke lige tålmodighed til at fremfinde og påbegynde læsning af licensaftaler. Så måske det konkret er det, der er grunden. Og uanset begrundelsen er det det, der er kravet.
|
|
|
10/6 10:46 af kkjoel |
Sidstnævnte ansætter de Anders Matthesen i.
|
|
|
10/6 10:43 af kkjoel |
Og har gemt den bedste til sidst: CRO (Respect)! ;-)
|
|
|
10/6 10:43 af kkjoel |
Corporate MeToo Officer: CMTO...
|
|
|
10/6 10:41 af kkjoel |
Eller CGO(G): Corporate Gender Officer (&Gentleman).
|
|
|
10/6 10:40 af kkjoel |
Så JvW har fuldstændig ret - de må lære at behandle mindre firmaer med respekt. Meget oppe i tiden forresten.. dette med etik, respekt og plads til alle. Måske JNJ kunne ansætte en Kønsdirektør (C+LGBTQ+O)?!
|
|
|
10/6 10:39 af ProInvestorNEWS |
Genmab/Sydbank: Ny voldgiftssag er næsten ren "upside" - NY
(link)
|
|
|
10/6 10:36 af kkjoel |
Uetiske pengesvin. Hvis alle venner var sådan.......
|
|
|
10/6 10:36 af kkjoel |
Og det tiltror jeg dem bestemt forsøget på....
|
|
|
10/6 10:35 af kkjoel |
Og mht parternes positioner. Tænker osse det må kunne gå relativt schnellt, da begge parter jo har anerkendt at FASTPRO er et nyt produkt. Så hvis JNJ skal gå "skadesfri", skal de på en eller anden måde argumentere for at det er et nyt produkt på "en ny måde" (som derfor ikke betinger royalties)....?! ;-)
|
|
| ||
|
|
10/6 10:32 af kkjoel |
:-)
|
|
|
10/6 10:31 af kkjoel |
Jep, lyder rigtigt. Tak :-9
|
|
10/6 10:31 af Bulder |
Dara blev godkendt i 2016 og vel solgt fra 2017. Det giver 13 år til 2030. Det er vel derfra de har de 13 år.
|
|
|
10/6 10:30 af kkjoel |
Eller måske et signal: Den Uheldsbringende Patentperiode ;-)
|
|
|
10/6 10:29 af kkjoel |
Eller er det et "sjovt" skævt åremål... 13 år.
|
|
|
10/6 10:27 af kkjoel |
Og måske 13 år bare er en standard patentperiode for "afledte/indgående" stoffer?
|
|
|
10/6 10:25 af kkjoel |
Ja, masser ad (delvis) idle talk og gætterier. Endeløse faktisk.
|
|
|
10/6 10:24 af kkjoel |
Voldgiftskendelsen siger, at FASTPRO er et nyt produkt.... og hvis JNJ accepterer dette - eller i modsat fald vælger at krænke patentet - bør i princippet gælde samme/lignende betingelser som for dara/darza aftalen.
|
|
10/6 10:24 af Bulder |
Een god ting kommer der da ud af den nye voldgift: Et helt gratis nyt chat-emne, som kan holde i månedsvis. :-)
|
|
10/6 10:22 af Bulder |
nej, men jeg synes heller ikke jeg kan læse, at genmab kræver halo royalties tilbage.
|
|
|
10/6 10:21 af kkjoel |
Enig med Bulder. Og Søren Løntoft har osse denne læsning: "Med udgangspunkt i den få måneder gamle kendelsen har Genmab anlagt en voldgiftssag mod Janssen, hvor det kræver 405 mio. dollar plus renter i kompensation for manglende milepælsbetalinger for Darzalex Faspro samt anerkendelse af, at en ny royalty-periode på 13 år er startet fra det første kommercielle salg af kræftmidlet."
|
|
10/6 09:58 af Bulder |
Jeg mener at den nye voldgift bygger på en anerkendelse af at genmab skal bidrage til royalties til halo. Men skal så logisk have milestones for det nye produkt, når det nu *er* er nyt produkt.
|
|
10/6 09:55 af Darvin |
Binder voldgiften mht nye produkter ? Eller starter vi helt forfra
|
|
10/6 09:55 af Bulder |
Udgifterne til denne voldgift financieres let ved at bestyrelsen giver afkald på lidt restricted stocks ;-)
|
|
10/6 09:55 af Darvin |
Nej - men en fortolkning af deres krav. Lige præcis den del er svær at fortolke. Men umiddelbart syntes jeg det er en rimelig antagelse
|
|
10/6 09:48 af Bulder |
Darvin, du skriver 8:45, ... "3 ubeskåret royalty i alle årene. Det sidste følger n¨bl.a. af 1." Men det er da ikke et genmab krav?
|
|
10/6 09:41 af Bulder |
Nej, det bliver selvfølgelig kun 3 års royalty, de får i forvejen indtil 2030.
|
|
|
10/6 09:41 af ProInvestorNEWS |
Aktier/åbning: C25 åbner i rødt - Genmab i ny voldgiftssag
(link)
|
|
10/6 09:38 af Bulder |
Så lad os så sige, HVIS de vinder, så skal de have 13 års royalty plus nye milestones. Det kan da kun blive dyrere for JnJ.
|
|
10/6 09:36 af Bulder |
I øvrigt mente jeg at de i hvert fald ville tabe royatydelen, men havde en chance på halodelen.
|
|
10/6 09:35 af Bulder |
Jo klart, men det var spm's forudsætning.
|
|
|
10/6 09:33 af Riis7 |
Nu skal de vel lige vinde først:-) vi troede alle de vandt sidst, det sluttede jeg meget skidt:-) men market reagere ikke rigtigt på det, Genmab følger bare med alle andre aktier ned:-)
|
|
10/6 09:30 af Bulder |
Kan det her ikke gå hen og blive dyrere for JnJ?
|
|
10/6 09:28 af Darvin |
Smager kaffen pludselig lidt bedre ?
|
|
10/6 09:27 af Bulder |
Rimeligt logisk ræsonnement.
|
|
10/6 09:26 af Bulder |
Fint tak :-)
|
