Click
Chat
 
Du kan vedhæfte PDF, JPG, PNG, DOC(X), XLS(X) og TXT-filer. Klik på ikonet, vælg fil og vent til upload er færdig før du indsender eller uploader endnu en fil.
60
Vedhæft Send
DANMARKS STØRSTE INVESTORSITE MED DEBAT, CHAT OG NYHEDER
10/6 11:52
af Goglobal
Helt genialt og fantastisk nyhed fra Genmab. Kan kun se fordele ved den nye voldgiftssag og tænker de jo nok har brugt ret god tid på at gennemtænke udfaldet denne gang plus de bedste jurister på området :)
10/6 11:48
af Bulder
mid-to-high single-digit tiered royalty on net sales.
10/6 11:44
af Bulder
Nice CR.
10/6 11:43
af Bulder
Nice, thx E L. So epco for nHL and cami for HL. Not bad.
10/6 11:38
af E L
ADC Therapeutics Announces Results from Pivotal Phase 2 Clinical Trial of Camidanlumab Tesirine (Cami) in Relapsed or Refractory Hodgkin Lymphoma (link)
10/6 11:37
af Solsen
Mig bekendt har ser ikke været negative renter i US. Så lidt har også ret. Hvis de tager røven på JNJ er JW genial og den manglende tiltro til ledelsen, som nogen har, er forduftet ;-)
10/6 11:20
af kkjoel
Ok, fandt den.
10/6 11:16
af kkjoel
Nogen der har et link til 2012 Licensaftalen med JNJ ?
10/6 11:09
af Hugininvest
Nu er det jo risikovillige penge/erhvervslån vi taler om, så mon ikke de svinger den op på de 9% p.a.
10/6 11:01
af kkjoel
LOL.. det ender sgu med vi kommer til at nettobetale dem for at "låne" "vores" royalties.
10/6 10:55
af Bulder
$405 mio plus interest. Det sidste kan ikke være meget. Måske endda negative?
10/6 10:51
af kkjoel
Ja, eller tilbage til ATH, altså godt 1000 ;-)
10/6 10:50
af kkjoel
Så de 13 år behøver INGEN at tale mere om herinde. Dejligt! ;-)
10/6 10:49
af Bulder
Løntoft mener jo, at hvis genmab vinder får de noget der ligner nulstillet ulemperne ved den første sag. Det må så give 400 på kursen ;-)
10/6 10:49
af kkjoel
Og tak osse, LLi. Havde ikke lige tålmodighed til at fremfinde og påbegynde læsning af licensaftaler. Så måske det konkret er det, der er grunden. Og uanset begrundelsen er det det, der er kravet.
10/6 10:46
af kkjoel
Sidstnævnte ansætter de Anders Matthesen i.
10/6 10:43
af kkjoel
Og har gemt den bedste til sidst: CRO (Respect)! ;-)
10/6 10:43
af kkjoel
Corporate MeToo Officer: CMTO...
10/6 10:41
af kkjoel
Eller CGO(G): Corporate Gender Officer (&Gentleman).
10/6 10:40
af kkjoel
Så JvW har fuldstændig ret - de må lære at behandle mindre firmaer med respekt. Meget oppe i tiden forresten.. dette med etik, respekt og plads til alle. Måske JNJ kunne ansætte en Kønsdirektør (C+LGBTQ+O)?!
10/6 10:39
af ProInvestorNEWS
Genmab/Sydbank: Ny voldgiftssag er næsten ren "upside" - NY (link)
10/6 10:36
af kkjoel
Uetiske pengesvin. Hvis alle venner var sådan.......
10/6 10:36
af kkjoel
Og det tiltror jeg dem bestemt forsøget på....
10/6 10:35
af kkjoel
Og mht parternes positioner. Tænker osse det må kunne gå relativt schnellt, da begge parter jo har anerkendt at FASTPRO er et nyt produkt. Så hvis JNJ skal gå "skadesfri", skal de på en eller anden måde argumentere for at det er et nyt produkt på "en ny måde" (som derfor ikke betinger royalties)....?! ;-)
10/6 10:32
af kkjoel
:-)
10/6 10:31
af kkjoel
Jep, lyder rigtigt. Tak :-9
10/6 10:31
af Bulder
Dara blev godkendt i 2016 og vel solgt fra 2017. Det giver 13 år til 2030. Det er vel derfra de har de 13 år.
10/6 10:30
af kkjoel
Eller måske et signal: Den Uheldsbringende Patentperiode ;-)
10/6 10:29
af kkjoel
Eller er det et "sjovt" skævt åremål... 13 år.
10/6 10:27
af kkjoel
Og måske 13 år bare er en standard patentperiode for "afledte/indgående" stoffer?
10/6 10:25
af kkjoel
Ja, masser ad (delvis) idle talk og gætterier. Endeløse faktisk.
10/6 10:24
af kkjoel
Voldgiftskendelsen siger, at FASTPRO er et nyt produkt.... og hvis JNJ accepterer dette - eller i modsat fald vælger at krænke patentet - bør i princippet gælde samme/lignende betingelser som for dara/darza aftalen.
10/6 10:24
af Bulder
Een god ting kommer der da ud af den nye voldgift: Et helt gratis nyt chat-emne, som kan holde i månedsvis. :-)
10/6 10:22
af Bulder
nej, men jeg synes heller ikke jeg kan læse, at genmab kræver halo royalties tilbage.
10/6 10:21
af kkjoel
Enig med Bulder. Og Søren Løntoft har osse denne læsning: "Med udgangspunkt i den få måneder gamle kendelsen har Genmab anlagt en voldgiftssag mod Janssen, hvor det kræver 405 mio. dollar plus renter i kompensation for manglende milepælsbetalinger for Darzalex Faspro samt anerkendelse af, at en ny royalty-periode på 13 år er startet fra det første kommercielle salg af kræftmidlet."
10/6 09:58
af Bulder
Jeg mener at den nye voldgift bygger på en anerkendelse af at genmab skal bidrage til royalties til halo. Men skal så logisk have milestones for det nye produkt, når det nu *er* er nyt produkt.
10/6 09:55
af Darvin
Binder voldgiften mht nye produkter ? Eller starter vi helt forfra
10/6 09:55
af Bulder
Udgifterne til denne voldgift financieres let ved at bestyrelsen giver afkald på lidt restricted stocks ;-)
10/6 09:55
af Darvin
Nej - men en fortolkning af deres krav. Lige præcis den del er svær at fortolke. Men umiddelbart syntes jeg det er en rimelig antagelse
10/6 09:48
af Bulder
Darvin, du skriver 8:45, ... "3 ubeskåret royalty i alle årene. Det sidste følger n¨bl.a. af 1." Men det er da ikke et genmab krav?
10/6 09:41
af Bulder
Nej, det bliver selvfølgelig kun 3 års royalty, de får i forvejen indtil 2030.
10/6 09:41
af ProInvestorNEWS
Aktier/åbning: C25 åbner i rødt - Genmab i ny voldgiftssag (link)
10/6 09:38
af Bulder
Så lad os så sige, HVIS de vinder, så skal de have 13 års royalty plus nye milestones. Det kan da kun blive dyrere for JnJ.
10/6 09:36
af Bulder
I øvrigt mente jeg at de i hvert fald ville tabe royatydelen, men havde en chance på halodelen.
10/6 09:35
af Bulder
Jo klart, men det var spm's forudsætning.
10/6 09:33
af Riis7
Nu skal de vel lige vinde først:-) vi troede alle de vandt sidst, det sluttede jeg meget skidt:-) men market reagere ikke rigtigt på det, Genmab følger bare med alle andre aktier ned:-)
10/6 09:30
af Bulder
Kan det her ikke gå hen og blive dyrere for JnJ?
10/6 09:28
af Darvin
Smager kaffen pludselig lidt bedre ?
10/6 09:27
af Bulder
Rimeligt logisk ræsonnement.
10/6 09:26
af Bulder
Fint tak :-)
Nyeste Først- Ældste Først   Side 639/4386