Genmab
Aktiesnakken
NOVO
Bavarian Nordic
Genmab
TESLA
Ennogie
Shipping
Zealand Pharma
Smallcap og First North aktier
Chemometec
AMBU
Banker og Finans
Hansa Biopharma
Amerikanske aktier
Medico
Biotek-snakken
Pharma
GN Store Nord
Gubra
Forsvarsaktier
Grønne Aktier
OLIE OG GAS
BITCOIN
Embla Medical
Laks
Politiksnakken
![]() |
14/3 00:25 af Sukkeralf |
Godt nyt for Genmab og RinaS
|
![]() |
13/3 17:16 af ProInvestorNEWS |
Kort video: Zealand Pharma har indgået en kæmpe aftale med Roche, men torsdag er en stor del af aktiegevinsten på nyheden barberet af. Der har også været udsalg i Gubra-aktien i kølvandet på en milliard-aftale. Derudover omgæres nye fedmedata fra Novo Nordisk af manglende forståelse hos dele af investorerne, og sidst, men ikke mindst, har Johnson & Johnson sagt nej tak til at udnytte en option på Genmabs "Super-DARA". (link)
|
![]() |
13/3 16:52 af JKY_VH |
Ja, de to aktier har ikke ligefrem forgyldt os den senere tid og Genmab da slet ikke.
|
![]() |
13/3 16:44 af Bulder |
Heller ikke JKY. Temmeligt sparsomt for tiden med både novo og gen i dybet.
|
![]() |
13/3 16:19 af JKY_VH |
Ja, det er bemærkelsesværdigt bikube. Er tilbagekøbsprogrammet mon startet?
|
![]() |
13/3 16:18 af JKY_VH |
Hvad med salt til ægget Bulder?
|
![]() |
13/3 15:55 af bikube |
Det e da vist sjældent, at US åbning trækker Genmab op, som i dag den gik pludselig i +.
|
![]() |
13/3 15:52 af royal |
Ja, man kan vist roligt sige at prisudviklingen på smør og Genmab bevæger sig i hver sin retning. :-(
|
![]() |
13/3 15:43 af Bulder |
Det daglige brød kan der lige blive råd til, men det kniber mere med smørret.
|
![]() |
13/3 15:02 af gentogen |
Lige nu holder det ikke rigtig...
|
![]() |
13/3 15:01 af gentogen |
Thi den, som har, ham skal der gives, og han skal faa Overflod
|
![]() |
13/3 14:40 af Vitus |
Hukommelse har et problem - den kan være meget kort ! - Måske biblen skulle ligges til grund for kommentarer herinde :-)
|
![]() |
13/3 14:30 af Plimsoller |
Det er det gode ved det skema. Det er helt transparent. Tallene bagved tallene er meget synlige :-)
|
![]() |
13/3 14:28 af Bulder |
He he, giv os idag vort daglige brød og led os ikke i fristelse … gad vist om bønner vil hjælpe på de miserable tilstande :-)
|
![]() |
13/3 14:24 af Vitus |
Jeg sætter bestemt pris på frivillighed - men at lede nogen i fristelse bryder jeg mig ikke om…..
|
![]() |
13/3 13:47 af Plimsoller |
Det er helt frivilligt om man vil kigge på skemaerne, og der ligger et stort stykke kontinuerligt arbejde bag ved dem. Det skal Stockbull have tak for.'
|
![]() |
13/3 13:30 af Vitus |
Skemaerne er vel overflødige …… der bliver trods alt lavet regnskaber og budgetter :-(
|
![]() |
13/3 13:03 af lahn1 |
Monzi og Vitus, der er da ingen af de store skemaer der har skuffet. Der som er galt er at markedet ikke vil betale for Gmabs
|
![]() |
13/3 12:58 af Raun |
Tak @Stockbull .... Tænker da også at det vil være mest retvisende at tage det konservative udgangspunkt i hvad Genmab selv forventer af topsalg for Acasunlimab?..... Er det ikke kun 3 milliarder USD?
|
![]() |
13/3 12:55 af concillado |
Nu skal de bare være lidt mere klare i spyttet på opkøbsprogrammet, så må vi se om hvor mange investorer som herefter fortsat stoler på investeringscasen de næste 5 år.
|
![]() |
13/3 12:13 af monzi |
Ja, lige præcis
|
![]() |
13/3 11:50 af Vitus |
Vi må da håbe tilliden til Genmab vender tilbage - men ikke nemt at få øje på lige nu. Jeg har før set STORE skemaer her på chatten - men de har da skuffet helt enormt.
|
![]() |
13/3 10:25 af Solsen |
Omkring NSCLC så er PD-L1 x VEGF hot lige nu. Så den skal vi holde øje med. Flere biotech arbejder på det target.
|
![]() |
13/3 10:11 af E L |
Zai Lab Announces Acceptance of Biologics License Application for TIVDAK for the Treatment of Patients with Recurrent or Metastatic Cervical Cancer (link)
|
| ||
![]() |
13/3 10:11 af Aaanditsgone |
Tak :)
|
![]() |
13/3 10:07 af StockBull |
Et peaksalg på 8,2 milliarder USD kunne være realistisk i et "best-case"-scenarie, hvor acasunlimab opnår bred godkendelse til NSCLC og andre solide tumorer, og hvis det udkonkurrerer eksisterende terapier. Men det kræver succes i fase 3, regulatorisk godkendelse (forventet tidligst 2027-2028), og stærk markedsandel.
|
![]() |
13/3 10:06 af StockBull |
Acasunlimab’s bispecifikke tilgang og kombination med PD-1-hæmmere kunne positionere det som en konkurrent til eksisterende terapier, især hvis det viser forbedret effektivitet eller tolerabilitet.
|
![]() |
13/3 10:06 af StockBull |
NSCLC er et af de største kræftmarkeder globalt, med et behandlingsmarked, der forventes at overstige 30 milliarder USD årligt i 2030’erne ifølge brancheanalyser. Immunterapier som Keytruda (Merck) har allerede peaksalg over 20 milliarder USD, hvilket viser potentialet for effektive behandlinger i dette rum.
|
![]() |
13/3 10:05 af StockBull |
Genmab har flyttet acasunlimab ind i fase 3-udvikling, hvilket blev bekræftet i deres årsrapport for 2024 (offentliggjort februar 2025). Fase 3-studiet fokuserer på NSCLC og er i gang med at blive initieret.
|
![]() |
13/3 10:02 af StockBull |
som jeg husker er de 8.2 mia blevet nævnt her i genmab tråden. kommer vist fra en analyse men kan ikke huske om det var seb eller en anden
|
![]() |
13/3 09:57 af StockBull |
her opdateret skema. (link)
|
![]() |
13/3 09:53 af Aaanditsgone |
@Stockbull: Rigtig godt overblik, tusind tak! Lige et par spørgsmål: Hvorfor har du Rina-S som 50/50? Det er da 100% Genmab? Og hvorfor ikke tage udgangspunkt i de $2 mia. peak sales de selv har budt på? Og hvordan kommer du frem til $8.2 mia. for acasunlimab? Det er jo meget højere end Genmab selv har meldt ud?
|
![]() |
13/3 08:55 af JKY_VH |
Jo, lad os håbe det Solsen. Aktien ligger også langt nede på listen blandt shortede aktier.
|
![]() |
13/3 08:39 af Solsen |
Vi får snart første datasæt, der kan hjælpe lidt. RinaS næste uge.
|
![]() |
13/3 08:38 af Solsen |
Mon ikke tilliden til Genmab vender tilbage :-)
|
![]() |
13/3 08:13 af JKY_VH |
Tak SB og god morgen;-)
|
![]() |
13/3 08:09 af StockBull |
ja det en opdateret Excel-fil i USD fra 2025, hvor jeg har anvendt en PE-værdi på 15 og et gennemsnitligt overskud på 30 % frem mod 2040. Gode data for Acasunlimab bør kunne løfte PE-værdien over 30, som vi tidligere har set i Darzalex' storhedstid, hvor PE-værdien ligeledes oversteg 30. Dette indikerer reelt set et fantastisk kurspotentiale, forudsat at Acasunlimab klarer sig godt. En PE på 30 vil, som bekendt, fordoble alle de estimerede kursmål i skemaet med 100 %.
|
![]() |
13/3 08:09 af transalp |
Go morgen.. :)
|
![]() |
13/3 08:03 af Solsen |
@SB man bliver helt bange for dit regneark. Men du går vel over i dollers fra 2025 :-) Tak for din opdatering og mon ikke vi kan få mere end P/E 15 på et tidspunkt.
|
![]() |
13/3 07:15 af Helge Larsen/PI-redaktør |
Godmorgen :-)
|
![]() |
13/3 06:40 af StockBull |
(link) Genmabs langsigtede salgsprognoser
|
![]() |
12/3 23:00 af gentogen |
Ja de medarbejdere må da kunne lave noget mere nyttigt...
|
![]() |
12/3 22:26 af Solsen |
Men de sagde at resultaterne fra hovedforsøget kom i offentlig domæne. Så kan vi se lidt flere detaljer. Men jo kun akademisk interesse.
|
![]() |
12/3 22:25 af Solsen |
Genmab kunne måske anse stoffet som intern konkurrent til Epco og JNJ kunne måske også have interesse i at det ikke blev udviklet til refrac dara pts.
|
![]() |
12/3 22:21 af Solsen |
(link) Studiet er gennemført. Men de lagde røgslør over aftalen med JNJ. Bl.a. ville de ikke have stoffet på salgshylden ?
|
![]() |
12/3 21:03 af Bulder |
Total fiasko!
|
![]() |
12/3 20:58 af gentogen |
Der var også en, der spurgte til DLBCLog AML af studiet, men det havde de åbenbart slet ikke gennemført. Lidt specielt...
|
![]() |
12/3 18:54 af lahn1 |
Lyttede til CD38 kaldet fra forleden og kan simpelhen ikke forstå hvorfor H.... Anthony ikke kan svare klart og tydeligt på spg om fremtidig revenues fra de 3 hovedkandidater. Han kan henvise til deres egne estimater Epco, Rina-S og Aca >$3bn+$2bn+$1bn ved peaksales tilsammen vil overgår Dara revenues. Er lige ved at syntes han er en katastrofe på de her kald. Ved de peaker forskelligt men det er jo ikke en hemmelighed.
|
![]() |
12/3 18:47 af bikube |
Ja det har stået på min ønskeseddel i flere år. Den udvidelse af antal aktier, hver gang der indløses warrants irriterer mig.
|
![]() |
12/3 18:42 af lahn1 |
Ja tak :-)
|